123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 12-06-2020

Via Kieskeurig.nl bij 123apparatuur.nl gekomen. Ik deed een offerte aanvraag van een Bosch Combi oven en een Bosch Inductie kookplaat. Echter deden ze van 123aparatuur.nl me een nieuwe aanbieding. Ze adviseerde mij geavanceerder apparatuur(ook van Bosch) aan voor een beetje meer geld, maar veel goedkoper dan andere aanbieders. Top deal dus, ik heb nu eigen meer gekregen voor minder geld.

de Winter 12-06-2020

Klachten werd onmiddellijk behandeld naar ten volle tevredenheid
Defect aan kookplaat werd direct omgeruild
Klasse !!! Zou iedereen willen aanraden Om bij deze winkel te gaan shoppen !!!

Joyce embrechts 11-06-2020

Besteld via klantenservice ! Vriendelijk en snel te woord gestaan ! Top
Wat zal de nieuwe koelkast mooi staan in ons nieuwe huis😃

Evert 11-06-2020

Scherpe prijs en snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Linda 11-06-2020

Snelle en vriendelijke reacties op vragen zowel email als telefonisch. Erg behulpzaam en snelle levering. Er worden ook mooie prijzen geboden.

Ben 11-06-2020

Binnen 2 maanden door domme pech 2 keer een nieuwe kookplaat moeten kopen en daarbij heeft 123 ons snel en heel fijn geholpen.Een pluim voor jullie en nogmaals dank.

Willard 11-06-2020

Overzichtelijke sIte, snel antwoord op vragen en passende offerte.
Telefonisch zijn de mensen ook goed op de hoogte als het op technische en gebruiksvragen aankomt.
Hierna was het snel geregeld, en de volgende dag is de apparatuur al geleverd..echt top👍

s van der Made 10-06-2020

Na veel zoeken besloten te bestellen.
Gasfornuis en koelvries combi (niet voorradig)
Na 3 dagen kreeg ik bericht en bepaalde een leverdag en tijd.
Netjes voor levering een berichtje zodat ik van werk naar huis kon.(zeer belangrijk)
Alles netjes ingepakt en oude apparaten retour.
Vriendelijk en kordaat.
Zeker de complimenten waard!

Martijn 10-06-2020

Snelle reactie, geen mooie praatjes maar feiten en gewoon meteen een goede prijs.

CM Scholte-Albers 10-06-2020

Ik heb vanwege de lage prijs voor deze shop gekozen. Mijn ervaring is dat je heel vriendelijk en met kennis van zaken te woord wordt gestaan en er wordt meegedacht. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en opgevolgd.

Caro 10-06-2020

Via de site hebben we een offerte kunnen aanvragen voor het door ons gewenste product. De offerte was scherp, duidelijk en netjes opgesteld.
Fijn dat het product thuis afgeleverd kon worden. Ik werd op de dag van levering geïnformeerd over het tijdvak waarin het product geleverd zou worden.
Een verbeterpunt zou zijn dat een klant eerder in de week op de hoogte wordt gebracht over de verwachte aankomsttijd.

Stephan M 10-06-2020

Voornamelijk de prijs.
Bestellen gaat makkelijk.
De rest moet zich nog uitwijzen.

Hassan al-Ghazi 10-06-2020

Afspraken worden na gekomen en altijd meedenken om een oplossing voor te stellen bij orderproblemen.
Ik doe sinds paar jaar zaken met 123apparatuur.nl

Vooges 09-06-2020

De bestelling ging vlot en ik had er per ongeluk twee besteld dus even gebeld en werd er vlug en leuk aan de telefoon geholpen mijn complimenten Gr wil

Piet Franken 09-06-2020

ik vond deze shop heel fijn. was goed te vinden
ik hoefde zelf niet verder te zoeken en kreeg ook nog een een flinke korting.
ik ben tot nu toe zeer tevreden

Allard 09-06-2020

Scherpe prijs. Klantvriendelijk meedenken en goede service. Erg tevreden met mijn aankoop bij 123apparatuur!

Herman Westerveld 09-06-2020

Voor het artikel wat ik zocht stond geen prijs op de site. Wel een mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Zeer snel kreeg ik daarna telefonisch een prijs door. Een scherpe prijs, de laagste prijs! De vriendelijke medewerkster heeft de order verder prima afgehandeld. Morgen al kan ik de order thuis verwachten.

Theo Even 09-06-2020

Overzichtelijke site, prima productbeschrijving en hetzelfde product (in mijn geval een Inventum inductie kookplaat) goedkoper als andere aanbieders. En prima aan te geven leveringsdatum.

Danny Boersma 08-06-2020

Wij zochten naar een vervangende vaatwasser voor onze AEG xxl uit 2003. Zelf hadden we al een idee van een bepaald merk en type, maar we hadden de medewerker alleen wat maten en voorkeuren gegeven. Na een moment zoeken kwam ze met het advies, dit was hetzelfde model als wijzelf hadden geselecteerd.
Morgen komt de vaatwasser binnen en weten we of het resultaat klopt.

De medewerker heeft ons goed en vriendelijk geholpen, bij het volgende apparaat gaan we niet meer zoek maar, maar bellen we direct 123apparatuur.nl, voor een goed advies en de beste prijs.

Frans 08-06-2020

Ben uitermate correct en snel geholpen. Ook goed advies gekregen waarmee ik mijn oorspronkelijke keuze heb aangepast. Morgen wordt alles bezorgd maar heb nu al zo veel vertrouwen erin dan ik mijn dikke 10 nu al geef!

I van Zwieten 08-06-2020

Goede service en uiteindelijk niet onbelangrijk de goedkoopste offerte. Toch mooi €150,- bespaard op een bedrag van €800,- dat vind ik een fors verschil.

Martin 08-06-2020

Gemak en duidelijk goede uitlegbij problemen kan ik bellen,de betaalwijze is uitstekend.

Marcel 08-06-2020

Nette offertes. Goede snelle levering. Tot nu toe alles dikke prima.
Apparaat ga ik na de vakantie pas plaatsen.

Wendy 07-06-2020

Siemens vaatwasser gekocht, snelle levering. Bij zelf plaatsen bleek dat we een XL vaatwasser nodig hadden, na overleg is de vaatwasser omgeruild voor een juiste maat: super service!

Remy van Deventer 07-06-2020

Door googlen ben ik onder andere op deze site gekomen.
Eigenlijk kan ik geen eerlijke mening geven omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik op de site ben en een offerte heb aangevraagd. Vandaar een magere 6...
De eerste indruk is positief en voor mij een duidelijke site.

Ook belangrijk dat er een waarborg is en duidelijke contact gegevens, kvk e.d. om eerst uit te zoeken wat voor een bedrijf je mee in zee gaat..