Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Tomm86 27-04-2020

Stille veelzijdige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Stofzuiger met meerdere mogelijkheden en borstelkoppen die stil is met veel zuigkracht.
Makkelijk te hanteren door het handvat om hem te tillen, de wielen die het rollen gemakkelijk maken en de steel die vastgeklikt wordt en er niet af kan vallen.
De motor heeft maar 650 watt, maar dat merk je niet aan de zuigkracht. De combinatie met de borstels maakt hem een alleskunner (kattenharen in tapijt of op textiel met de kleine roterende borstel, parketborstel en universele borstelkop voor andere vloeren). Het geheel is doordacht en aandacht aanbesteed. Enige minpunt met alle borstels, waar kan je deze bevestigen op de stofzuiger om ze gemakkelijk mee te nemen door het huis? Je moet deze apart meenemen, maar het geheel maakt het een goede stofzuiger!

Ninke 06-12-2019

Goede geluidsarme stofzuiger,

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

De stofzuiger zuigt goed, is lekker stil en heeft een lang snoer, ik kan bijna vanaf een punt de gehele woning stofzuigen. Kortom een super ding, het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het oprollen van het snoer, daar had wel wat meer snelheid in mogen zitten.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zuigt goed
  • Lang snoer
  • Alle benodigde accesoires inclusief

Minpunten

• Oprollen snoer

Anoniem 28-06-2019

Prima zuigkracht en handige hulpstukken.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi vormgegeven, goede wendbaarheid, goede snoerlengte. Wegklapbaar handvat is ook erg prettig waarbij stofzuiger als “tas” gedragen kan worden. Verder goede hulpstukken. Helaas zijn die niet in de stofzuiger zelf op te bergen. Grote wielen zijn erg prettig ook.

Bieta 22-04-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Prima stofzuiger, vind de grote kop wel wat zwaar en onhandig om mee te zuigen. Niet zo stil als ik had verwacht en ook het gewicht is meer dan ik had gedacht.

Opgeruimd staat netjed 14-04-2021

Lange slang zwaar mondstuk lange snoer

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Ik vind de stofzuiger het goed doet maar hij is te log. Het zuigmondstuk is te zwaar en de slang te lang. Je kunt hem haast niet opbergen. De slang zit in de weg. Voordeel is wel het lange snoer. Wat onhandig is vind ik als je houten vloeren hebt met een tapijt erop: dan moet je het mondstuk veranderen en de stand op laag zetten anders zuigt hij zich geheel vast aasn hrt lossr tapijt . Hij schakelt niet makkelijk van de een naar de andere stand. Ik had liever een andere stofzuiger gekocht. Wat lichter en meer hanteerbaar.

Happy FC8784 owner 11-04-2021

Een Toppertje

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Een mooie stille "Cat&Dog" stofzuiger, ter vervanging van mijn 10+ jr oude Philips Cat&Dog die het begeven heeft. Aanzienlijk stillere, kleinere en lichtere stofzuiger, maar zeker niet kleiner qua prestaties. Nog steeds zeer goede prestaties en accessoires.

Ciska760 10-04-2021

Niet zo stil als verwacht

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Stofzuigt prima vooral op hoogste stand maar is dan echt niet stil. Stiller wel dan mijn oude maar mijn poezen zijn nog steeds bang helaas. Het hulpstuk speciaal voor de dierenharen maakt veel lawaai en werkt erg slecht dus dat vind ik echt jammer want speciaal daarvoor gekocht ! En ik dus voor geluid maar dat valt ook tegen op lage stand wel erg stil maar dan zuigt die echt een stuk minder goed. Wel fijn lang snoer en veel bereik kan vanuit 1 punt nu mijn hele appartement stofzuigen (112 m2) dus dat is erg fijn. Ook het borsteltje op de steel vind ik ideaal om haren en stof mee weg te zuigen van meubels en bureau.

Cosa1 18-03-2021

Enorme zuigkracht

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Deze stofzuiger bevalt me zeer goed. Hij voelt degelijk aan.
De zuigkracht is geweldig. De vloer wordt goed stofvrij.
De meegeleverde turbo borstel is ideaal voor het verwijderen van kattenharen van de stoelen.
Het geluidsniveau is zeer goed en hij heeft een lang snoer.
Een erg goede stofzuiger.

Bockcor 16-03-2021

Goede zuigkracht

Goede zuigkracht.
Lang snoer, lange steel, handig borsteltje op de steel. Gunstig gewicht.

Ideale stofzuiger.

