123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 320 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Iens 16-12-2021

Alles klopte, van begin tot het eind, bestelling, monteren en betaling!👏Het ziet er prima uit en het werkt ook nog!

Joep 16-12-2021

Ik had een combi oven van Bosch in bestelling staan samen met andere apparaten.
Goed op de hoogte gehouden over de verschuivende leverdatum.
Uiteindelijk voor een andere geen combi oven gekozen.
Hierbij goed geholpen en levering binnen 1 dag. Zeer klantvriendelijk.

Marloes Deeterink 15-12-2021

Ik vond de offerte heel duidelijk, ik vond het heel fijn dat er nog even nageteld werd of de offerte goed ontvangen en begrepen was en ook het wijzen op nog een extra korting was fijn want die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien. Daardoor kwam 123 uiteindelijk toch beter uit de bus dan bij de eerste vergelijking.

AdO 15-12-2021

Snelle en adequate antwoorden op vragen. Goede prijzen en Vriendelijke mensen die je te woord staan!

Paul 15-12-2021

Duidelijke website en interessante kerstactie. Telefonisch goed bereikbaar met vriendelijke medewerkers.

Abelman 14-12-2021

Klantvriendelijkheid, duidelijke communicatie via de telefoon en via de mail.
Het bestelde artikel was op voorraad en kon supersnel geleverd worden.
Ook de bezorging thuis door de medewerkers van Dutchnet, heb ik als prettig ervaren.

Ria 14-12-2021

Super goede prijs en het telefonische en online contact met de verkoper is top. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Stitselaar 14-12-2021

Prima duidelijke site. Gunstige prijzen en fijn dat je bij bezorging kan pinnen.

Anneke 13-12-2021

Wat een fijne mensen bij 123apparatuur. Na een prijsopvraag hebben we telefonisch contact gehad. Een prettig gesprek waarin ik me niet gepushed voelde maar écht gehoord. Contact via de mail gaat super snel, wijzigingen etc is allemaal geen probleem. Top service voor een hele goede prijs!

De Boer 13-12-2021

Gekozen- kwaliteit -merk-mogelijkheid
Bedrijf - bekwaam-duidelijk-vriendelijk en…..goedkoop ❤️

Ingrid 08-12-2021

Makkelijke website en goedkoop. Ook het bestellen is heel eenvoudig.
Pinnen bij bezorging is ook fijn

Dennie 08-12-2021

Goedkoop en snelle reacties
Ook fijn achteraf betalen.
En hopelijk snelle levering

Charles 07-12-2021

Heldere en duidelijke site en de telefonische ondersteuning was top! Zeer goed geadviseerd!

Raymond 07-12-2021

Tot nu toe alles netjes geregeld top
Doe er alles aan om de klant binnen te halen
Oplossing gericht

Annelies Dekkers 07-12-2021

24 uurs levering is hier helemaal niet van toepassing. Heb een oven besteld op vrijdag 3 december,en dat hij niet binnen 24 uur geleverd kan worden snap ik. Maar nu is het dinsdag en de leveringsdienst die jullie in dienst hebben,moeten vandaag op dinsdag 7-12-2021 nog een mail sturen want schijnbaar kunnen ze niet telefonisch inplannen. Dus zo tevreden zijn wij niet
Roxanne88 13-12-2021

Wij wachten inmiddels al een jaar, ik hoop niet dat jullie dit ook gaat overkomen. Succes!

Jan van der Zwan 06-12-2021

Kort geleden een koelvriescombinatie besteld bij. 123 apparatuur bij bestelling tel contact met 123 apparatuur betreffende levertijd ,direct antwoord over voorraad en men zou bellen over moment van levering , ivm drukte blackfriday zou dat op zondag zijn dat kwam ons niet goed uit direct werd er in de planning geschoven zodat er al op vrijdag geleverd zou worden
Super dat er zo met ons is meegedacht , trouwens ook een zeer hulpvaardige bezorger Dikke pluim voor 123 apparatuur
Bestel voortaan alle apparatuur bij 123apparatuur

Manouk 05-12-2021

Super nette communicatie en aflevering!
Erg blij met onze nieuwe vriezer!
Optijd geïnformeerd via de mail en op de hoogte gehouden, 10min voor dat de bezorger er was telefoontje gehad en sms!

Karel Maitimu 04-12-2021

De website is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vooral met het filteren ideaal scheelt zoveel tijd. En de artikel omschrijving en de info over de elektronische apparatuur zo maak ook sneller je keuze.

D.C. Uijl 04-12-2021

Het is mogelijk om heel ‘Vlot’ te bestellen via de website. Het is een goed te doorlopen proces!

Hugo 03-12-2021

De sint is weer in het land, ga maar gauw aan de kant. Je verwacht het niet, maar ik denk dat ik de bezorgbus al ziet. De bestelling was nog maar net de deur uit, en nu staan ze al voor mijn ruit. De bezorger was een vriendelijke meneer, ondanks het slechte weer. De bestelling werd netjes neergezet, ow wat een pret. Ik ga bij deze shop gerust vaker bestellen, dat wil ik aan iedereen vertellen. De prijs is ook erg goed, zoals dat eigenlijk bij andere shops ook moet. Ik wil 123apparatuur bedanken, en wel op alle flanken!

Peter van Aalst 03-12-2021

Uitmuntende ervaring bij 123apparatuur.
Tijdens een keuken aankoop process steeds de juiste adviezen tegen de scherpste prijzen.
De service levels zijn bovenverwachting goed.
Persoonlijk contact gehad met XXX met Pro-active benadering in positieve zin.

Bastiaan 02-12-2021

Zeer tevreden met uitstekende service van 123apparatuur. Contact met de medewerkers verliep zeer vlot en vriendelijk. Zij boden zeer scherpe prijzen en had je uiteindelijk als klant het beste resultaat! Indien een product als nog ergens ander goedkoper was, paste zij eenvoudig dezelfde prijs aan! Dus een super tevreden klant die zeker nogmaals bij 123apparatuur zou bestellen! Nogmaals dank voor goede service!

Carlo 02-12-2021

Vrieskist uitgekozen. Had nog een vraag die telefonisch afgehandeld kon worden. Netjes en deskundig te woord gestaan. Vrieskist gekocht. Goede prijs. Op de afgesproken tijd geleverd en de oude vrieskist is volgens afspraak meegenomen. Nette bezorger.
Tevreden.

Peter 02-12-2021

Offerte aangevraagd en na verloop van de offerte netjes teruggebeld. Nog geen beslissing genomen dus twee dagen later werd ik keurig netjes terug gebeld. Positie gesprek, gelijk maar nieuwe oven en afzuigkap besteld.
Geen aanbetaling. Zover top geregeld vriendelijke dame aan de telefoon. Denkt mee snapt het!

Jeroen Molenaar 02-12-2021

Naast de super scherpe offerte ook nog eens snel en eerlijk geholpen. Persoonlijk telefonisch contact en enorme flexibiliteit qua levering. Al met al top service