Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling
Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Tomm86 27-04-2020

Stille veelzijdige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Stofzuiger met meerdere mogelijkheden en borstelkoppen die stil is met veel zuigkracht.
Makkelijk te hanteren door het handvat om hem te tillen, de wielen die het rollen gemakkelijk maken en de steel die vastgeklikt wordt en er niet af kan vallen.
De motor heeft maar 650 watt, maar dat merk je niet aan de zuigkracht. De combinatie met de borstels maakt hem een alleskunner (kattenharen in tapijt of op textiel met de kleine roterende borstel, parketborstel en universele borstelkop voor andere vloeren). Het geheel is doordacht en aandacht aanbesteed. Enige minpunt met alle borstels, waar kan je deze bevestigen op de stofzuiger om ze gemakkelijk mee te nemen door het huis? Je moet deze apart meenemen, maar het geheel maakt het een goede stofzuiger!

Ninke 06-12-2019

Goede geluidsarme stofzuiger,

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

De stofzuiger zuigt goed, is lekker stil en heeft een lang snoer, ik kan bijna vanaf een punt de gehele woning stofzuigen. Kortom een super ding, het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het oprollen van het snoer, daar had wel wat meer snelheid in mogen zitten.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zuigt goed
  • Lang snoer
  • Alle benodigde accesoires inclusief

Minpunten

• Oprollen snoer

Anoniem 28-06-2019

Prima zuigkracht en handige hulpstukken.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Mooi vormgegeven, goede wendbaarheid, goede snoerlengte. Wegklapbaar handvat is ook erg prettig waarbij stofzuiger als “tas” gedragen kan worden. Verder goede hulpstukken. Helaas zijn die niet in de stofzuiger zelf op te bergen. Grote wielen zijn erg prettig ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Schueler 15-09-2020

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Prima stofzuiger, dik tevreden. Extra lang snoer en voor hondenharen op de bank zit er een kleine uitschuifborstel aan de slang vast waardoor je makkelijk kunt wisselen tijdens het zuigen.

Mayk K. 02-09-2020

Fijn stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Deze stofzuiger heeft een hoge zuigkracht en is lekker stil. Ook katten haren worden zeer goed weg gezogen. Top

Pvanbe 27-08-2020

Nieuwer is niet altijd beter

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Oude Philips dacht na 6 jaar ik stop er mee, zo veel mogelijk gelijkwaardig weer gekocht. Stille zuiger, lawaai komt hoofdzakelijk van de zuigmond, helaas niet zo ergonomisch als de vorige. Deze is rechthoekig, de vorige had mooie, en makkelijke, afgeronde hoeken. Werkte wat makkelijker. Stofzuiger doet goed wat het moet doen. Leuk bedachte borstel op aansluiting lijkt leuk maar zal denk ik heel snel stuk zijn gezien het materiaal.

ICPA 19-08-2020

Goede, degelijke stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Het is een prima stofzuiger met handig meubelzuigborsteltje aan de steel. Op de hoogste stand is hij niet erg stil.

Tjeu Lemmens 05-08-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Complete stofzuiger en een goede zuigkracht , minpuntje is dat de borstel voor harde vloeren geen klepje voor bevestiging aan de zuiger heeft als je hem wilt opbergen.

hydrangea 25-07-2020

goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

zeer stil apparaat, goede zuigkracht op zowel tapijt als laminaat, lang snoer waardoor meerdere verdiepingen tegelijk bereikt kunnen worden

Julius76 22-07-2020

Stofzuiger voldoet aan alle vermelde eisen.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Het een geweldige en stille stofzuiger die aan alle eisen voldoet. Dit product zou ik aan iedereen aanbevelen die veel eisen stelt aan sterke zuigkracht, stil geluid, mooie kleur en vormgeving.

