De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF 04.1331.0011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tester 10-07-2022

Review waterkoker

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

De waterkoker heeft een mooi strak design. De leddisplay is duidelijk en de tiptoetsen functioneren goed.
De temperatuur instellen is ideaal.
Maakt iets te veel lawaai als je weinig water in hebt.
Maar voor de rest geen negatieve ervaringen.

• Display

Raouf 09-07-2022

Mooie solide waterkoker!

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Ik heb de waterkoker ruim een maand in bezit. Qua vormgeving echt een mooi apparaat en makkelijk te onderhouden door de strakke vormgeving. De gebruikte materialen voelen stevig en solide aan. Voorzien van een goed afleesbare glazen bedieningspaneel met een LED-display en tiptoetsen om het watertemperatuur in de stellen van 5 graden tot 100 graden. Warmt snel op, een beetje luidruchtig maar dat is absoluut niet storend. De vuldeksel is mooi verzonken in de kan en opent wijd met een druk op de knop en de literdisplay is makkelijk af te lezen. De WMF Kineo is aan de prijs maar daar krijg je wel wat voor terug!

Pluspunten

• Strak ontwerp
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Prijs
  • Schenkmond is iets te breed

Aiide 08-07-2022

Thee op z'n best

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Het design is prachtig strak en minimalistisch. Hij is gemakkelijk in gebruik, doordat het bedieningspaneel voor op de basis zit van de waterkoker. Met tiptoetsen kun je de temperatuur instellen en aan/uit schakelen. Omdat het glad is kan zich daar geen vuil of stof ophopen en is zo ook hygiënischer vind ik.
Ik heb de machine al op meerdere temperaturen ingezet en ben blij verrast hoe snel het water op temperatuur is. De smaak van de thee komt veel beter tot zijn recht als je de thee brouwt op de juiste temperatuur (groene thee bijv op 85graden)
Het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat de vulopening vrij nauw is waardoor je de binnenkant van de waterkoker niet gemakkelijk kan reinigen. Mijn hand past er niet in. Met een afwasborstel zou dit wel prima kunnen.

Pluspunten

• Mooi glad bedieningspaneel
  • Strak desing
  • Binnen korte tijd op temperatuur
  • Gewenste temperatuur in te stellen

Minpunten

• Kleine vulopening

Dannyy1983 07-07-2022
Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Ik ben erg blij met deze waterkoker. Mijn vorige had niet de mogelijkheid om de temperatuur in te stellen. Deze heeft dit met 'een druk op de knop' en je ziet ook meteen wat te temperatuur op welk moment is. Qua Design is dit natuurlijk echt een eyecatcher maar het vergt wel een beetje extra schoonmaakwerk, helaas niet fingerprint proove. Je kunt gemakkelijk de waterkoker vullen en met 1,5 liter ook groot genoeg. Het schenktuitje vind ik wel iets te breed, het water klotst er soms uit. Dit had wat mij betreft wel wat smaller gemogen. De basis met sterker werkt fijn, je kunt de waterkoker overal neerzetten en 360 graden ronddraaien op het plateau. Antikalk filter eenvoudig te verwijderen en schoon te maken.

• Digitale weergave van temperatuur
  • Eenvoudig in te stellen

Minpunten

• Schenktuit is groot
  • je ziet je vingerafdrukken erop

Missisjippie 01-07-2022

Krachtige waterkoker

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Ik wilde graag een waterkoker waarbij je meerdere temperaturen kon instellen. Dat kan bij deze prettige waterkoker. Het verwarmd baar meerdere temperaturen maar is ook nog eens erg snel warm en maakt weinig geluid. De inhoud is voldoende.
Kortom een aanrader voor een ieder die een waterkoker zoekt.

Pluspunten

• Verwarmd snel
  • Snoerloos
  • Verschillende temperaturen jnstelbaar
  • Rvs kleur

s***********@h********** 29-06-2022

Geweldige waterkoker

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Het was een geweldige ervaring voor ons om deze waterkoker te hebben! De hele waterkoker is gemaakt van goed materiaal, namelijk RVS en het plateau is van glas, waardoor de opstelling er erg chique en modern uitziet.

Ik was me er van tevoren van bewust dat met deze waterkoker de temperatuur aangepast kon worden, maar ik was toch verrast dat het met zo'n precisie mogelijk was. De temperatuurregeling varieert tussen de 40 en 100 graden, waarbij elke temperatuur hiertussen mogelijk is met stappen van 5 graden Celsius. Het maakt niet uit of we heel heet water of lauw water wilden, dit werd gemakkelijk bereikt door de gewenste temperatuur op het display te selecteren. Bij het opstarten zal de waterkoker de huidige temperatuur van het water weergeven en een pieptoon geven wanneer het klaar is.

Het heeft ook een geheugenfunctie om te onthouden wat je de vorige keer had geselecteerd, wat handig is als je herhaaldelijk dezelfde keuzes maakt. Verder is het ook mogelijk de temperatuur tijdens het opwarmproces aan te passen als je van gedachten verandert over de gewenste temperatuur. De kooktijd met een volle tank is ongeveer 2 minuten, afhankelijk van de temperatuur die je instelt, wat ik een goede snelheid vind. Het volume van 1,6 L is prima voor ons dagelijks gebruik. Ik ben erg dan ook zeer tevreden met deze waterkoker!

