Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is berekend op basis van 42 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Leon de Groot 08-09-2021

Zocht een tweede bloeddrukmeter om zeker te weten dat ik de juiste waarden meet, daar ik momenteel iedere dag moet meten. De site beviel mij en er was een ruime keuze aan meters waaronder ook goed betaalbare. Alle benodigde informatie ruimschoots aanwezig. Daarbij kwam het bedrijf vertrouwenwekkend over. Mijn keuze viel op een Microlife die 3x achterelkaar kan meten en dan de gemiddelde waarden laat zien. Erg praktisch!

Karin Gorissen 19-08-2021

Hele snelle service.
S'avonds besteld de dag erna in huis.
Fijne informatie over mijn bestelling.
Zeker een aanrader om te bestellen.
Zal zeker als ik weer iets nodig hebt om bij jullie te bestellen

Van Doren Louis 15-08-2021

De bloeddrukmeter voor bovenarm ik ik besteld heb is goed aangekomen . Echter bij het opblazen (meten) word de band rond de bovenarm zodanig opgeblazen dat ik tintelingen kreeg en dit enkele malen , Ik heb nu al 3 mails gestuurd met foto's , Dit is nu al een week aan de gang maar ik krijg geen antwoord . Ik had dan gevraagd om deze om te wisselen of te ruilen tegen een pols meter van de zelfde prijs klasse 70 euro . Helaas na een week sta ik nog steeds te wachten op antwoord
Iedereen de groeten
Van Doren Louis
+472422176

Nauwkeurige en helder meting bloeddruk 17-07-2021

Goede beschrijving bloeddrukmeter en heldere gebruiksaanwijzing.
Goed duidelijke weergave meetresultaten., Nauwleurige metingen bloeddruk.
De OMRON app nog niet kunnen downloaden doordat mijn mobiel met apps vol zit.
Dus nog geen Atrium Fibrileren kunnen testen vooralsnog.

Jmaria 10-07-2021

Een kardia 6l gekocht ivm ritmestoornissen die bij de arts niet waargenomen werden. Ik had er in mijn werk al ervaring mee. Simpel apparaatje, makkelijk in gebruik. En direct kunnen checken bij klachten en de bevindingen kunnen opslaan is een pluspunt.

van Elst 18-06-2021

Ik geef een 8 voor goed. Tot nu toe is er de afwikkeling van de bestelling niets mis mee. Op grond van mijn korte en tot nu toe enige ervaring zou ik de zaak aanbevelen

Leen 17-06-2021

Snel en keurig verpakt geleverd.
We hebben de Omrom M6 Comfort AFIB ( model 2020) gekocht en zijn er super blij mee.
Ook het demo filmpje op de site is super duidelijk.

Joke 75 14-06-2021

De shop is duidelijk, ik heb een goede vergelijking kunnen maken tussen de modellen. De webshop is tevens de dealer en ik heb er de goedkoopste prijs gevonden voor de omron m6 comfort.

Oscar de Tweede 10-06-2021

Bloeddrukmeter besteld inclusief een in de aanbieding zijnde saturatiemeter. Met een dag de spullen perfect verpakt in huis. De bloeddrukmeter is een voltreffer. Werkt perfect. De saturatiemeter werkte slecht. Daarover contact gehad met de service afdeling. De beste man gaf als mogelijke oorzaak aan: koude handen. En die heb ik. Echter: ook bij mijn warmbloedige vrouw werkte de meter voor geen meter. Ten slotte retour gezonden; wegens ondeugdelijkheid. Plus het verzoek: terugstorting verzendkosten. Zonder gezeur binnen een dag zowel geld van de saturatiemeter retour als de verzendkosten.
Wat rest is het antwoord op de vraag: is die saturatiemeter inderdaad ondeugdelijk? Dat zou ik nog wel mooi vinden, om daar antwoord op te krijgen.
Samengevat: zeer betrouwbare webshop! Aanbevolen.

