Medisana PS 400 - Reviews

vierkant

4,7

P.H.Steunenberg 15-02-2018

garantieafwikkeling

In de aanbieding bij Blokker de weegschaal gekocht. Na 6 weken geeft het display voortdurend verspringende getallen als eindelijk de weegschaal in functie treedt. Meerdere keren is weging onmogelijk omdat de schaal niet actief wordt. Na wisseling van batterij blijft de storing gelijk. Na 'n mail naar Medisana het advies de weegschaal om te wisselen. Garantie is namelijk 3 jaar. Blokker wisselt de weegschaal onmiddellijk kosteloos om. Geweldig van beide firma's.

Pluspunten

• snelle reactie Medisana
  • probleemloze ruil bij Blokker

tham 07-12-2017

Gewicht is elke keer anders.

De Medisana PS 400 gekocht bij Blokker. De batterij maakt slecht connectie waardoor je elke keer aan de batterij moet rommelen. Het display geeft verkeerde info. Ik heb mij meerdere malen achter elkaar gewogen op een platte ondergrond waarbij ik elke keer de weegschaal automatisch uit liet gaan en de ene keer was het 68,4 en dan weer 72,2. Ook duurt het een eeuwigheid voordat het display automatisch uit gaat. De weegschaal heb ik terug gebracht.
Toen kocht ik de Medisana BS 483 maar deze heeft hetzelfde probleem wat gewicht betreft. In 5 min. tijd heb ik de gewichten 67.2, 67,7, 68.7, 68.5, 67.0 op het display voorbij zien komen. Kortom Medisana is m.i. een slecht merk.

Pluspunten

Minpunten

• weegt niet goed
  • batterij maakt geen connectie
  • duurt te lang voordat het automatisch uit gaat

R Leemans 09-05-2017

duidelijk display en uitstekende batterij duur

Weegschaal beviel prima. Geeft redelijk zuiver het juiste gewicht aan. Alleen is de schaal al na twee jaar kapot. Slechte levensduur dus.

Pluspunten

• duidelijk leesbaar
  • zuiver wegend
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• binnen 2 jaar kapot