123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard 20-01-2022

Goed geholpen. Behulpzaam met geven van telefonisch advies. Prijs van afzuigkap was lager dan van konkurrenten. Snelle levering. Ik ben erg tevreden.

Ika Ladrak 20-01-2022

Geweldige service, meedenkend personeel. Hulpvaardige bode en prima apparaat. Dik en dik tevreden!

JW Smidt 19-01-2022

Vandaag een bestelling gedaan die ik pas eind mei nodig heb .Je moet tegenwoordig wel op tijd zijn gezien de levertijden.
Zeer goed geholpen bij 123 apparatuur vooral vriendelijk ook .

Jan 19-01-2022

We hebben diverse Bosch keukenapparaturen besteld bij123 keukenapparatuur. Duidelijke website en verder goed geholpen.

Sharon 18-01-2022

Zojuist heb ik een bestelling geplaatst bij 123 apparatuur. Dit gaat om een inductiekookplaat van Siemens met afzuiging naar buiten. Voordat ik deze bestelling ging plaatsen, heb ik telefonisch contact opgenomen om de specificaties en alternatieven door te nemen. Ik werd zeer behulpzaam te woord gestaan en mijn keuze voor de kookplaat werd duidelijk. Naast de aanschaf van de kookplaat, heb ik ook meteen alle toebehoren erbij gekregen, zodat ik straks startklaar ben om te koken. Ik zie ernaar uit!!!

Theo 16-01-2022

Compleet assortiment, goed omschreven, mooi te vergelijken, vriendelijkheid als je belt voor extra info, hulpvaardig en denken mee.

François 15-01-2022

Wij hebben voor jullie gekozen voor de nette prijs die op de offerte stond voor de apparatuur die wij wilde hebben en daarom hadden wij ook voor jullie gekozen

Jac 14-01-2022

Goede prijs die echt scherp is. Maar er zijn anderen die ook dezelfde prijs kunnen bieden. Voor mij was het vriendelijke contact en de goede manier waarop we afspraken konden maken over deelleveringen de reden om voor 123 te kiezen

Henk Heidekamp 13-01-2022

Telefonisch contact was zeer prettig! Personeel heeft veel kennis! Dit is de reden waarom wij onze inductie kookplaat hebben aangeschaft.

Greetje 13-01-2022

Vandaag op zoek gegaan naar een inductie kookplaat, een offerte aangevraagd en kreeg in een paar minuten al een reactie.
Het contact was vriendelijk en behulpzaam. They made my day! Blij dat hier het apparaat was wat ik zocht, terwijl er overal leveringsproblemen zijn.

Max T. Müller 09-01-2022

Uiterst klantvriendelijke, klantgerichte en professionele organisatie. Levering op volgende dag en binnen aangegeven tijd. Wat mij betreft een aanrader!

Ivo Wolters 08-01-2022

Afgelopen week ging onze afzuigkap stuk. Al snel kwamen we bij 123apparatuur.nl uit op internet. Ontzettend veel keuze op de website. Deze is overzichtelijk en heeft een super zoekfunctie! Nadat we de afzuigkap gevonden hadden die aan onze wensen voldeed nog even telefonisch contact gehad. Dit gesprek verliep uiterst vriendelijk, de medewerker was kundig en ook heel belangrijk: had alle tijd om ons te woord te staan. Helaas bleek de uitgekozen afzuigkap een langere levertijd te hebben. Omdat we er op korte termijn één nodig hadden, werd een gelijkwaardig alternatief voorgesteld met nagenoeg dezelfde specificaties.

De afzuigkap werd een dag later al geleverd. Eerst een tijdvlak ontvangen via de mail en een half uur voor levering een berichtje van de eveneens aardige chauffeur. De oude defecte afzuigkap werd netjes meegenomen zonder extra kosten. De nieuwe afzuigkap was prima verpakt. Betalen kan vooraf via een betaallink of middels pinnen bij de chauffeur.

Een dag later de afzuigkap opgehangen (beschrijving daartoe was inbegrepen) en we zijn er super blij mee. De afzuigkap voldoet volledig aan de omschrijving zoals op de website vermeld en zoals telefonisch door de medewerker nader toegelicht!
Kortom, een uitstekende webwinkel, correcte service, snelle levering, prima producten en scherpe prijzen. Helemaal top!

Max T Müller 06-01-2022

jasper 06-01-2022

Ik kwam terecht op jullie website via google de zoekmachine. Ik ben zeer tevreden dat jullie zo snel en duidelijk communiceren.

Fijn samen te werken met jullie.

Jet Maassen 05-01-2022

super service. snelle reacties en denken mee. goede prijs. vriendelijk personeel
tweede keer dat we een bestelling doen in korte tijd

G. Van der Molen 04-01-2022

Gebeld voor informatie over aan te schaffen apparatuur. Na wat uitleg te hebben gegeven, over mijn zoektocht daarin kreeg ik nog korting op het aan te schaffen product, wat binnen 2 dagen geleverd is. Top!

Paul Meijer 04-01-2022

De chatfunctie werkt heel prettig.
En toen ik aangaf te willen bestellen kwam ze spontaan ook nog eens met een hele aantrekkelijke kortingen, vermoedelijk omdat ik had aangegeven via de website dat er ergens anders een zelfde product te kopen was voor een,een lagere prijs.
Maar de snelheid en gemak waarmee e.e.a. tot stand kwam was heel verfrissend.
Ook nog eens het dat ik zelf een leverdatum voorstelde en dat zondermeer kon én dat ik pas bij levering hoef te betalen aan de chauffeur maakt het tot een hele fijne aankoop.

JJP 04-01-2022

Vriendelijk personeel, snelle reactie en (niet onbelangrijk), scherpe prijzen. Regelmatig telefonisch contact gehad waarbij meerdere opties werden doorgesproken. Daarbij werd ik behoed voor een te dure aankoop; luxe waar ik wel voor betaal, maar nooit ga gebruiken. Kortom: prima ervaring.

Henry en Marjan 03-01-2022

Super snelle service, reactie snelheid erg goed, en er valt te praten en te werken met deze verkopers. ga zo door

Groeten Fam Vos

wvddool 31-12-2021

Absoluut de laagste prijs garantie en prijs werd ook snel aangepast snelle afleveringservice en bestelling wordt snel verwerkt

Jan uit De Kiel 31-12-2021

Nog een apparaat kunnen aanschaffen, weer een uitstekende service en een snelle levering op tijd en in goede orde. Heldere communicatie over de aflevertijden. Mooi apparaat en dus helemaal tevreden.

Bertus de Roock 30-12-2021

Na een bestelling te hebben gedaan voor een afzuigkap kreeg ik een bevestiging dat er een lange levertijd op zat ,heb ik gebeld naar 123 keukenapparatuur en werd er snel naar een alternatief gezocht en deze was na twee dagen netjes op tijd binnen ,

Sander 30-12-2021

Overzichtelijke winkel, oude apparaat retour als eenvoudige aanvinkoptie.

Duidelijk overzicht van kosten, snelle levering

Jack 30-12-2021

Supersnelle reactie via de chat, scherpe prijs, correcte afhandeling van de order.

R. de Graaf 29-12-2021

Via mijn interieurbouwer op deze site terecht gekomen ivm de scherpe prijzen. Door zowel Spike als Willem telefonisch erg vriendelijk, eerlijk en professioneel van advies voorzien waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Fijne manier van zakendoen! Nu hopen dat de levertijden een beetje meevallen ;-)