De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis 970.49 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

esther 11-08-2020

solis ventilator

Geschreven voor: Solis 970.49

ik ben zo blij met deze ventilator, hij is nagenoeg geluidloos en heerlijk koel.
hij heeft 3 standen die ik wel afwissel maar de lichtste stand is perfect om mee te slapen, ik ben een moeilijke slaper en reageer snel op geluid, maar dit geluid hoor ik totaal niet!
ook niet onbelangrijk; hij ziet er prachtig uit!

Pluspunten

• mooi design
  • bijna geen geluid
  • heerlijke koele lucht

Nico 06-07-2016

Zelfs in de uit-stand luidruchtig!

Geschreven voor: Solis 970.49

Deze torenventilator ziet er werkelijk prachtig uit en is heerlijk slank, heeft voldoende mogelijkheden en laat zich goed bedienen. Helaas vielen de prestaties tegen. veel te weinig blaaskracht en de lucht die verplaatst wordt voelt allesbehalve koel aan. Ook is niet goed nagedacht over de modusfunctie. Het maakt namelijk niks uit hoe de snelheid is ingesteld, hij wisselt steeds drie snelheden. Heel irritant was het snerpend geluid dat de toren continue produceerde, zelfs in de standby stand. Kon er werkelijk niet van slapen en dat zegt wel wat! Hoorde het een kamer verder nog. Had hem laten omruilen voor een andere, maar ook die had hetzelfde mankement dus uiteindelijk voor een ander merk toren gekozen die mij zeer goed bevalt en ook nog eens flink goedkoper was.