123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 329 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

KdW 24-05-2020

Duidelijk en overzichtelijk mijn gewenste product gevonden, goede toelichting van de keuzes die ik kon maken en snelle levering!

Ilse Velkers 23-05-2020

Geweldige service. Duidelijke uitleg en komen afspraken na. Geven advies om het juiste artikel aan te schaffen voor een eerlijke prijs

Lian 23-05-2020

Waar ik interesse in heb is makkelijk te vinden. Informatie over de diverse apparatuur staat er duidelijk in. Heeft mij overgehaald om een offerte aan te vragen.

Sebastiaan Brink 23-05-2020

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede ervaring bij een eerdere bestelling. Vriendelijke service-medewerkster aan de telefoon.

caroden 23-05-2020

Vrijdagmiddag 17:45 gebeld, bleken eigenlijk al gesloten maar ze namen toch de telefoon op. Super! Ik kreeg een zeer goed aanbod (nergens zo goed gehad, niet online en niet in de winkel) en er gaat maandag al geleverd worden. Dát was een goed begin van het weekend :-)

Nelemans 22-05-2020

Een en al lof ....hemelvaartsdag besteld via de site winkel was gesloten maar dezelfde dag nog mail dat het volgende dag geleverd zou worden
Duidelijke communicatie echt TOP!!!!

KillerAngel 22-05-2020

Keurig geholpen en behandeld goede uitleg en bovendien ook nog iets van de prijs af.

Rob 22-05-2020

Kwaliteitsapparatuur, snelle en duidelijke website, complete service inclusief montage. Super. Dit is toch wat iedereen wil.

Remon Leers 22-05-2020

De shop is overzichtelijk en gebruikers vriendelijk. Er werd per ommegaande contact opgenomen met heldere uitleg en goed advies. Het was 1,2,3 professioneel geregeld. Uitstekende prijs voor apparatuur en montage! Fijn zaken doen zo....

ad van de kraats 22-05-2020

goede service en prijs en goed geholpen aan de telefoon en advies over de aankoop

Peter Grift 22-05-2020

Deze jongens weten hoe het moet. Goede website, uitstekend assortiment , scherpe prijzen en bovendien hele actieve en snelle communicatie. Toppers en een absolute aanrader !!!

Jose Theunisse 22-05-2020

Vanwege de goede beoordelingen van op Internet, hebben we onze nieuwe afwasmachine bij 123apparatuur.nl besteld.
En we zijn tot nu toe dik tevreden. Een goede service bij de telefonische bestelling, er werd een fijne korting op de prijs geleverd en de afspraken over levering zijn nagekomen.

Claudia Wolswijk 22-05-2020

Snelheid, informatie en wijze van leveren helemaal top! Zelf weet je vaak te weinig van de apparatuur, welk type moet iik hebben, wat past bij elkaar etc. Daarnaast biedt 123 ook nog eens 5 jaar garantie bij aanschaf van 5 producten, dat geeft een fijn gevoel!

Erwin 21-05-2020

Vlot, 2 the point telefonisch advies. Vaatwasser besteld voor een nette prijs en de volgende dag keurig geleverd volgens afspraak.

eugen kock 21-05-2020

geweldig bedrijf gebeld met roberto en het was allemaal zo geregeld. weer een vatwasser van 123 keukenapparatuur

Remon 21-05-2020

Fijne en snelle communicatie via de telefoon. Bezorging binnen 1 dag. Dik tevreden!

E. Kas 19-05-2020

Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Ik ben ontzettend goed geholpen. Ook in de prijs. Daarnaast was de koeler moeilijk te vinden bij andere leveranciers en kreeg ik ‘m veel sneller dan aanvankelijk vermeld werd. Vergeleken met andere bedrijven. Waar ik voor hetzelfde product bij het volgende belletje zelfs meer moest betalen voor hetzelfde product. Terwijl een week geleden een andere prijs met me was afgesproken. Hier houden ze zich aan de afspraken terwijl ik een andere medewerker gesproken had. Toppie!

Peter van Oostrum 19-05-2020

Duidelijke website en offerte was snel per e-mail verstuurd. Prima informatie van ....via de telefoon

Brandus 19-05-2020

Groot assortiment, snel contact en accurate respons op vragen, vriendelijke benadering. Apparatuur moet nog geïnstalleerd worden, maar tot nu toe zijn ervaringen prima!

tevreden klant 19-05-2020

Ik ben vlot geholpen en heb een scherpe aanbieding gekregen. Wel moest ik even terugbellen dat er apparatuur mee terug genomen moest worden.

Fam. Lauwen 19-05-2020

Zeer goed geholpen door de sales afdeling. Juiste advies gekregen over apparatuur. Zeer snelle levering mogelijk. Ook de prijs voor de apparatuur was prima.

Veronique 19-05-2020

Had gemaild voor prijs koffiemachine, werd meteen teruggebeld en mooie prijs genoemd. Verkoper hoorde het woord nieuwe keuken en haakte hier op in of we nog meer apparatuur nodig hadden. Na deskundig advies topprijs voor alle producten. Blij mee!

JWD 18-05-2020

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen en goede informatieverstrekking.

Pam 17-05-2020

De levering duurde lang, 2 weken. Ik bestelde een vriezer. De deur van deze vriezer heeft helaas een deukje. Gelukkig staat de vriezer in de schuur.
Contact met klantenservice betreffende de lange levering was goed.

Guus Banning 17-05-2020

Bij 123apparatuur.nl wordt je uitstekend geholpen. Ze maken ook de laagste prijsgarantie echt waar. Ergens ander hetzelfde artikel voor een lagere prijs dan kan je dat via de website aangeven. De volgende dag wordt je netjes terug gebeld met een passende aanbieding. De koelvriescombinatie die ik wilde hebben was niet voorradig. Door Francisca werd een alternatief aangeboden die wel voorradig was. Kreeg ook nog korting en gratis bezorging. Een top webshop