Bosch TWK8611P antraciet, wit - Reviews

Waterreservoir
1,50 liter
Materiaal behuizing
kunststof

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch TWK8611P antraciet, wit op Kieskeurig.nl.

wouter 13-05-2020

Fijne waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

Lekker om de temperatuur in te kunnen stellen. Hij is wel fors, da's het enige nadeel. Maar (daardoor) ook goed geisoleerd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erik W 07-03-2020

Prima waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

Mooi apparaat dat we sinds de aankooop naar tevredenheid gebruiken. Wel iets groter dan we verwacht hadden, maar dat is geen probleem. Bediening is simpel. De waterkoker brengt het water lekker snel aan de kook. De mogelijkheid om een lagere eindtemperatuur te kiezen was voor ons een reden om dit apparaat te kopen. We gebruiken het als we groene thee of oolong thee zetten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joost 22-11-2019

Mooie, maar dure waterkoker vertoont kuren na 3jaa

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

De waterkoker ziet er erg mooi uit en heeft het de eerste 3 jaar perfect gedaan. Sindsdien slaat de waterkoker niet altijd meer af en blijft deze doorkoken. Nu na 5 jaar begint de waterkoker ook te lekken aan de onderkant. Daarnaast is de waterkoker erg luidruchtig. De waterkoker staat in de keuken, maar met open deur in de woonkamer op 10 meter afstand heb je moeite de tv te verstaan.

Een dure waterkoker die na 3 jaar al kuren vertoont en het na 5 jaar daadwerkelijk begeeft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Margriet 05-09-2018

Na 2,5 jaar slaat hij niet meer automatisch af

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

Ik ben destijds gevallen voor het design van deze waterkoker. In het begin prima gefunctioneerd. Nu na 2-2,5 jaar in gebruik slaat hij bijna niet meer automatisch af (heel soms nog wel). Hij blijft vaak wel 2 minuten doorkoken terwijl ik hem zeer regelmatig ontkalk. Ik heb nooit de functie 'keep warm' gebruik. Te snel kuren voor dit merk en deze prijs, naar mijn mening. Helaas geen bon meer na online aankoop.

Jan Orsel 04-12-2016

mooi design

Geschreven voor: Bosch TWK8611P antraciet, wit

Door het mooie design deze waterkoker gekozen. Extra detail is het warmhoudplaatje en de verschillende temperatuurinstellingsmogelijkheden.