Philips Daily Collection HD9350 rvs - Reviews

Waterreservoir
1,70 liter
Materiaal behuizing
Polypropyleen (PP)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9350 rvs op Kieskeurig.nl.

5,5

Anoniem 26-12-2019

automatische afslag

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Dit is al onze derde waterkoker ,t.w. 1 voor onze dochter ,1 voor in de caravan en nu 1 voor thuis !

*Anne* 05-12-2019

Simpele maar goede waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Ter vervanging van mijn oude Philips waterkoker gekocht en heel tevreden. Was alleen even wennen dat kijkglaasje onder handvat zit en voordien aan de zijkant.

JuulMB 17-07-2019

Voldoet aan onze verwachtingen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Wij zijn erg tevreden met deze waterkoker. Het indicatielampje is zeer helder en het snoer kan onder de voet worden gewikkeld. Ik vind 'm persoonlijk niet duur. De buitenzijde kan erg heet worden, dat is een minpunt.

Lisanne078 16-07-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Geweldige waterkoker. Doet wat hij moet doen. Mooi design. Handig aan lampje. Makkelijke schenk tuit en ideaal dat je ook kleine hoeveelheden water kan koken. De waterkoker is makkelijk schoon te maken / te onderhouden. Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danijans 16-07-2019

Mooi model werkt snel en maakt geen lawaai

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Ik had een nieuwe waterkoker nodig
En dit is wel kwa model echt een pronk stuk in je moderne keuken. Werkt snel. Maakt geen lawaai en inhoudt is erg groot! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rou-Jansen 15-07-2019

Een fijne, snelle waterkoker, mooi design.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Mooie vormgeving, lekker groot, water is snel warm en het is duidelijk wanneer hij "aan" staat. Fijn dat je de koker op elke stand op het element kunt plaatsen (zeker met links- en rechtshandigen in huis), fijne schenktuit (knoeit niet).
Inhoud is handig, maarliefst 1,7 liter! Heel veel pluspunten en slechts 1 minpuntje te vinden: tijdens het vullen van de waterkoker kan je niet zou hoeveel water erin zit, de literindicator zit nl onder het handvat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huijsman 14-07-2019

Een uitstekend product!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Ik beveel dit product aan iedereen aan, hij is te gebruiken in klein en groot gezeldschap door de inhoud van 1.7 liter. Water blijft lang warm, zowel in de waterkoker als in een glas/mok. Een echt Philips design, wat ik mooi vind. Brede schenktuit waardoor inschenken zonder morsen verloopt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroennnnn190010 13-07-2019

Mooie waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

De Philips Daily HD9350/90 - Waterkoker staat mooi in de keuken.
Het water is snel warm en blijft ook lang warm!( buitenkant blijft ook lang warm)
Schenkt goed zonder te knoeien! Voor deze prijs zeker een goede waterkoker.

+ snel warm
+ schenkt goed
+ prijs

- buitenkant blijft lang warm [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ingrid B 10-07-2019

Fijne waterkoker , makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Ik ben zeer tevreden over de waterkoker, water wordt snel warm en blijft lang op temperatuur. Ligt makkelijk in de hand met schenken. Als je waterkoker vult zie je het aantal kopjes dat je kunt schenken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lisanne 10-07-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Hele goede waterkoker. Het water kookt snel. Heeft een mooi design en doet wat het doen moet. Ik ben een fan van Philips en zal altijd philips blijven aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Twigt 10-07-2019

Mooi design voor in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Een goede waterkoker, aangeschaft om lekker te theeleuten met mijn dochters. Ook voor een snel soepje wordt hij gebruikt. Uiterst tevreden, hij werkt snel en het is een mooi design. Past in iedere keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

harrie 09-07-2019

waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Mooi apparaat met een dunne voet. Gemakkelijk in onderhoud en gebruik.Water blijft lang warm. Alleen jammer dat de buitenkant ook warm wordt en het maakt iets meer geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

nikki1970 09-07-2019

duurzaam en handig in gebruik en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

deze water koker ziet er mooi uit maar is ook handig in gebruik
makkelijk water vullen door op knopje te drukken en klepje gaat open
zit een filter in
kan hem alle kanten opdraaien en het water kookt snel
ben zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PienB 08-07-2019

Mooie, handige en duurzame waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Mooie vormgeving en een degelijke uitvoering. De waterkoker is heel simpel te bedienen; het water kookt snel. De maatverdeling is duidelijk, waardoor je niet meer water hoeft te gebruiken dan nodig is. Het apparaat schenkt goed uit. De keuze voor een blauw lichtje bij de hendeltje is veel beter dan bijvoorbeeld een rood licht.
Een punt van aandacht is de gebruiksaanwijzing die iets uitgebreider had gekund. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennisz 08-07-2019

Prima waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Het is een fijne waterkoker. En blijft lang genoeg warm. En je kan hem als je hem op het voetstuk zet helemaal draaien. Hij maakt wel veel lawaai met water koken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Whitewolff 08-02-2019

Goede en simpele waterkoker

Snel.
Goede schenk mond,druppelt niet.
Word wel warm, maar daar hoef je hem ook niet vast te pakken.
Blijft echt een aantal uren goed warm.
Het enigste wat ik een beetje jammer vind is het aflezen van de kopjes beetje rare plaats.Maar verder voor die prijs een prachtig en goede waterkoker.

Evelien1990 22-12-2018

Erg fijne waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Een hele prettige waterkoker. Erg makkelijk in gebruik. Water kookt erg snel en blijft ook lang warm. Het is erg fijn dat je ook een erg kleine hoeveelheid water kan koken.

Theo ten Dam 12-04-2018

aflezen hoeveelheid water

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Stom dat het aflezen van de hoeveelheid water achter het handvat zit. Hoe dom kun je zijn om het daar te plaatsen ?

Baar 01-02-2018

mooie waterkoker van philips

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Zit zo solide in elkaar en daar val ik voor en philips kan ik niets aan doen philips is voor mij een begrip.