L.K. 28-02-2021

Geweldig stille stofzuiger met goede zuigkracht h

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Het is een prettige kleine en handelbare stofzuiger. Qua vermogen minder dan m'n vorige stofzuiger maar met een veel betere zuigkracht. Ben er blij mee.

chef stofzuigen 22-02-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Mooi en degelijke stofzuiger, met goede en regelbare zuigkracht. Wel behoorlijk zwaar, waardoor zuigen van de trap lastig is, maar daardoor wel stabiel.

Hondenvriend 19-02-2021

Goedemorgen koop gedaan

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Dit is een zeer goede stofzuiger, ideaal voor mensen met huisdieren zoals ik, heeft een zeer krachtige zuigkracht zowel op de vloer als op tapijt. Wat ook zeer belangrijk is, hij is zeer wendbaar, volgt u perfect en draait soepel.

Spijt van Aankoop 04-02-2021

Een miskoop

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Deze stofzuiger leek aan mijn verwachtingen te voldoen. Geschikt voor harde vloeren, laagpolig tapijt èn kattenharen. Ik twijfelde tussen twee merken en heb helaas deze gekocht. Grootste irritatie is hij op het tapijt zuigt. Hij zuigt zich vast, waardoor je continue de luchtsterkte moet instellen of genoegen moet nemen met een lage zuigkracht. Daarnaast is de zuigmond moeilijk heen-en-weer te halen op tapijt, alleen met de vleug mee. Dit werkt bijzonder onprettig en zwaar. Er blijven ook altijd haren achter op tapijt. Verder is het ontwerp van de stang verre van praktisch èn is het onhandig dat er geen opbergvak voor de losse onderdelen is. Bij toeval blijkt een vriendin dezelfde miskoop te hebben gedaan, incl. De bijbehorende irritatie. Een schrale troost. Voor mij nooit meer een Philips stofzuiger...

Patje 2 18-01-2021

Gebruik hulpstukken

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Ik heb altijd Philips stofzuigers gehad. Bij de vorige stofzuigers waren de hulpstukken los en het borsteltje had veel meer kunst haren dan het nieuwe. Ook zit het nu op de steel van de stofzuiger en moet je het naar voren schuiven. Ik vind dit niet zo makkelijk en het heeft veel te weinig kunst haren. Als je met het nieuwe borsteltje op de meubels zuigt,raak je snel met de plastiek op je meubels. Ook het smalle zuigstuk zit niet meer op de steel. Niet zo fijn.

Werkende mama 14-01-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Wat een verademing .....na 8 jaar een bijzonder luidruchtige Bosch, weer terug naar een Philips en wederom een stille, geen kinderen meer die de TV loeihard zetten omdat ze deze niet meer kunnen verstaan, of schreeuwen omdat ik ze niet versta.... maar gewoon stofzuigen zonder kabaal. Goede zuigkracht op een gladde vloer, handige beugel om aan op te tillen en handig borsteltje aan de zuigmond. Heel blij met mijn aankoop.

Empel 04-01-2021

Gewoon een goed product

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Zuigt goed ziet er mooi uit alleen de voet van de stofzuiger werd kapot mee geleverd je kan hem niet aan de stofzuiger hangen dat systeem is kapot

jaccies 03-01-2021

geruisloos

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

De eerste geruisloze stofzuiger die ik heb gekocht, hij voldoet prima alleen het netsnoer gaat er vaak niet helemaal in

Anoniem 03-01-2021

Geweldig fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Sterke zuigkracht, Fantastisch fijne borstelmond, die snel gebruikt kan worden, voor plinten, hout of ander materiaal die zorgvuldig gezogen moeten worden.
En het lange snoer, wat een verademing, geen verlengsnoer meer nodig.
Ik ben kritisch en kocht deze stofzuiger op bovenstaande punten, nu een half jaar in gebruik. En hij is werkelijk TOP.

Bogaardje 19-12-2020

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Sterke zuigkracht zelf op de laagste stand.
Handig mondstuk op de steelbevestigd zo hoef je niet steeds andere hulpstukken erbij te pakken.

Rambow 17-12-2020

viel tegen

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

De geweldige borstel is waardeloos. Op parket kan je de parketborstel gebruiken en op tapijt zuigt deze geweldige borstel zich vast. Als de zuigkracht lager gezet wordt dan zuigt hij het stof niet op. Doordat de stofzuiger niet zwaar is slingert deze achter de zuigslang aan. De vorige Philips stofzuiger was stukken beter maar doordat deze na jaren gebruik flink stonk hebben we nieuw gekocht. Jammer!