Tefal Waterkoker Snow zwart 1.7 ltr KO3308

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Waterkoker Snow zwart 1.7 ltr KO3308 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Anne sietske 24-03-2019

Zeer tevreden

Hij doet wat hij moet doen, zonder overdreven toestanden. Was eigenlijk op zoek naar een luxe ding die aangeeft hoeveel kopjes en wat de temperatuur is, maar waarom? Ik kan ook wel inschatten hoeveel water ik ongeveer nodig heb. Niet heel veel herrie tijdens het koken.
Kortom zeer tevreden en pima prijs/kwaliteit!

Pluspunten

• Water kookt snel
  • Trendy in mat zwart

saskia 09-08-2018

Prima waterkoker voor prima prijs

inmiddels apparaat 4 maanden in gebruik en ben er nog steeds heel blij mee. Apparaat doet wat hij moet doen, nl water koken in een rap tempo. automatische afslag. Alleen deksel gaat pas na twee keer drukken open, maar ben ik al aan gewend. Goed schoon te maken en blijft mooi.

Pluspunten

• duidelijk display
  • 1,7 liter

Minpunten

• deksel is twee keer klikken voordat hij open gaat.

Saskia 19-03-2018

Beter dan verwacht

In een winkel 25 waterkoeling bekeken en geen een die beviel. Vorige waterpokken had een erenaam/ uit handeltje dat kapot gegaan is en ik wilde een degelijke knop. Die heb ik nu en zit in het handvat. Verder wilde ik een maagstreek aan de zijkant en niet bij de handgreep. Waterniveau is zeer goed af te lezen. ( ik ga niet voor nauwkeurig, maar voor snel goed leesbaar). Thuis bleek hij heel prettig inde hand te liggen. Gewicht is prettig verdeeld. Schenkopenong is zeer goed. Had ik in de winkel niet op gelet. En natuurlijk heeft deze een een duidelijke knop om het dekseltje te openen. Verder is hij ook heel mooi. JA ik raad deze aan. Probleem met smaak water hebben wij niet gehad, ook niet met thee. Misschien hebben ze daar al wat aan gedaan? Gisteren gekocht dus geen idee hoe lang deze het uithoudt, maar ik hoop dat hij lang bij ons blijft.
Snelheid waterpokken is prima evenals de afslag.

Pluspunten

• Schenkopening
  • Afleesdisplay
  • Vormgeving

Kim 16-12-2016

Lekker snel

Mijn vorige waterkoker van Tefal is niet kapot te krijgen. Hij voldeed echter niet meer qua grootte en snelheid.
Nu weer voor Tefal gekozen. De waterkoker is mooi mat zwart. Voordeel boven rvs is dat deze niet gloeiend heet wordt aan de buitenkant.
Hij heeft een inhoud van 1.7 liter. Water is binnen no-time gekookt.

Enig minpuntje is dat er een bijsmaak aan het water komt. Dit proef ik met name bij groene thee. Hopelijk gaat dit nog weg naarmate ik hem langer gebruik (dit is de eerste week).

Pluspunten

• Snel warm water
  • Buitenkant wordt niet heet

Minpunten

• Bijsmaak aan het water
  • Te weinig maat aanduidingen op het reservoir

Leonie 16-07-2017

Is de bijsmaak nog weggegaan?

vanrosmalens 25-03-2015

Deze waterkoker voelt goed en degelijk aan en ziet er in het matzwart met chromen rand goed uit. Voordeel is dat je door het gebruikte materiaal er nauwelijks vingerafdrukken op ziet Het bijvullen met water gaat gemakkelijk en kan zowel van boven als door de uitschenk-opening gebeuren. Het opwarmen gaat snel, maar helaas ook met het nodige geluid. Het apparaat is niet fluisterstil, maar ook weer niet extreem lawaaiig. Het apparaat is goed geisoleerd en voelt na het opwarmen van het water niet te warm aan. Bijkomend voordeel is dat het water er ook lang warm in blijft.
Het afleesvenster heeft echter slechts drie maatstrepen 0,5 1.2 en 1.7 liter en dat vind ik wat weinig. Die 0,5 liter is tevens de minimum hoeveelheid water die er in moet zitten om het apparaat te gebruiken.
Samenvattend een prima apparaat met een paar verbeterpuntjes dat zeker aanbevelenswaardig is.

pascale4702 07-03-2015

Sinds gisteren in het bezit van deze waterkoker. Alle voorschriften voor het gebruik opgevolgd, er zit echter een eigenaardig smaakje aan het gekookte water. Ik kijk het nog een paar dagen aan, anders gaat hij terug. Dit kan niet de bedoeling zijn. Jammer want het is een mooie waterkoker voor een prima prijs.

pascale4702 10-03-2015

Op de site van Tefal is het een veelgestelde vraag, het opvallende plasticsmaakje. Het moet na een aantal keer water koken over gaan en anders adviseren ze je het water met wat soda te koken. Bij mij was dat niet nodig want het was inderdaad na 2 dagen verdwenen.

grootd2 19-10-2014

Een mooie compacte waterkoker, die soepel uitschenkt. Hij is wat minder robuust dan de philips in dezelfde prijsklasse. Het opwarmen van water gaat snel, binnen 5 minuten is 1,7 liter water aan de kook. Het plaatsen van het kalkfllter vergt enige oefening, vooral omdat het heel licht is. Wij gebruiken deze waterkoker nu inmiddels 3 weken intensief [gezin met 4 volwassenen] en vinden het een fijn apparaat.