Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anja Patterson 19-01-2020

Eigen huisarts heeft dit product aan mij voorgesteld. Volgens haar was dit de beste
bloeddrukmeter. Ik heb zelfde dag bij jullie webshop besteld en ben hier heel erg tevreden over.

E. Dijkstra 18-01-2020

Goede klantenservice geeft goede uitleg op al mijn vragen- vriendelijk-
Goede verpakking
Ben erg blij met mijn Bloeddruk meter Microlife BP B6 CONNECT.
Nog niet uitgeprobeerd, ben aan het lezen over de vele mogelijkheden van het apparaat.

gerda S 19-12-2019

Zeer vlotte levering zoals staat aangegeven.Gewoon top.Zal hier zeker vaker bestellen!Een aanrader voor iedereen!!

Menno 07-12-2019

duidelijke website met goede uitleg, snelle levering en zeer goede communicatie

herman 07-12-2019

nette overzichtelijke webshop.
snelle levering
goed product tegen redelijke goede prijs.

Ben van Dijk 02-12-2019

goede kwaliteit,eenvoudige bediening,gemakkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Eduard den Arend 20-11-2019

Bloeddrukmeterswebshop.nl is prima.
Op de website is veel keus en goede omschrijving.
De levering is dik in orde, je wordt goede op de hoogte gehouden via je e-mail.

Derksen 05-11-2019

Duidelijke info op de site en snel geleverd.
Bij bestelling lijkt de mee bestelde adapter niet besteld, maar gezien de prijs zit hij erbij. Dat heb ik geavontuurd en idd, compleet geleverd.

Marjo 05-11-2019

Overzichtelijk, veel keuze en aantrekkelijk geprijst in vergelijking met andere web-winkels. Daarnaast snel en keurig geleverd.

A.Blokland 05-11-2019

Voor ouderen is de omschrijving veel te ingewikkeld.
Tevens worden retourzending de kosten van postnl niet vergoed.

Rabbit56 08-10-2019

Bijna oneindig veel keuze in bloeddrukmeters.
Het wordt de klant (ook ik, oude man 63) heel makkelijk gemaakt door heel veel voorkeuren te kunnen instellen.
Ook niet onbelangrijk zijn de scherpe prijzen van de bloeddrukmeters, heb ze niet lager ergens anders gevonden.
En de snelle levering is zeker ook prettig.
Het aanbevelen waard!

Eddy Claessen 21-09-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, goed verpakt, snelle levering, ik zou deze shop iedereen aanraden. !

Hanna 09-09-2019

de bestelling verliep vlot, net als de levering.
Dat ik pas bij een bestelling van meer dan 50 Euro geen portokosten hoef te betalen, vind ik wel teleurstellend. Veel webshops geven dit vanaf 20 of 30 Euro en hier gaat het om medische hulpmiddelen. En we moeten als we ziek zijn al zo veel zelf betalen!!

Mary 28-08-2019

Prima product , snelle levering precies wat we hebben uitgezocht , zeer tevreden.

Van de Velde MP 19-08-2019

een bestelling geplaatst op 14 augustus en zoals belooft was mijn pakje daar op 16 augustus(15augustus is een feestdag in BE)anders was het daar de volgende reeds en dit besteld in Nederland, hoedje af , voor het snel opsturen , ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen aan iedereen !

Tosca 17-08-2019

Snelle levering van top product . Ben er erg tevreden mee. Goede klantenservice. Ik had een fout gemaakt (bestelde i.p.v. 1 bloeddrukmeter er 3 ) geld was na een dag weer retour op mijn rekening. Super geregeld.

JML 03-08-2019

Prettige website en ook héél belangrijk dat je iets kunt kopen zonder een account aan te hoeven maken. Levering zoals afgesproken en prima verpakt. Werking apparaat zoals verwacht.

smetsers e. 25-07-2019

je kunt beter een nieuwe kopen dan opnieuw laten ijken.
Prijzen vallen mee.
De oude meter was niet meer na 7 jaar te vertrouwen.
De prijzen zijn niet veel omhoog gegaan.

J. du Chatinier 25-07-2019

Een zeer vlotte en snelle afhandeling en versturen van het product.
Vrijdags besteld en zaterdags binnen. Ook de betaling achteraf is prima. Kreeg ook een bericht van het betalingscentrum. Dan weet je waar de rekening van is.

Wenckebach 18-07-2019

Manchet voor een oudere bloeddruk meter gekocht, omdat de vorige lucht "lekte". Type was leverbaar, iets andere uitvoering; werkt perfect.
Snelle levering, betaling achteraf OK ivm declareren bij werkgever Sociale woonvoorziening.
Kortom : Heel tevreden!