Daniel Węgrzyn 15-05-2021

prima. 😁😁😁supersnelle verzending. goed beveiligd. apparaat van zeer goede kwaliteit.

Huib van Hoorn 13-05-2021

Ik ben een diabeet die ook regelmatig in het ziekenhuis gecontroleerd wordt op zijn bloeddruk maar ik was benieuwd hoe mijn bloeddruk in het dagelijkse leven, dus gewoon thuis was en besloot zelf een bloeddrukmeter aan te schaffen Na wat zoeken op internet ben ik op de website van bloeddrukmeterswebshop.nl terechtgekomen met een grote keuze aan bloeddrukmeters. Ik heb er één besteld en die bevalt mij uitstekend. Heel eenvoudig te gebruiken, een prima gebruiksaanwijzing dus voor mij een tiptop product. Ik had de bloeddrukmeter ´s-avonds besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd. Keurig verpakt. Dus ik ben heel tevreden over deze webshop en die krijgt van mij een 9 als cijfer. Ik had ook een 10 kunnen geven maar je moet vind ik altijd iets overhouden.

Paula V 10-05-2021

Vele bloeddrukmeters op de site met veel informatie. Heb in eerste instantie gekeken naar de beste keus van de Consumentenbond volgens een onderzoek uit 2015. Maar de shop schreef over nieuwe technische ontwikkelingen, en op basis daarvan heb ik gekozen voor een ander merk en type dat door de site aangeraden werd. Dat apparaat voldoet helemaal aan de verwachting en werd ook als beloofd heel snel geleverd.

Hebbie 28-04-2021

Aan het begin van de avond de bestelling van een saturatiemeter gedaan. Dezelfde avond nog een mailtje dat het pakketje was verzonden met de track en trace code. De volgende dag werd de saturatiemeter bezorgd. Deze was goed verpakt in een klein pakketje. Dus niet groter dan nodig. Super. En de saturatiemeter werkt perfect.

Mevr. Lenaerts 18-04-2021

Super apparaat, goed ingepakt en snelle bezorging via post. nl.
Zou het zéker iedereen aanraden.

J.G. Braham 18-04-2021

bedienervriendelijk toestel en goede klantenservice
zal u graag aanbevelen in mijn bekendenkring, enz.

H.Schaapman 16-04-2021

Op de site is duidelijke informatie en genoeg keuze, ook voor de kleinbe beurs.
Verder product snel geleverd en de werking is eenvoudig. Zeer tevreden over deze bloeddrukmeter.

Piet Derks 11-04-2021

Super snelle levering van een uitstekend apparaat. Met goede berichtgeving.

Debbie 07-04-2021

Je krijgt een duidelijke beschrijving van het product.
Ben er zeer tevreden over.
Raad dit zeker ook voor anderen aan.

Christien 27-03-2021

Duidelijke website, goede productomschrijving, gemakkelijk bestellen, snelle levering in goede verpakking!

Jos 27-03-2021

De webshop is zeer overzichtelijk.
Je krijgt de nodige uitleg en advies voor de aankoop van een product.
Verder is er ook een goede beschrijving van de producten die men verkoopt zodat je heel objectief een beslissing kan nemen over welk toestel het best bij jou noden past.
De aankoop/betaling/levering van de aangekochte producten is ook verlopen zo als het hoort.

Man 73 jr 06-02-2021

Ik koos voor Bloeddrukmeterswebshop omdat zij een ruim assortiment uit voorraad leveren (andere dag in huis) tegen een marktcomforme prijs.

Nena Heyninck 01-02-2021

Het geleverde product voldeed aan de verwachtingen en werd echt razendsnel , keurig , bezorgd . Is een toonbeeld van klantvriendelijke service .