Anoniem 07-07-2020

Stille zuigkracht, groot bereik

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Mooie wendbare stofzuiger, die goed werkt. Handige geïntegreerde borstel op de zuigmond als je alleen de slang gebruikt

Spijk 05-07-2020

Handige machine

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Wendbaar, fijn formaat, krachtige machine
Borstel aan de steel te ielig en snoer rolt niet goed automatisch op

laatjegaan 19-06-2020

een leuke machine in ons huishouden

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

deze stofzuiger voldoet zeker aan de verwachtingen.Alle accessoires zijn erbij.Gemakkelijk om mee te werke.

Wil 13 16-06-2020

De stofzuiger zuigt goed, maar is wel wat lomp.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

De stofzuiger is wel stil en zuigt goed. Maar wel aan de grote kant.
Ik had hem liever wat compacter gezien.

rietjetweetje 12-06-2020

Prima stofuiger

Prima stofzuiger.
Zuigt uitstekend
Borsteltje aan steel is erg fijn
Parketborstel is ook fijn, alleen jammer dat daar geen uitsteekseltje aan zit zodat je de stofzuiger rechtop kunt zetten en de voet er in schuiven. Zit wel aan de 'gewone' voet.
Fijn lang snoer, oprollen zou beter kunnen

Vlist 07-06-2020

Zuigt prima, maar uitvoering kan beter

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Zeer geruisloos, zeker als je niet de hoogste stand gebruikt, en dat is qua zuigkracht meestal niet nodig. Lengte van snoer / reikwijdte is prima, ik kan nu in een keer het appartement stofzuigen (zonder stekker te verplaatsen).
Wat kan er beter? De speciale (grote) zuigkop zuigt zich zo vast aan de ondergrond glad en kleed), dat je bodybuilder moet zijn om dan te stofzuigen. Ik gebruik daarom de eenvoudige borstel voor gladde vloeren. Het kleine draaiwiel onder de stofzuiger is een obstakel. Niet voor het draaien, maar om over het eigen snoer heen te rijden, dat lukt niet zo maar. Met een flinke sjor aan de slang moet je deze er overheen trekken.

ETuin 06-06-2020

Voldoet niet aan verwachtingen voor harde vloer

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Product gekocht voor gebruik op voornamelijk PVC/laminaat ondergrond. De motor is erg stil, maar zodra de slag, met opzetborstel er aan zit komt er een erg hard geluid vanaf het opzetstuk. Het standaard mondstuk kan pas sturen op harde vloer indien de hele stang erg laag gehouden wordt. De turbokop stuurt iets beter, maar herrie is ook hier storend. Hij maakt wel goed schoon, en blauwe borsteltje op de stang is super.

Broccoli 04-06-2020

Product voldoet zeer goed

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat mijn oude aan vervanging toe was. Voor mij belangrijke kenmerken van deze stofzuiger waren zuigkracht, minder geluid, lang snoer en de turbo-miniborstel voor de 2 honden in huis. Behalve de turbo-miniborstel heeft het apparaat mij tot nu toe niet teleurgesteld. De zuigkracht is super, het standaard mondstuk glijdt soepel over de vloer en het apparaat maakt veel minder geluid dan mijn oude stofzuiger. Het lange snoer geeft veel bewegingsvrijheid en ook de buis heeft een goede lengte. Was stofzuigen met mijn vorige stofzuiger een soort work-out, nu kost het mij weinig energie. De turbo-miniborstel leek mij een nuttig hulpmiddel. Maar helaas, de turbo-miniborstel heeft geen toegevoegde waarde en maakt veel lawaai. Met het kleine stofzuigermondstuk krijg ik de hondenharen beter van de meubels gezogen dan met de turbo-miniborstel. krijgen is. Voor mensen met minder kracht in de handen is

I. Dijk 29-05-2020

Zou niet anders meer willen

Geschreven voor: Philips 7000 series FC8782 zwart, blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en bevalt heel erg goed. Stiller dan verwacht, fraai ontwerp en doet wat hij belooft. Zeker wanneer je last hebt van allergieën in huis is dit een hele fijne stofzuiger door het allergiefilter. Hier hebben wij heel veel profijt van gehad de afgelopen weken. Zou niet anders meer willen. Echt een aanrader dus!

woefwoef 29-05-2020

problemen