Gerard Meulenbroek 16-07-2019

Prima webshop, eenvoudig en makkelijk in gebruik. Goede duidelijke omschrijvingen. Uitgebreide afhandeling met e-mails en zeer snelle makkelijk te volgen levering.
Zeer goed verpakt met duidelijke gebruiksaanwijzing. De bloeddrukmeter is fantastisch in gebruik.

ineke 08-07-2019

zeer snelle levering.
op de site duidelijk beschreven hoe je het apparaat moet instellen.
ben zeer tevreden over de bloeddrukmeter

Els 01-07-2019

De shop is prima, de handleiding onvolledig.
Bij de weegschaal staat niet hoe je het programma kunt laten starten Dus na het wegen, het BMI en vetmassa's.

Joke Roelofsen-van Ledden 25-06-2019

Zeer klantvriendelijk. Geven goede informatie zowel via website als in persoonlijk telefonisch contact. Leveren degelijke en gemakkelijk te bedienen producten op gunstige voorwaarden tegen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Willem 23-06-2019

Apparaat was groter dan wat ik verwachtte. Snelle verzending die bij PostNL een dag vertraging op liep. Handleiding duidelijk, gemakkelijk te bedienen.

Jacques 03-06-2019

ja best wel goed maar de download zou in het nederlands moeten zijn voor op de PC

Mieke 03-06-2019

Alles prima verlopen, product zoals beschreven ! Snel en zeer degelijke verpakt.

Myrjam 28-05-2019

Een webshop die vertrouwen wekt, mede door de goede reviews. Ruime keuze in bloeddrukmeters met een goede omschrijving en uitleg. Wat mij echt over de streep trok was het bijbehorende filmpje met een stap-voor-stap uitleg over het installeren en het gebruik van de app. Vlotte en correcte levering.

Claudia van den Brink 28-05-2019

Duidelijke foto's en beschrijvingen op de website zodat de artikelen goed met elkaar te vergelijken zijn. Vlotte manier van bestellen via de website en snelle levering in deugdelijke verpakking. Ook het artikel voldoet volledig aan mijn wensen met duidelijke handleiding en niet onbelangrijk: zeer gebruiksvriendelijk. Kortom: enorm tevreden!

Mieske Janssen 28-05-2019

Hoihoi,product was netjes verzorgd.
Beschrijving voor gebruik duidelijk.
Puntje van kritiek:Jammer dat er geen adapter
bij zit,zou fijner zijn.Misschien voor de
toekomst een idee.Voor de rest okay.
Groetjes Mieske.

l.roolaart 22-05-2019

Gekocht voor vervanging van een M1 ,deze meter is zo gebruiks vriendelijk ieder kan hem bedienen . ben 89 jaar en voor mij goed mee te werken bravo

Duikelaartje 16-05-2019

Makkelijk om een bestelling te plaatsen. De uitvoering was helemaal naar wens. Er werd duidelijk gecommuniceerd. Het artikel werd op de gewenste dag en tijdstip bezorgd.

Mfl 12-05-2019

Levering keurig op tijd. Medewerkers zeer vriendelijk en correct deden er alles aan om levering vlot te laten verlopen. zeer tevreden over de bloeddrukmeter voldoet aan dat waar we hem voor nodig hebben.

9 mei 2019 09-05-2019

Bestelling snel en goed uitgevoerd. Goed verpakt en met opberg tas voor de meter.
Apparaat volgens gebruiksaanwijzing goed en snel aan te leggen en te bedienen.
Cijfers duidelijk af te lezen.

Jean 03-05-2019

correcte afhandeling, snel en veilig, goede verhouding prijs kwaliteit . gemakkelijke site

C. Polak 02-05-2019

Zeer duidelijke site en goed overzichtelijk, zeer snelle levering en netjes verpakt.

Het enige wat ik miste waren de prijzen, maar misschien heb ik niet goed gezocht. :)

Marg 23-04-2019

Goede omschrijving van het product.
Makkelijk te bestellen en snel geleverd

hans 03-04-2019

duidelijke site, bestelling verliep makkelijk en de levering was uitermate snel.

Mevrouw Braun 03-03-2019

Ben helemaal tevreden met product en service prima Is snel en duidelijk verlopen

M. v. Kronenburg 19-02-2019

Ik vind het fijn op deze site terecht te zijn gekomen. Heb bloeddrukmeter besteld, na een duidelijk filmpje over het gebruik hiervan te hebben bekeken. 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Was keurig verpakt.

