Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740 - Reviews

tile-gebruikstijd
60 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, wenkbrauw, hoofd
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740 op Kieskeurig.nl.

Blok 28-10-2017

Fijn stil en goed machientje

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Prima scheer style apparaat met veel mogenlijkheden en verschillende opzetstukkken.
Ligt lekker in de hand. Zeer stil en batterij gaat lekker lang mee. Maar voor echt glad is er altijd nog het ouderwets scheermes.

• Goede batterij

Minpunten

• Opberg zakje voor hulpstukken

Dimi85 26-10-2017

Handig en veelzijdig toestel die doet wat ik er van verwacht

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit toestel doet wat het moet doen. Snel en doeltreffend jou de look bezorgen die je op dat moment bevalt. Het toestel heeft een goede accuduur en is efficiënt. Het toestel dat ik vroeger had gaf mij vaak niet het resultaat dat gewenst was. Dit toestel voldoet meer dan voldoende aan mijn eisen. Ik kom vaak in contact met klanten en dan is een verzorgde uitstraling wel zeker aan te bevelen. Dankzij dit toestel is dit s morgens in een mum van tijd klaar en kunnen we weer fris de dag tegemoet.

Pluspunten

• Handige ergonomie
  • Accuduur
  • Veelzijdigheid accessoires

Minpunten

• Geen aanduiding resterende batterijduur

Davi 25-10-2017

goede ligging in de hand

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit product was kleiner dan verwacht. Maar doet wel perfect wat het moet doen. En bij mij is dat mijn baard onder controle houden. Enkel de handleiding mocht iets duidelijker.
Maar zeker een aanradertje

Pluspunten

• duur baterij
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• handleiding

Rik 19-10-2017

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

TL;DR. Goed apparaat voor deze prijs, verstelbaar opzetstuk voor 3-7mm te gevoelig verstelbaar, dus scheren met eigen risico.

Ik heb de MG3740/15 nu een aantal weken in gebruik en het bevalt tot nu toe wel goed, alhoewel het apparaat 1 belangrijk minpunt heeft (zie laatste stuk review). Het compacte apparaatje wordt geleverd in een handige en compacte etui waar ook alle accessoires + oplader inpassen. De motor is erg krachtig (zeker voor deze prijscategorie) en ik gebruik het apparaat om mijn hele hoofd, inclusief snor en baard op verschillende lengtes te scheren. Erg handig hierbij is het precisie opzetstuk, waar je de contouren van je haarlijn goed mee kunt accentueren (dit is met een scheermesje of tondeuse vaak lastig zelf te doen), alhoewel je met dit opzetstuk wel meerdere keren over hetzelfde stuk moet gaan om het gewenste resultaat te krijgen. Verder ligt hij lekker in de hand en is het wisselen van de opzetstukjes ook gemakkelijk.
Een belangrijk minpunt van het apparaat ligt voor mij persoonlijk bij het opzetstuk die verstelbaar is tussen de 3-7mm. Met dit opzetstuk scheer ik mijn baard en snor op verschillende lengtes. Het verstellen doe je met een klein palletje aan de achterkant van het opzetstuk. Dit palletje is erg gevoelig, want het is nu een al aantal keer gebeurt dat ik, zonder het door te hebben, tegen het palletje aan stoot, waardoor deze plotseling korter scheert dan de bedoeling is. Erg irritant.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Slechte kwaliteit essentieel opzetstuk

Anoniem 01-06-2020

Handig product - doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Er zitten een behoorlijk aantal opzet stukken bij. Ook eentje die in meerdere standen te stellen is. Het zou praktischer zijn als de hoeveelheid opzetstukken gereduceerd zou zijn door het toevoegen van nog een opzetstuk die meerdere standen kent. Het opbergtasje is handig, alleen zit de opening aan de korte kant waardoor je niet goed bij de onderdelen kan komen en je dus telkens alles uit het tasje moet halen. Dit kan beter. Accuzuur van het apparaat is lang, ik hoef zelden op te laden. Verder een handzaamformaat.

wimmerbo 21-05-2020

Veel zijdig

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Is basic toestel dat doet wat is beloofd. Veel mogelijkheden voor je geld.Er zijn natuurlijk veel duurdere toestellen maar dit is heel ok voor mij.

Mrrover01 20-05-2020

Handige veelkunner voor weinig geld!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Ik was verbaast van de mogelijkheden door de hoeveelheid opzetstukjes die zijn bijgeleverd.. Erg compleet en prima resultaat voor een zeer compacte prijs.

Romarcel 20-05-2020

Des coupes comme on le souhaite

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Ce que j’aime sur ce produit est sa grande capacité à faire des coupes qui scintillent grâce à ses têtes bien aiguisées [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Hen3 19-05-2020

All in one

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Deze alleskunner zorgt voor een prachtig resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan Janssen 11-05-2020
  • Product maand in bezit

Uitstekende multigroom met vele opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Compacte baardtrimmer welk erg prettig in de hand licht.. Prijs\Kwaliteit is uitstekend, voelt niet fragiel aan (en is het ook niet :-)).
Dankzij de vele opzetstukken kun je je baard in ieder gewenste lengte trimmen en de accu gaat ontzettend lang mee.
Het enige nadeel vind ik, dat wanneer je grote plukken haar moet scheren (tijdens coronacrisis ook mijn haren mee gemilimeterd) merk je wel dat hij soms net niet krachtig genoeg is.
Echter na een tweede swipe over hetzelfde stuk, prima resultaat!
Nadat de baardtrimmer volledig was opgeladen heb ik deze al minstens 5x gebruikt en nog is de batterij niet leeg.

