123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo 07-06-2020

Persoonlijk telefonisch contact verliep prima. Duidelijke website en groot assortiment.

123apparatuur / Uineken 06-06-2020

Goed gesorteerde shop veel merken dus veel keuze. Van goedkoop tot prijzig.

Niek 06-06-2020

Snel gevonden en eenvoudig bestelproces. Goede prijs voor het product en verschillende mogelijkheden voor betaling.

Theo Even 06-06-2020

Overzichtelijke site, prima projectbeschrijving en hetzelfde product (in mijn geval een inventum educatie kooplaat) goedkoper als andere aanbieders.

Justin 05-06-2020

Bij 123apparatuur was ik goed geholpen fijn was om en oud Hollands merk te kunnen kopen. Dus was het aanbood divers en groot. Een min punt was dat ik niet en dag deel kon kiezen waaneer het product geleverd kon worden.

W. Schoenmakers 05-06-2020

Heel goed geholpen, dit had ik zelf niet kunnen vinden, goede prijs afspraak.
Sommige mensen denken nog echt mee.

Marcel 05-06-2020

Concurrende prijzen en zeer vriendelijke en correcte klanten desk.
Goede communicatie mbt de levering en de levertijd. Half uur van te voren gebeld worden door de chauffeur is een perfecte methode klanten niet lang te laten wachten. Prima!

Bart Bentsink 05-06-2020

Dit bedrijf kende ik reeds van een eerdere positieve ervaring. Zeer overzichtelijke en handige website. Toch even telefonisch contact gezocht i.v.m vraag over bezorging en montage. Medewerker Ravi heeft mij vervolgens alles uit handen genomen en het hele bestelproces op uiterst vriendelijke wijze, zonder enige druk, overgenomen. Mijn type koel-vriescombinatie bleek tòch direct leverbaar en kon de volgende dag reeds worden bezorgd. Daarvoor heeft Ravi razendsnel gezord. Zelfs de inbouw kon worden geregeld in deze Corona-tijd. Fantastische en vriendelijke service, prijzen zeker niet duurder dan elders. EEN AANRADER. 1-2-3-keukenapparatuur; ga zo door !

Richard 04-06-2020

Pro actief contact opnemen. Snel opvolgen van contact en een efficiënt proces met eigen vervoersdienst.

Arno 04-06-2020

Ik ben zeer tevreden. Ze acteren proactief door met je mee te denken. Nadat ik een aanvraag had gedaan werd ik gebeld om toch nog technisch het een en ander af te stemmen. Hierdoor is er een offerte tot stand gekomen met de juiste verwachtingen. Tevens zijn ze scherp geprijsd.

Annet 04-06-2020

Uitstekende service, zowel aan de telefoon als aan de deur. Meteen contact met iemand die echt wil helpen, geen wachttijd gewoon ouderwets meteen persoonlijk contact. Volgende aanschaf zal ik zeker weet bij jullie doen

Frank 04-06-2020

Gemakkelijk bestelproces en een scherpe prijs. Duidelijke site met alle info.

Liesbeth 03-06-2020

123Apparatuur beveel ik zeker aan! Scherpe prijzen, groot assortiment en betrouwbaar. In de afgelopen jaren meerdere aankopen gedaan, en iedere keer kon ik rekenen op een snelle levering.

R. Klijnsmit 03-06-2020

Super klantvriendelijk en snel geholpen door een Berto. Ze denken met je mee.

Sven 03-06-2020

Na opvragen offerte een belletje dat van de uitgekozen oven en magnetron de display niet gelijk waren. Denk je overal naar gekeken te hebben, mis je dit belangrijke detail. Twee alternatieve apparaten uitgezocht en besteld. Heerlijk dat men meedenkt in het totaalplaatje. Alsof je in de winkel staat.
Prima service en vriendelijk met snelle service

Rick 03-06-2020

Het assortiment op het internet is overzichtelijk. Met name de klantvriendelijkheid en het geduld van uw medewerker (Lisa) is buitengewoon goed. Bovendien de aflevering van mijn inbouw vaatwasser (de volgende dag) en de installatie (de dag daarna) hebben mij doen besluiten om bij 123 apparatuur te kopen. Petje af voor jullie service en ik zal zeker bij de aanschaf van andere apparatuur bij jullie gaan kopen.

Sjoerd 03-06-2020

Op tweede pinksterdag besteld en de volgende dag om half 10 stond het al voor de deur!
Supersnel en tegen een scherpe prijs!
Aftersales geen ervaring mee.

Dorrestijn 03-06-2020

OP de site kun je alles overzichtelijk vinden wat je zoekt
Telefonisch wordt je correct en vriendelijk te woord gestaan.
Je krijgt antwoord op vragen en eventuele tips.
prima bedrijf

Huberto 03-06-2020

www.123apparatuur.nl is een overzichtelijke web-pagina. Onze keuze was dan ook snel gemaakt. Wij hebben op zondag 1 juni 2020 - 1e Pinksterdag - een aankoop geplaatst - Etna vaatwasser - en deze werd op 3 juni al geleverd. De aflevering van het apparaat werd een half uur van te voren aangekondigd, perfect. Een bezoek aan de website is zeker aan te bevelen. TOP !!! Buiten "Corona-tijd" 3 mogelijkheden om te betalen, voor elk wat wils! Al de artikelen zijn zeer scherp geprijsd.

Tinus 02-06-2020

Toplevering. De chauffeur heeft het pakket (inductieplaat) onderweg nog gecontroleerd en wat bleek het product nummer kwam niet overeen met het leveringsnummer. De chauffeur belde dat hij i.p.v. 10.30 uur nu om 11.00 uur het pakketje aflevert, gelukkig maar. Tevens heeft de chauffeur het pakket nog gecontroleerd op beschadigingen. Alles is heel erg goed geregeld bij 123 apparatuur.

Tim 02-06-2020

Zojuist een nieuwe inductie kookplaat gekocht via 123 apparatuur. Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze eerlijk zijn over hun prijzen en voor zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden. Afhandeling was ook vlot dus al met al een tevreden klant

H. Feenstra 01-06-2020

Eenvoudige zoekfunctie zonder veel opsmuk. Makkelijk zoeken van producten. Heb de prijzen afgezet tegen andere aanbieders, zij kwamen er toch goedkoper uit.
Nog geen ervaring met de klantenservice gehad. De omschrijving over de klantenservice doen vermoeden dat ze snel en oprecht willen helpen. Hopelijk geen gebruik van hoeven te maken.

Frank 01-06-2020

De bestelling werd snel geregeld en bezorgd. Communicatie omtrent het tijdstip van de bezorging was ook prima. Aflevering zoals aangegeven over de eerste drempel. Moest wel op enig aandringen, maar is te begrijpen in deze Corona-tijden.

Goede snelle service 31-05-2020

Goede service , mogelijkheid tot snelle omwisseling van een product als je de verkeerde keuze hebt gemaakt.

harry 31-05-2020

Ruime keuze, goede vindbaarheid van producten, en je wordt op de hoogte gehouden van de levering.