Bosch TWK8611P antraciet, wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch TWK8611P antraciet, wit op Kieskeurig.nl.

Moon 16-09-2020

Heeft na twee jaar en 3 maanden kuren

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

De laatste tijd slaat de waterkorer steeds af, direct nadat ik hem heb ingeschakeld. Maar soms doet hij het ineens weer wel. Dit euvel was de aanleiding om na te kijken hoe lang ik hem in gebruik heb: 2 jaar en 3 maanden. Ik heb hem tussendoor steeds ontkalkt met wat azijn.
Voor deze prijs en bij dit merk had ik verwacht dat ie wat langer zou meegaan.

Edward van Tilburg 18-08-2020

In Style water koken

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Altijd fijn om postief verrast te worden. Bosch lukt het toch meer weer om een traditioneel product te re-stylen en ook nog een te voorzien van een zeer handige warmhoudfunctie voor de theedrinkers onder ons.

wouter 13-05-2020

Fijne waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker om de temperatuur in te kunnen stellen. Hij is wel fors, da's het enige nadeel. Maar (daardoor) ook goed geisoleerd

Jan Orsel 04-12-2016

mooi design

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

Door het mooie design deze waterkoker gekozen. Extra detail is het warmhoudplaatje en de verschillende temperatuurinstellingsmogelijkheden.