De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58AWCV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

n*******@g******** 08-06-2023

kan niet tegen stroomstoring.

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

2 maanden geleden gekocht.
In eerste instantie waren we erg tevreden over de capaciteit en het gebruik.

Deze week was de machine ineens volledig ontdooid. Display gaf nog steeds -18 aan en er was geen alarm.
Zojuist is de monteur van Bosch langs geweest en hij gaf aan dat het waarschijnlijk door een stroomstoring gekomen is. Deze diepvries gaat dan niet meer automatisch aan hij moet met de hand uit en aan gezet worden.
Erg vreemd en ongeloofwaardig. Maar hij zegt dat de vriezer goed is volgens de diagnose.
Wij kunnen nu dus de volledige inhoud weggooien en hebben geen vertrouwen meer in deze vriezer.

Pluspunten

• lekker groot
  • defrost
  • indeling

Minpunten

• valt uit na stroomstoring
  • geen alarm als hij het niet meer doet
  • actuele temperatuur niet uit te lezen

c*******@m************* 24-11-2022

Mooie, energie zuinige en betrouwbare Bosch vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Deze Bosche vrieskast is een grote vrieskast, waar veel in kan. Men kan de in the vriezer product en goede, makelijk en overzichtelijk in de vriezer plaatsen. De kleppen boven in zijn doorzichtig, net also bij de lades. De lades zijn diep en er kan dust veel in. Er zit ook een zeer handige ijsblokjesbox in. Waarmee men in een hand omdraai ijsblokjes kan make.
Maar deze (grote) vrieskast is energie zuinig. Met energie label C. en 178 KwH per haar.
Deze Bosch vrieskast is echt een topper

Pluspunten

• Energie zuinig . Energie label C (178 KwH per jaar
  • Inhiud van vriezer
  • Overzichtelijk inhiud van product en in vriezer
  • Mooie uiterlijk

Marcel & Sylvia 15-10-2022

Superruime vriezer!

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Ruime vriezer met handige verdeling. Diverse formaten brede, diepe lades, waaronder een la waar minstens 8 broden kunnen worden ingevroren. Verder is de vriezer superstil en zuinig in energieverbruik. Het apparaat is gemakkelijk te installeren en het aflezen van het display is eenvoudig. We waren blij verrast dat de vriezer voorzien is van een heldere ledlamp.

Joep 05-10-2022

Zeer zuinige ruime diepvries

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Zeer ruime diepvriezer met praktische lades én planken waar je de producten snel in kan schuiven. Voornaamste keuze voor deze vriezer was vanwege het zeer lage energieverbruik. Ik heb het verbruik gemonitord en dat komt goed overeen met de fabrieksopgave. De Ice Twister laat niet altijd goed de ijsblokjes los. Wel gemakkelijk in gebruik en weinig geknoei.

Pluspunten

• Energiezuinig

Minpunten

• Ice twister werkt niet altijd naar behoren

Arjan 16-08-2021

Ruime diepvries, erg stil en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Mooie, ruime diepvrieskast met 8 opbergladen, Ledverlichting en ingebouwde ijsblokjeslade. De diepvries is erg stil en de eerste in zijn soort van Bosch met het (vernieuwde) energielabel C. Een aanrader!

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Energiezuinig
  • Ijsblokjeslade
  • Ledverlichting

Rense 30-07-2021

Groot, zuinig en via coolblue goed geregeld

Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

Gekozen als upgrade van een oud tafelmodel vriezer. Veel meer ruimte, veel dieper vriezen en toch zuiniger in gebruik. Dat zijn plussen op alle fronten. Vooral de zuinigheid van dit model gaf de doorslag. Over de hele levensduur van het apparaat ben je gewoon goedkoper uit. Dat de vriezer iets breder en bijna twee keer hoger zou zijn, hadden we natuurlijk wel door. Waar ik niet echt naar gekeken had was de diepte van het apparaat. Op de een of andere manier nam ik aan dat dat voor alle vriezer redelijk gelijk zou zijn. Voor ons geen probleem, maar hij is echt groot.

Pluspunten

• zuinig
  • wat een ruimte
  • non-frost is ideaal
  • instelbare vriestemperatuur
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• echt een groot apparaat

n**********@y******** 28-07-2021
Geschreven voor: Bosch GSN58AWCV

+ zeer ruime mooie zuinige diepvrieskast met 8 vakken.
- 3 klepjes ipv overal laden
- de 5 laden zijn zonder wieltjes en schuiven
- om de temperatuur te zien moet de deur open