Arij Landman 28-01-2021

Voor de aanschaf van een bloeddrukmeter heb ik eerst gekeken op het internet. Daarnaast heb ik ook advies ingewonnen bij de plaatselijke apotheker. Van de laatste kreeg ik het advies om een Omron bloeddrukmeter aan te schaffen. Ik heb telefonisch kontakt opgenomen met de klantenservice van de webshop. Uw medewerker dhr. E. Beukinga heeft mij na al mijn vragen uiteeindelijk geadviseerd het type Comron M7Intelli IT aan te schaffen.
Het aangeschafte apparaat voldoet volledig aan de verwachtingen.

Trudy 20-01-2021

Via internet gezocht en gevonden.
Ik woon in Duitsland, en warempel ik kon jullie gewoon bellen!
Meneer aan de telefoon was vriendelijk, rustig en ik kon mijn bestellin
g plaatsen. Met 2 werkdagen had ik mijn glucose meter.
Fantastisch.

GH 19-01-2021

Voor aankoop gedegen informatie gekregen. Snelle levering en afhandeling. Super tevreden

Willem 19-01-2021

Informatief prima site, goede producten en zeker nu met Corona nog steeds een zeer snelle levering. Verzending krijgt veel aandacht voor product en verpakking, steeds zonder enige beschadiging ontvangen. Prima mensen. De algehele afhandeling is perfect te noemen, compliment aan het team.

C. Sitaram 25-12-2020

Ik was verrast door de vlotte afhandeling van mijn bestelling. Ondanke de kertsdrukte was de levering heel snel.

T Pelzer 07-12-2020

een goede en gebruiksvriendelijke web site waar men vlug vind wat men nodig heeft , heeft men vragen krijgt men in een vlugge tijd antwoord en de nodige informatie zodat men weet wat men bestellen moet

George 07-12-2020

Snelle levering . Het bestelde product in goede orde ontvangen . De website is duidelijk en makkelijk.

Eddy 07-12-2020

Ben wezen googelen, en kwam hier terecht. En ik zag Bloedrukmeters Hartstichting (ben chronisch hartpatiënt). En ik heb mijn huisarts gevraagd welke merk ik moest nemen. Zodoende heb ik het aangeschaft. (Microlife BP A6 BT AFIB). Beschrijving heb ik eerst gelezen, en daarna via jullie video instructie mijn bloeddrukmeter ingesteld.

Soraya 24-11-2020

Het product voldeed aan de verwachting en de levering was snel.De website is toegankelijk en de items staan goed beschreven. Al met al ben ik zeer tevreden

Huisartsenpraktijk de Hoven 20-11-2020

Snelle levering. En er wordt (ook tel.zelfs) geïnformeerd bij leveringsproblemen.
Men denkt mee. Duidelijk assortiment.

Micheline 18-11-2020

Ruim aanbod, scherpe prijzen, vlot bestellen en zelfs in Corona tijden snelle levering

Esther A. 10-11-2020

Ik heb al meerdere malen producten besteld bij Bloeddrukmeterswebshop.nl
Ik heb een zeer goede ervaring met deze bedrijf. Ze leveren snel, hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding en ze hebben een goede service als je vragen hebt.

Assillio de Graaff 26-10-2020

Eenmaal een besteling geplaatst gaan ze snel aan het werk en de levering vindt ook snel plaats. indien je een vraag steld via mail wordt je volledig genegeerd. En krijg je dus geen antwoord op je mail.

Jan-Willem 22-10-2020

Ik was voor een weegschaal aan het kijken met extra functies voor het meten van andere lichaamshaar des. Voor 23:00 besteld volgende dag in huis. Het was 22:30 en ik bestelde er een met handgreep ( deze zou iets nauwkeuriger meten) en na het bestellen kwam ik erachter dat deze alleen de data vis een SD kaartje uitgelezen kon worden. Met een app vindt ik toch wel makkelijker dus snel een mailtje gestuurd. Werd ik binnen 10 min terug gebeld dat ze de order even stop hadden gezet en gelijk nog wat nader uitleg zodat ik de juiste keuze kon maken. Top service dus!! Maak het helaas ook anders mee .