Venema 18-02-2019

Op zoek naar een bloeddrukmeter heb ik eerst op internet bekeken wat er zo allemaal aangeboden wordt. Al gauw kwam ik bij uw site uit als de voor mij meest aantrekkelijke en voordeligste optie. Gebeld met '.." die mij uitstekend al mijn vragen heeft beantwoord. Heel plezierig was ook dat hij alle tijd nam, er was geen druk of haast te bemerken tijdens het gesprek. Bij de bezorging liep het even anders dan beloofd maar dat lag aan Post.nl en toen ik er over belde werd dit door u meteen opgepakt met Post.nl en kwam de bestelling wel op de aangegeven dag en tijd. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met uw organisatie en kan er naar anderen toe alleen maar positief over zijn. Mijn complimenten!
De betaling is onderweg.

Vriendelijke groet,
G. Venema.

Henk 12-02-2019

Mijn eerste kennismaking met Bloeddrukmeterswebshop .nl was telefonisch contact. Ik had een vraag en mijn vraag werd vriendelijk en bekwaam beantwoord. Ik heb daarna gelijk een bloeddrukmeter besteld. Ik kreeg direct veel informatie omtrent de verzending.
Alles klopte tot in de puntjes. Wat mij ook opviel was de goede verpakking van het product.
Een perfecte service en vriendelijk mensen aan de telefoon. Een dikke pluim.

Sjef van Gestel 07-02-2019

Heb besteld en betaald en volgens de site voor 23.45 uur is de volgende dag bezorgd . Echter jullie mail voor de enquête is er eerder dan het bestelde. Dus wat dat betreft een onvoldoende. Mogelijk (kwam ik later achter) is er iets fout met de postcode omschrijving. Staan nl wat tekens voor.
Officiele reactie van bloeddrukmeterswebshop 07-02-2019

Geachte heer,

Wij hebben vrijwel elk product op voorraad. Als dat niet het geval is, staat dat zeer duidelijk aangegeven. Zo is dat ook ook bij het door u bestelde product.
Deze beoordeling is geschreven voor het verstrijken van de gecommuniceerde levertijd.
Met de postcode is overigens niets mis.

Frans 27-01-2019

Alles is zeer vlot verlopen, de dag nadien werd mijn bestelling reeds geleverd.

Wat bedoeld u ? 20-01-2019

Snelle reactie op probleem met onze WatchBP. We kregen het defecte onderdeel snel toegestuurd. Onze WatchBP functioneerd weer goed.

Bram Goudswaard 10-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle vering. Goed verpakt.

Ik heb dit product aangeschaft na uitvoerig ''winkelen" op internet bij diverse aanbieders.. De consumentenbond, gebruikers en andere deskundigen prijzen deze meter terecht als de beste aan. De prijs is scherp en concurrerend. Medi-Plus vraagt voor de zelfde meter 30 Euro meer!

Herrie 10-09-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Inzichtelijke en klantvriendelijke informatie, via de Hartstichting goed advies en waardevolle reviews, en uiteindelijk goede keuze kunnen maken en prima apparaat supersnel en stipt geleverd.

Louise53 20-08-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Op zoek naar een goede bloeddrukmeter, stuitte ik op de bloeddrukmeterwebshop. Achteraf betalen is mogelijk, waardoor ik besloot tot aanschaf. De webwinkel ervaar ik als gebruikersvriendelijk en de bestelling was snel in huis. Ook prettig en professioneel dat ik een mail ontving over de achterafbetaling die via een mij niet bekend bedrijf loopt.

Kortom: de bloeddrukmeterwebshop is een betrouwbare, klantvriendelijke en professionele webshop.

Yvonne Knoester 20-07-2018 Via de website gekocht

Super ervaring!

Echt een hele fijne, goed georganiseerde afhandeling van onze bestelling.
Wij wonen in Portugal en direct bestellen via de webshop is (nog) niet mogelijk,
maar na een emailtje naar de klantenservice werden wij heel snel en goed geholpen.
Via email apparaat besteld en de betaling geregeld. Ook tijdens de verzending zijn we goed op de hoogte gehouden en de aflevering ging vlekkelook. Al met al een super ervaring met dit bedrijf. Aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hgjk 09-07-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goed product en excellente klantenservice

Site is makkelijk te vinden, scherpe prijs en uiteindelijk een excellente klantenservice met zeer duidelijke informatie omtrent levering.