De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58AWCV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arie 30-01-2023

Fijne stille automaat

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel prettig in gebruik door handige kleppen,lades en planken. Uitgekiende bewaar plek voor koude accu's in de deur! Ijsblokjes maker iets minder praktisch maar verwijderbaar. Lampje werkt top evenals automatische super vries functie bij nieuwe producten in de vriezer. Temperatuur instelling lijkt niet helemaal accuraat, jammer dat er geen feitelijke temperatuur wordt weergegeven.
Past bij ons precies maar goed opletten! Diepvries is veel breder en dieper dan standaardmaat!

c**s@m**n.com 24-11-2022

Mooie, energie zuinige en betrouwbare Bosch vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Deze Bosche vrieskast is een grote vrieskast, waar veel in kan. Men kan de in the vriezer product en goede, makelijk en overzichtelijk in de vriezer plaatsen. De kleppen boven in zijn doorzichtig, net also bij de lades. De lades zijn diep en er kan dust veel in. Er zit ook een zeer handige ijsblokjesbox in. Waarmee men in een hand omdraai ijsblokjes kan make.
Maar deze (grote) vrieskast is energie zuinig. Met energie label C. en 178 KwH per haar.
Deze Bosch vrieskast is echt een topper

Pluspunten

• Energie zuinig . Energie label C (178 KwH per jaar
  • Inhiud van vriezer
  • Overzichtelijk inhiud van product en in vriezer
  • Mooie uiterlijk

VanOotje 09-11-2022

Perfecte Vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote vrieskast gekocht ter vervanging oud beestje (ook Bosch trouwens). Veel inhoud, energiezuinig(!). Kunnen nu veel meer kwijt en vriezen ook aanbiedingen in.... Kortom: een echte aanrader.

Arthur 24-10-2022

Top product

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functioneert naar behoren, heb aanzienlijk meer ruimte dan voorheen en is erg stil. Ben benieuwd naar het (lagere) energieverbruik.

Marcel & Sylvia 15-10-2022

Superruime vriezer!

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Ruime vriezer met handige verdeling. Diverse formaten brede, diepe lades, waaronder een la waar minstens 8 broden kunnen worden ingevroren. Verder is de vriezer superstil en zuinig in energieverbruik. Het apparaat is gemakkelijk te installeren en het aflezen van het display is eenvoudig. We waren blij verrast dat de vriezer voorzien is van een heldere ledlamp.

D-vid 12-10-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime en zeer stille machine. Als super modus ingeschakeld wordt, maakt de machine wel iets meer geluid maar dat is logisch. Hele handige indeling en heel veel ruimte. Klein minpuntje is dat de de kleppen niet handig zijn omdat je snel vergeet te sluiten. Een lade overal zou handiger zijn. Die kan je dan ook verwijderen zodat de deur niet zo lang open hoeft te staan.
Zeer energiezuinig appraat!

Joep 05-10-2022

Zeer zuinige ruime diepvries

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Zeer ruime diepvriezer met praktische lades én planken waar je de producten snel in kan schuiven. Voornaamste keuze voor deze vriezer was vanwege het zeer lage energieverbruik. Ik heb het verbruik gemonitord en dat komt goed overeen met de fabrieksopgave. De Ice Twister laat niet altijd goed de ijsblokjes los. Wel gemakkelijk in gebruik en weinig geknoei.

Pluspunten

• Energiezuinig

Minpunten

• Ice twister werkt niet altijd naar behoren

Jaap 22-09-2022

Ontzettend ruim

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime vriezer, met handige indeling. Relatief breed, hierdoor geen uitdaging met grotere producten.

Martin 22-08-2022

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maar ook bewust voor Bosch gekozen voor zekere kwaliteit

Eric Aling 29-01-2022

Wat een ruimte en superzuinig

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was een klus om deze vrieskast in huis te krijgen maar meer dan het wachten waard. Supersnel in gebruik tye nemen, prachtige verlichting, superzuinig (maar 158kwh per jaar), en veel, veel, heeeeel veel ruimte. Laden en kleppen zijn doorzichtig dus je ziet wat er ligt, ijsblokhjes bij de hand, gewoon een topper. Zeer mooi afgewerkt. Typisch een top Bosch product.

Arjan 16-08-2021

Ruime diepvries, erg stil en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Mooie, ruime diepvrieskast met 8 opbergladen, Ledverlichting en ingebouwde ijsblokjeslade. De diepvries is erg stil en de eerste in zijn soort van Bosch met het (vernieuwde) energielabel C. Een aanrader!

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • Ijsblokjeslade
  • Ledverlichting

Rense 30-07-2021

Groot, zuinig en via coolblue goed geregeld

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Gekozen als upgrade van een oud tafelmodel vriezer. Veel meer ruimte, veel dieper vriezen en toch zuiniger in gebruik. Dat zijn plussen op alle fronten. Vooral de zuinigheid van dit model gaf de doorslag. Over de hele levensduur van het apparaat ben je gewoon goedkoper uit. Dat de vriezer iets breder en bijna twee keer hoger zou zijn, hadden we natuurlijk wel door. Waar ik niet echt naar gekeken had was de diepte van het apparaat. Op de een of andere manier nam ik aan dat dat voor alle vriezer redelijk gelijk zou zijn. Voor ons geen probleem, maar hij is echt groot.

Pluspunten

• zuinig
  • wat een ruimte
  • non-frost is ideaal
  • instelbare vriestemperatuur
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• echt een groot apparaat

n**a@y**o.com 28-07-2021
Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

+ zeer ruime mooie zuinige diepvrieskast met 8 vakken.
- 3 klepjes ipv overal laden
- de 5 laden zijn zonder wieltjes en schuiven
- om de temperatuur te zien moet de deur open