Joke Schram-van der Tuin 19-10-2020

Ik heb een bloeddrukmeter gekocht en ben er zeer tevreden mee. Het was goed ingepakt en supersnel verzonden. Top product.

Appie 11-10-2020

Professionele site. Veel info, professionele follow up na bestelling. Snelle levering. Koren tussen al het kaf op internet. Aanbevolen dus.

Liesbeth 10-10-2020

Goede service, door het hoge aantal bestellingen was mijn levering wat laat, had gebeld, vriendelijke man aan de telefoon die meteen wist waar het over ging, en mij kon beloven dat de volgende dag de bloeddrukmeter thuis geleverd zou worden. Toppie!!

Bloeddrukmeters 08-10-2020

Kwaliteit en vakkennis, eenvoud vanbediening, onze vorige omron werkt meer dan 20 jaar
Enig probleem, de voorgevormde manchet is voor ons enigszins stroef

C.van Tol 06-10-2020

Prima bedrijf, goede service. ( belde mij terug)Prima en eerlijke voorlichting

Ravan 27-09-2020

Prima product, met goede beschrijving op de website. Gebruikersvriendelijke website. Gemakkelijke wijze van bestellen en betalen. Vlotte verzending met nuttige updates over verzending en bezorging.

Albert 07-09-2020

Een snelle adequate levering. Maken de beloftes die ze geven waar. Heldere beschrijvingen.

JateBo 03-09-2020

Goede informatie op de shop, blij met de bloeddrukmeter Omrion M3 Comfort, makkelijk in gebruik, meet correct en ook nog met gratis valideren/ certificeren binnen 2 jaar na aanschaf.
Een trvreden klant!

FRIES Jef 26-08-2020

Toevallig tegen gekomen na opzoekwerk over bloeddrukmeters . Duidelijke website en gemakkelijk te volgen door goede uitleg en eenvoudige bestelling . Veilig en stevig ingepakt en stipte levering !

A.P. Dittmer 26-08-2020

Het product werd snel bezorgd en voldoet aan beschrijving en verwachting. Telefonisch contact met klantenservice , betreffende een vraag van mij, resulteerde in een vriendelijk en "gefocust" antwoord waar ik verder mee kon.
Deze meneer gaf mij het gevoel dat hij, zo nodig, langere tijd voor mij kon vrijmaken.
Dit doet erg prettig en klantvriendelijk aan waarvoor mijn waardering.

Luyt de Boer 17-08-2020

Apparaat werkte niet. Gebeld maar uw medewerker wist niets van het product maar zou het uitzoeken. Nooit meer iets gehoord
Officiele reactie van bloeddrukmeterswebshop 17-08-2020

Geachte heer,

Uw review impliceert dat wij nooit meer gereageerd hebben op uw kwestie. Dat ligt net even iets anders: u heeft op 13 augustus uw product keurig (en op tijd) van ons ontvangen. Diezelfde dag - dit was donderdag middag - heeft u melding gemaakt dat er iets niet goed ging bij het gebruiken van uw product. Mijn collega ging het uitzoeken (en in deze situatie navragen bij Omron, wat direct gebeurd is). Het is nu maandag en u geeft aan dat u ''nooit meer iets gehoord heeft''. We hebben natuurlijk wel even de tijd nodig om e.e.a. te na te gaan bij Omron, daarnaast zijn wij afhankelijk van de reactie snelheid van de fabrikant. Met andere woorden: we zijn er nog mee bezig en zodra wij een reactie hebben komen we bij u terug.

Bloeddrukmeterswebshop.nl

h,van polen 07-08-2020

deze shop is echt goed bezig, makkelijke site, goede uitleg over het gekozen product
en een snelle levering(volgende dag) en eer goed verpakt.
kortom TOP

Tien 29-07-2020

Duidelijke webwinkel , snelle levering , goede prijs alles heel snel geregeld klasse

K. Versluis 27-07-2020

makkelijk en duidelijk en handig om zelf te gebruiken.
lijkt me ook handig om met vakantie mee te nemen.