Siemens GS58NDWDV

Bekijk alle Vriezers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS58NDWDV op Kieskeurig.nl.

9,1

H.Meijering 08-08-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Heb de vriezer nog maar een week in gebruik maar bevalt me nu al uitstekend. Voorheen heb ik meer dan 25 jaar een vrieskist gehad die het ook prima deed. Nu gekozen voor een vrieskast omdat het overzichtelijker is.
Ons “oudje” was niet zo milieuvriendelijk meer en deze zal dat wel zijn. Hopende op vele jaren trouw gebruik.

Pluspunten

• Over zichtelijk.

Frederik 04-08-2020

Stilte

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Denk niet dat u doof begint te worden want hij is echt zo stil! Je valt er zonder problemen bij in slaap.

• Overzichtelijke indeling

AH 29-07-2020

Zeer grote staande diepvries

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Zeer grote vriezer. Nog maar net in bezit, maar komt heel degelijk en praktisch over. Hij is echt wel heel groot en zwaar dus houdt daar rekening mee.

Pluspunten

• Heel groot
  • Degelijk
  • Praktisch
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Heel zwaar

Koen 29-07-2020

Veel ruimte, weinig geluid

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Slechts kort in gebruik. Vervanging van oude diepvries. Prettig om genoeg ruimte te hebben. De diepvries is stil en makkelijk in gebruik te nemen. Snel op temperatuur.

Pluspunten

• Ruimte

Alies Veerbeek 22-07-2020

Een ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Een mooie, grote vrieskast. Erg fijn om zoveel ruimte te hebben in een vriezer die geen ijsvorming geeft. Soepele lades, met een goed overzicht wat in welke lade zit. En ook nog energiezuinig.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Energiezuinig
  • Geen ijsvorming

Daphne 17-07-2020

Joekel van een vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Wat een fijne grote vriezer is dit. Zuinig en stil. Alles past er in. Dit voordeel was ook meteen een nadeel omdat er een kleine verbouwing voor nodig was om m te kunnen plaatsten. Daar hadden we ons een beetje op verkeken.

Pluspunten

• Groot
  • Zuinig
  • No frost

Minpunten

• formaat (incl verpakking) is erg groot

Marleen 17-07-2020

Vrieskast siemens gs58ndwdv

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Het is een prijzige vrieskast, maar maakt al zijn verwachtingen waar.
Door de dikke wand is de vrieskast zeer zuinig in het verbruik, hierdoor is hij ook zo groot. Er is veel ruimte en door dat de bovenste 3 vakken klepjes hebben en geen lades, kun je ook hier goed bij. Ook de grote la is makkelijk voor grote dozen of grote aantallen van het zelfde.
Wij hebben gekozen voor een no-frost, omdat je hierdoor niet meer hoeft te ontdooien en je vrieskast daardoor schoner blijft omdat het niet aanvriest. Ideaal!
Passen makkelijk 3 broden naast elkaar en bij ons kan er dan ook nog makkelijk een voor liggen in een vak met een klepje. om even een maat aan te geven.
Het nadeel is dat het een erg zware vrieskast is en groot, daarom moet je wel rekening mee houden bij aanschaf.

Pluspunten

• No frost systeem
  • ruim en overzichtelijk
  • bovenste drie vakken zijn met klepjes
  • zuinig in verbruik voor deze inhoud.

Minpunten

• erg zwaar en groot om te verplaatsen.

Jan73 16-07-2020

Fantastische Siemens vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

We hebben deze vriezer gekocht omdat onze oude vriezer een stroomvreter was. We hadden al goede ervaringen met andere Siemens apparaten dus, wat merk betreft, was de keuze snel gemaakt. De redenen om voor dit specifieke model te gaan zijn o.a. energie-zuinig, verlichting, NO-frost en grote inhoud. We zijn bijzonder tevreden met de vriezer. Grote inhoud, mooi afgewerkt, verschillende maten lades, stil, alarm als de deur te lang openstaat en heldere verlichting.Als bonus zitten er 2 koelelementen in de deur dus daar kun je ook niet meer op mis pakken.
Naar mij idee een Top product!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • No-frost
  • stil
  • deur alarm

Minpunten

• niks

NellyS 14-07-2020

Mooie grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NDWDV

Mooie grote zuinige vrieskast die er heel degelijk uitziet. Alles wat eerst in mijn grote vrieskist kon past ook in deze kast. Alles zit netjes gesorteerd in de laden en is snel gevonden en eruit gehaald zodat de deur weer snel dicht kan.

Pluspunten

• A+++
  • Grote inhoud
  • nofrost
  • Handvat