Inventum VVW5520 - Reviews

Geluidsniveau
49 dB
tile-Max. belading
6 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VVW5520 op Kieskeurig.nl.

Julia Jager 18-01-2019

Compact, stil, schoon en luxe

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Wij zijn erg tevreden over deze compacte vaatwasser, het is zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is wel soms nog wat zoeken naar de perfecte indeling en we hebben nieuwe borden van 25,5 cm moeten kopen, onze oude borden van 26cm pasten niet goed. We vonden het echter niet zo'n punt om nieuwe borden te kopen, want de oude waren toch aan vervanging toe.
De vaat komt er mooi schoon uit en er is genoeg keuze uit verschillende standen van de machine. Soms duurt de eco stand wat lang om 's avonds nog aan te zetten, maar de verkorte versie voor een niet al te vieze vaat van 90min is dan een mooie uitkomst.
De vaatwasser is erg stil, je hoort zachtjes water klotsen op de achtergrond, maar dat is niet storend.
In ons kleine appartement is deze compacte vaatwasser een uitkomst, een grote had niet gepast en dan voelt dit als een luxe. We hebben een splitsing gemaakt op de bestaande leidingen onder de gootsteen en de vaatwasser staat nu op het aanrecht, op de plek waar het afdruiprek eerst stond. Zeker een upgrade en geen gekibbel meer over wie de afwas doet ;)

Pluspunten

• 6 verschillende standen en duur van programma's
  • Stille vaatwasser
  • Zuinig met water en stroom
  • Compact
  • Gevoel van luxe in een klein appartement

Minpunten

• Borden van 26cm passen niet goed

Marcin 04-09-2018

Werkt perfect

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Cheap,goed working,quiet and everything is perfect exept that the big bord dont fit easy in... And holder for second floor cup is not usefull- its to high and you can puttet it lower so you can put ther on the top nothing

Pluspunten

• Quiet
  • Clean perfect
  • cheap

Minpunten

• height

mv57 01-02-2019

Superding voor 1-pers huishouden

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Superding voor 1 persoons huishouden, past in keukenkastje, wast en droogt goed. Draait zo'n 2 keer per week. Klein maar zeker fijn: past verassend veel in al moet je soms wel even puzzelen. Spijt dat ik niet eerder de knoop heb doorgehakt om te kopen.

• Zuinig
  • Ruim
  • Handig

Minpunten

• mist time display

Mark 24-01-2019

Goede compacte vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Compacte vaatwasser welke uitstekend schoonmaakt en tevens praktisch geruisloos is. Door het formaat overal wel te plaatsen.

• Compact
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Aansluiting water kan steviger

Tony 11-09-2018

Degelijke machine

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Machine is heel degelijk, werkt prima. Zeker gezien de prijs een mooi apparaat. Heeft soms wel problemen met het wegpompen van het water, maar dit valt te verhelpen door een nieuw programma te starten en te stoppen.. Deze machine is aan te raden als u niet al te veel geld uit wilt geven en niet al te veel ruimte tot uw beschikking heeft. Doet niet onder voor een grote vaatwasser. Over het algemeen erg tevreden

Pluspunten

• Werkt prima
  • Mooi formaat

Minpunten

• pomp water soms niet weg

Netta 24-03-2018

kleine afwasmachine

Geschreven voor: Inventum VVW5520

Het is een mooie compacte machine met een duidelijke handleiding. Het voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Ook het feit dat er een eco knop op zit is een pre.

Pluspunten

• compact
  • ECO knop
  • voldoende afwasprogramma's

Minpunten

• heb soms ruzie met het bestekmandje