123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Remco 01-12-2021

Meerdere offertes opgevraagd bij verschillende partijen en 123apparatuur sprong eruit in prijs maar vooral in service. Ze waren (net) niet de allergoedkoopste maar dachten mee over types ovens die bij elkaar pasten, het meeleveren van een perilex stekker voor de kookplaat en extra garantie bij aanschaf van 4 producten van dezelfde partij. Echt top!

Paul en Wilma Ruiter 01-12-2021

Zoekende naar een quooker op het internet,
vonden wij deze site, echt JE VAN HET.
Prima service en super snelle levering,
dat is in deze drukke tijden nog wel eens een ding.
De laagste prijsgarantie werd keurig nageleefd,
zo goed hebben wij het nog nooit beleefd.
Wij geven jullie een dikke 10,
en zullen ons als klant vast en zeker nog eens terugzien.
Het product wordt als super ervaren, ideaal na al die waterkoker jaren.

Chris 01-12-2021

Artikel bleek niet op voorraad, en geld werd binnen 2 dagen teruggestort , super opgelost

W.W. Fischer. 30-11-2021

Geweldig telefonisch contact.
Heel correct met mail wisseling , ook de bezorg afdeling.
Ik hoop dat de bezorging in de corona tijd ook geweldig verloopt.
Dat weet ik nu niet zeggen: dit komt dat de levering door fabrikant naar week 8 volgend jaar is geplaatst.
Als alles goed verloopt: koop ik voort bij 123 apparatuur.

marco F 30-11-2021

zeer prettig telefonisch contact met een dame die precies wist waar ze het over had, en mij perfect hielp bij het uitzoeken naar de juiste kookplaat.

Arno Willemsen 30-11-2021

Ik heb voor deze site gekozen omdat zij een zéér uitgebreid pakket aan apparatuur hebben. Wij zochten een betaalbare inbouw vrieskast met weinig onderhoud en die kunnen zij gewoon leveren!

Ruben 29-11-2021

Goede prijzen, duidelijke info over bezorging. Snel mogelijk om te bestellen, dus top

Co Broekhuizen 29-11-2021

prijs en een overzichelijke site met veel keus van een aanbod van diverse diverse merken

Harry 28-11-2021

nu voor de tweede keer apparatuur besteld bij 123 Keuken Apparatuur.
levering precies volgens afspraak. service bij storing werden ook goed geholpen/doorgestuurd.

HansS 28-11-2021

Scherpste prijs en snel antwoord. Order proces is gemakkelijk en je krijgt voldoende bedenktijd. Zoeken op de website kan beter, zoeken op Bora geeft geen inductieplaat maar kan degelijk wel geoffreerd worden.

Bernard 28-11-2021

Vriendelijke klantenservice en een goede prijs. Mevrouw aan de telefoon dacht mee in de te kiezen koelkast en informeerde duidelijk over de levertijd. Via de duidelijke website had ik al een voorselectie gemaakt.

Nadja 28-11-2021

Overzichtelijke site met service om voor n redelijk bedrag het gekozen apparaat te installeren

Ronny 27-11-2021

Heldere site! Apparaten makkelijk te vinden! Snelle afhandeling via IDeal! Goede zoekfunctie. Uitgebreide informatie over de producten!

Arno Willemsen 27-11-2021

Jacyntha 26-11-2021

De shop geeft duidelijk uitleg over de functies van het product. En ze zijn goedkoper dan de meeste winkels wat ik heel fijn vind.

Johan P 25-11-2021

Fijn contact. Niet alleen mailen, maar ook bellen. Relevante tips (over uitgebreide fabrieksgarantie van Siemens in ons geval) Scherpe aanbiedingen.

H.Safarizadeh 25-11-2021

Zeer snelle en heldere reactie op mijn verzoek en het aller beste prijs die je kan vinden. In één word; fantastisch bedrijf 👍🏼

Nancy 25-11-2021

Zeer fijne webshop, snelle reacties per e-mail en goede telefonische bereikbaarheid. Zeer vriendelijke medewerker aan de lijn gehad, die alle vragen kon beantwoorden en zelfs extra informatie gaf.
De levering moet nog plaats vinden, dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Ilona 25-11-2021

Een goede oplossing gevonden! Bij de aankoop van onze oven was er een miscommunicatie ontstaan. Dit is uiteindelijk goed opgelost, dankzij een vriendelijke dame. Heel fijn!

Review 25-11-2021
Misleidend en onvriendelijk.

Wij hebben een oven ontvangen zónder handvat en ook nog eens 2 weken later dan beloofd. Contact gehad met Lisa van de klanten’service’ maar service hebben ze daar niet. We zouden worden teruggebeld maar niets gehoord. Er zelf maar weer achteraan gebeld; we zouden zogenaamd hierover zijn gemaild en konden het handvat bijkopen voor €190. Ronduit asociaal, we kopen een oven voor meer dan €1.000 maar zonder handvat. Dit staat NERGENS beschreven op de website en ook adverteren zij met foto’s van de oven mét handvat. Oplichters. Ik raad je dan ook ten zeerste af om hier te kopen.

A H Beker 25-11-2021

Hier al meerdere malen diverse apparatuur gekocht. De prijzen zijn altijd zo laag mogelijk.
Een snelle levering, en indien niet op voorraad, dan word je per mail of telefonisch goed op de hoogte gehouden.
Zelfs ongevraagd een korting gekegen op een produkt, nadat er geconstateerd was dat ik onlangs al veel produkten besteld had.
Fijne winkel in Tiel, en online-winkel.

Gert 24-11-2021

We hebben een goede ervaring geduld goede uitleg
En hele goede voorwaarden
Pas betalen als het geleverd word

Brad 23-11-2021

Zeer klantvriendelijk. Denken mee met de klant en ook bij wisselende prijzen staat de klant nog steeds vooraan! Geen moeilijke onderhandelingen en gedoe omtrent de prijs. Ik raad 123 apparatuur zeker aan.

Marco 23-11-2021

Ontzettend vriendelijke geduldige medewerkster die de tijd nam om met mij mee te denken en te adviseren nadat ik een kookplaat had uitgezocht die pas na meer dan 2 maanden leverbaar was. Nu hier een kookplaat besteld die over 2 dagen geleverd gaat worden.

David 23-11-2021

Helemaal top!
Heb hier al vaker apparatuur besteld en altijd goed.
Netjes bezorgd, aardige mensen en als er vragen zijn bellen ze ook netjes even.
Zeker een aanrader.

Irene 23-11-2021

Ik kreeg een snelle reactie, telefonisch, n.a.v. mijn vraag per mail en werd heel netjes te woord gestaan. Meedenkend en er werd een heel mooi aanbod gedaan voor hetgeen ik aan wilde schaffen. Naar aanleiding daarvan en onze vorige hele prettige ervaring met 123 keukens zijn wij tot de koop overgegaan van een Smeg inductie fornuis. Ik hoop dat we er straks net zoveel plezier van hebben als van ons Smeg gasfornuis. Ook gekocht bij 123 keukens!!!