Ik gebruik de baardtrimmer pas te kort om te kunnen oordelen of de mesjes echt zo scherp blijven, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Absoluut een heel fijn apparaat!

Pluspunten

• Accuduur
  • Opzetstukken
  • Prijs\Kwaliteit
  • Formaat

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor grotere plukken haar

Kuiten 04-05-2020

Eenvoudig doch prima apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Doet wat het moet doen, je haar trimmen. Hij is stil en scherp. De opzetstukken zijn eenvoudig te monteren. Er is een opzetstuk bijgevoegd die je zelf kan instellen in een aantal verschillende millimeters. Wat mij betreft zou een dergelijk opzetstuk de losse en specifieke opzetstukken kunnen vervangen als je bijvoorbeeld twee stukken bijvoegt waarvan je de mm kan instellen. Alles is bij elkaar te houden door het etui. Het zou praktischer zijn als je de etui via de lange zijde kan openen ipv aan de korte zijde. Nu heb je geen goed zicht in de etui waardoor je telkens alles eruit moet halen.

Martin43 04-05-2020

Zeer compact formaat met lange accuduur en top res

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Het compacte formaat maakt deze groomer ideaal om mee te nemen op reis. Door de sterke batterij hoef je deze ook maar zelden op te laden. Het scheerresultaat is zeer goed te noemen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Luuk 01-05-2020
  • Product gekregen

Zeer fijne trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Ik heb de trimmer al even in gebruik
Ik vind het een hele fijne trimmer
De trimmer doet precies wat ie moet doen.
Dus zeer nauwkeurig
De trimmer is makkelijk in gebruik
De verschillende opzetstukken zijn makkelijk te wisselen
De accu gaat ook nog eens lang mee.
En goed product een echte aanrader

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Krachtig
  • Lange accu duur

Michael 29-04-2020

Goede resultaten!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Het is een goed apparaat welke een zeer goed resultaat levert.
De accu gaat langere tijd mee wat ook positief is en tevens maakt het apparaat ook weinig geluid.
Enige minpunt is het aan- en uitzetten van het scheerapparaat, dit knopje schuift iets lastig.
Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Accuduur
  • Resultaat

Minpunten

• aan- en uitzetten

M0346 29-04-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Een uitstekend apparaat welke een goed resultaat levert.
Strakke lijnen zijn geen enkel probleem!
Tevens zeer positief dat de accu een lange tijd meegaat en dat het apparaat niet lawaaiig is!
Enige wat beter kan is het knopje van het aan- en uitzetten, deze gaat nogal stroef [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martin 29-04-2020

Krachtige en compacte trimmer met glad scheerresultaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Een zeer krachtige en compacte trimmer waarmee je een nauwkeurig en glad scheerresultaat kunt behalen. De vele opzetstukken geven je de mogelijkheid om meerdere looks te proberen. Kan dit product van harte aanbevelen.

Pluspunten

• accuduur
  • comptact

B. 28-04-2020

Snelle, handzame trimmer voor alle lengtes

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De Philips Multigroom MG3740/15 is erg handzaam en gemakkelijk in gebruik. Er worden veel verschillende kammen, met daarop de haarlengte, bijgeleverd die je makkelijk met elkaar kunt uitwisselen om het perfecte resultaat te krijgen. Ook krijg je er een tasje bij waarin je alles kunt bewaren en meenemen.

Nadat je het apparaat uit de doos gehaald hebt moet je deze opladen voordat je hem in gebruik neemt. Het opladen duurt erg lang, namelijk 16 uur voor 1 uur scheren. Je wordt tijdens het laden ook niet op de hoogte gehouden van de resterende laadtijd, want er zit geen lampje op het apparaat ter indicatie. Mocht je het laden vergeten zijn dan kun je het apparaat wel gewoon gebruiken terwijl deze in het stopcontact zit.

Het trimmen zelf gaat erg snel vanwege de zichzelf slijpende messen en het hoge toerental. Dat zorgt ervoor dat je binnen no-time al je haar op dezelfde, of varierende lengtes hebt. De verschillende opzetkoppen maken het gemakkelijk om op allerlei lengtes te trimmen en op moeilijk bereikbare plekken te komen. Ook de opzetkop voor neushaar doet voortreffelijk zijn werk en maakt korte metten met ongewilde haartjes.

Je kunt de trimmer, opzetstukken en stekker bewaren in het bijgeleverde tasje, maar dit is niet erg handig. Het tasje voelt wat goedkoop aan en alles ligt door elkaar heen. Als ik even snel een specifiek opzetstuk wil pakken dan moet ik elke keer de gehele inhoud van het tasje eruit halen om te zoeken naar de juiste. Dat kan echt anders.

Pluspunten

• Opzetstukken
  • Scherpe mesjes

Minpunten

• Laadtijd
  • Meeneemtasje

Bouz 28-04-2020

Ce produit bénéficie de lame à rasoir parfaite

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

La touche d’allumage glisse après usage difficulté à allumer/éteindre la machine a part sa rien a dire [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Matsieboy 20-04-2020

top product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Heel licht toestel, vlot in de hand liggend. Gaat qua batterij lang mee!
Scheert heel precies. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

StephwenDB 20-04-2020

Très bon rasoir barbe et cheveux

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Très bon rasoir électrique pour barbe et cheveux. Bonne tenue de la batterie, facile a utiliser et nettoyer. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]