Efbee 29-06-2022
Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Hele fijne waterkoker met temperatuur instelling. De bediening is heel gemakkelijk, je kunt het verloop van de temperatuur zien oplopen. De laatst ingestelde temperatuur blijft behouden, tijdens het opwarmen kun je deze ook wijzigen. Ideaal dat je ook lagere temperaturen kunt kiezen voor je thee of soep. De deksel gaat heel gemakkelijk open met een druk op de knop en de opening is heel ruim voor het vullen onder de kraan. De schenktuit is iets breder dan gemiddeld maar hierdoor spat het water minder snel. Aan alles merk je dat dit een kwalitatief hoogwaardige waterkoker is. De buitenkant wordt wel warm maar verder is het een prachtige design waterkoker voor in je keuken!

Pluspunten

• Temperatuur instelling
  • Kwaliteit

anbrobra 28-06-2022

Mooie en degelijke waterkoker.

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Wat een mooie waterkoker! Hele mooie vormgeving. Ik moet zeggen dat ik eerst was sceptisch was omdat je wat meer handelingen moet verrichten om de waterkoker aan het koken te krijgen. Maar ik moet zeggen het went. Op deze waterkoker kun je de temperatuur instellen en ook volgen. Hij maakt voor 3000 watt niet veel lawaai en is redelijk snel klaar. Als je op zoek bent naar een RVS waterkoker in een mooie nieuwe keuken dan is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

• weinig lawaai
  • snel op temperatuur
  • temperatuur in te stellen
  • temperatuur te volgen

Minpunten

• RVS moet je vaak poetsen
  • plateau steekt uit en moet je vaak poetsen
  • groot plateau neemt meer ruimte in beslag aanrecht

MIA79 28-06-2022
Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Het is werkelijk een fantastische waterkoker .Je kunt de temperatuur instellen een handig snufje waar ik zelf bijna nooit gebruik van maak .Als ik de waterkoker helemaal vol met koud water doe duurt het ca. 3 min totdat hij op 100 graden is .Gaat echt snel .Wel jammer dat hij toch wat warm wordt aan de buitenkant en als je meedere keeren achter elkaar water kookt moet je wel opletten dat de buitenkant dan heet wordt .
Ik ben er heel blij mee maar ik vind hem qua prijs wel echt aan de hoge kant .Als deze nu echt 10 jaar mee gaat zou het qua prijs mee vallen maar dat is nog wel even afwachten.Het design is echt heel mooi.

Laura1976 27-06-2022

Prachtige waterkoker met handige functies

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Deze waterkoker staat zo ontzettend mooi op mijn aanrecht dat je hem alleen daarom al zou kopen. Toch is hij ook gewoon erg praktisch, gemakkelijk in het gebruik, goed schoon te houden. Als ik een minpuntje moet bedenken dan is het de hoge prijs. Je betaalt voor het prachtige design en natuurlijk ook de mogelijkheid om de temperatuur in te stellen dus is het het geld toch ook wel waard.

• Temperatuur instelbaar
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Prijs is wat hoog

m***@w********* 26-06-2022

Snelle, mooie waterkoker

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

De waterkoker nu enkele weken in gebruik en zoals de beschrijving al deed vermoeden is de waterkoker ontzettend snel met het koken van een potje thee. Daarnaast is ook de instelling voor de temperatuur heel makkelijk te veranderen. Verdere voordelen zijn de schenktuit welke op zo’n manier is geconstrueerd dat deze niet lekt bij het uitschenken. Wat ons betreft zeker een aanrader. Koelere watertemperatuur voor groene thee, en gewoon 100 graden in het geval van zwarte thee. Na bereiken van de temperatuur een kort signaal wat laat weten dat het water gereed is. Ziet er ook te gek uit!

Pluspunten

• Snel
  • Fijne schenktuit
  • Handige temperatuur instelling

Minpunten

• Misschien wat orijzig

jakayaca 24-06-2022

Super waterkoker

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Sinds een poosje in het bezit van de WMF Kineo waterkoker. het design van deze waterkoker sluit mooi aan bij de overige apparatuur (koffiezetapparaat en contactgrill). In het begin even wennen hoe het apparaat ingesteld moest worden. Bij het apparaat is een mooie en stevige standaard geleverd, waar je met een digitale temperatuurmeter de temperatuur kunt in stellen. In de praktijk kiezen wij toch altijd voor de 100 graden. De waterkoker is niet vingerproof, maar dit is niet storend. in het begin moesten wij wennen aan het geluid wat de waterkoker tijdens het koken maakt. het apparaat werkt snel naar de gewenste temperatuur. Er zit een makkelijk uitneembare kalkrooster is zodat je het makkelijk kunt reinigen. de waterkoker bevalt ons prima.

Pluspunten

• kookt water snel
  • design

Anna 23-06-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Erg fijne waterkoker, de waterkoker heeft een mooi design en schenkt fijn. Wat vooral handig is, is dat je de temperatuur kunt instellen op de waterkoker. Fijn voor verschillende soorten thee maar ook als je zelf graag filterkoffie zet bijvoorbeeld. Zou hem zeker aanraden!

• Instellen van temperatuur

Georgsee 21-06-2022

Goede waterkoker.

Geschreven voor: WMF 04.1331.0011

Ik ben de trotse bezitter van de WMF Kineo waterkoker. Het apparaat is een mooi design wat in de keuken niet misstaat. Bij het apparaat is een mooie en stevige standaard geleverd, waar je met een digitale temperatuurmeter de temperatuur kunt in stellen. Mocht het water koken dan gaat er een geluidje af zodat je het water kunt gebruiken. Het heeft een grote opening waar je het kraanwater in kunt schenken. Er zit een makkelijk uitneembare kalkrooster is zodat je het makkelijk kunt reinigen. Ik vind het een goede waterkoker.

• Snel op temperatuur