Inventum HW212 zwart - Reviews

Waterreservoir
1,20 liter
Materiaal behuizing
kunststof

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HW212 zwart op Kieskeurig.nl.

angela 23-11-2018

Super water koker

Geschreven voor: Inventum HW212 zwart

Het water word goed warm. Wij hebben hem uitgekozen omdat we hem maar voor 1 persoon gebruiken niet te groot en niet te klein. Wij hadden verwacht dat het apparaat goed genoeg was voor 1 persoon en dat was het ook zeker. Wij gaan er met plezier er nog heel veel water mee koken om heerlijk thee te kunnen zetten

Pluspunten

• Warm
  • kleur
  • grote

wim19a46 17-06-2018

Niet tevreden

Geschreven voor: Inventum HW212 zwart

Na enige maanden gebruik niet tevreden. Nog steeds springt het deksel plotseling open, de waterkoker slaat dan niet eerder af dan dat hij leeg gekookt is. Als ik het onderste uit de kan wil schenken gaat het hete deksel open en krijg je dit tegen je hand. Deze waterkoker zou ik niet meer kopen.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• Het deksel springt vanzelf vaak open.

wim19a46 27-02-2018

Goedkope waterkoker

Geschreven voor: Inventum HW212 zwart

Deze waterkoker is goedkoop en dat merk je. Het water is snel aan de kook en hij schenkt goed. Maar ik heb al een keer of 10 gehad dat het deksel plotseling vanzelf open ging. Hij blijft dan door koken: slaat niet af, spettert met gloeiend heet water in het rond, de keuken komt vol stoom te staan. Je moet dus met deze waterkoker altijd in de buurt blijven.

Pluspunten

• Water kookt snel
  • Schenkt goed

Minpunten

• Het deksel springt vanzelf vaak open.
  • In dat geval schakelt hij niet uit.

Super fijne waterkoker 06-08-2015

Het is de fijnste waterkoker die we ooit hebben gezien
Super-de-luxe cool maar ook mooi.
Gelukkig hebben we hem gekocht

beusje-2 03-12-2014

Super lichte waterkoker! Fijn klein voor 1.2 liter.
Vormgeving is simpel. Maar hij ligt goed in de hand.
Ook fijn is het onderstel. Je kan hem in alle hoeken er op zetten. (360 gr. draaibaar)
Water kookt snel en de knop op het handvat om de deksel te openen is heel fijn. Dit had mijn oude Inventum ook.
Alleen . . . het zeefje verwijderen is een crime. Je krijgt het haast niet los en er weer in is echt een gepruts. Laten zitten zou ik aanraden en om schoon te maken een lapje met verdund schoonmaakazijn ertegen leggen.
Een simpel maar goed product verder.