Dyson V6 Animalpro+ paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Animalpro+ paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos van de Sanden 05-12-2017

Gemengde gevoelens betreffende deze kruimel/steel stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Voor het eerst een Dyson kruimer/steelzuiger aangeschaft. Dit omdat van onze 2-in-1 stof/kruimel zuiger de batterij op was. Ik moet zeggen hij valt mij tegen. De zuigkracht neemt toch af na mate de stofzuiger vol raakt. Dit komt waarschijnlijk omdat er haren/papier/etc. mee rond geslingerd wordt en boven bij de zuigmond ophoopt. Bij het legen van de stofzak blijft dit allemaal boven hangen en is alleen te verwijderen met een mes of ander dun voorwerp. Ik heb gezien dat dit bij de duurder versie is erkent en heb je de mogelijkheid deze stofcontainer in zijn geheel naar beneden de duwen. Bij deze type is deze mogelijk niet geboden en dat is een groot gemis. Zeker ook gezien de prijsstelling.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Voldoende Assessiores
  • Werking bij lege container

Minpunten

• Legen van de container is moeilijk
  • Opbergruimte van de assessiores
  • Prijs

Ik ga voor kwaliteit 31-08-2017

De allerbeste stofzuiger die ik tot nu toe heb aangeschaft

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Na meerdere keren een "merk" stofzuiger aangeschaft, ga ik nu voor de DYSON V6 Animal Voor mij tot nu toe de allerbeste ,wat een gemak ! snoerloos met meerdere practische onderdelen Deze DYSON is zeker een aanrader

Kris 22-08-2017

krachtige steelstofzuiger geeft prima resultaat

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

We hebben een kat die nogal ruift en we gingen voorheen regelmatig met de borstel rond in huis. We hebben ook een robot maar niks werkt eigenlijk beter dan de Dyson met de speciale roterende borstels. Zowel op de tegels als op de tapijten en in de zetel is het resultaat super goed. Alle haren worden uitgeborsteld en opgezogen. Ik heb de test gedaan om eerst met onze borstel rond te gaan en daarna met de Dyson ... ongelofelijk wat er nadien nog uitkomt ! lijkt bijna zo een verkoopspotje van op de TV :-)
wij zijn alvast overtuigd.

Pluspunten

• zuigkracht
  • rollende borstels
  • power knop voor extra kracht
  • handige muurmontagebeugel

Minpunten

• prijs
  • korte boost-modus van 6 minuten
  • beperkt aantal accesoires voor een hoge prijs

Verbert.m 17-08-2017

Goed zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Goede zuigkracht, lichtggewicht, veel hulpstukken erbij. Mijn vrouw heeft hem getest en kan hele onderverdieping gezuig met accu. Op vol vermogen 10 min en half vermogen natuurlijk het dubbelen.

Kevin & Charissa 17-08-2017

Goede zuigkracht, fijne turbo mogelijkheid.

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

de zuigkracht is echt perfect voor een machine van dit formaat. er zit zelfs nog een turbo stand op die alle haren dierenharen uit mijn tapijt haalt. de accu duur is voldoende op mn hele appartement te zuigen. ik zou hem dan ook iedereen aanraden met een niet te groot huis!
enige nadeel aan dit product is dat het opvangbakje snel vol zit

Pluspunten

• zuigkracht
  • zonder snoer
  • licht gewicht
  • turbo stand

Minpunten

• opvangbakje snel vol

Patrick Cant 16-08-2017

Goede zuigkracht en haarverwijdering (katten)

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

We hebben voor dit product gekozen na het bekijken van de reclame op tv. We hebben reeds een ander product (ventilator-verwarmingtoestel) en zijn daar heel tevreden over. Reden dus om dit merk terug aan te schaffen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • verwijderd kattenhaar perfect

hanspsr 11-08-2017

Een geweldige stofzuiger, hadden wij eerder moeten kopen

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!!! Geweldig: alle honden haren verdwijnen in no time in de Dyson Animal Pro. Enorm handig in gebruik. Niet te zwaar en zeer eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • uitstekende zuigkracht
  • Mooi en functioneel oplaadsysteem

Boetiek 21 10-08-2017

SUPER PRAKTISCH

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Deze stofzuiger is alles wat we ervan verwacht hadden! Snoerloos, geen zoektocht naar het dichtste stopcontact, Krachtig en makkelijk te manipuleren. Een must!

Pluspunten

• geen snoer
  • krachtig

Ron Rijkers 10-08-2017

Geweldige machine, toptechniek met topzuigkracht tot gevolg

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Eerst zouden we een goedkopere nemen, maar achteraf bezien is de keuze voor dit wonder van techniek een juiste gebleken. De vacht van onze hond, die zoveel haar verliest dat het af en toe erop lijkt dat we zijn broer opvegen, is niet langer terug te vinden op de vloer maar gaat moeiteloos is de stofzuiger. Op de trap gaat de zuigbuis er gewoon vanaf en is hij bijzonder handig zo zonder snoer.
Schoonhouden gaat perfect.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Zuigkracht
  • Makkelijk handelbaar

Minpunten

• Kan ze niet verzinnen

Frank 05-08-2017

Sofzuigen wordt bijna een feest

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Afgezien van de redelijk forse prijs is het echt een superstofzuiger, je neemt hem zo van de oplader en aan de slag, altijd voldoende stroom, hulpstukken makkelijk te wisselen, ook gemakkelijk schoon te maken. Helpdesk is ook super dus zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk even snel te pakken
  • Altijd voldoende stroom
  • Hulpstukken zeer makkelijk te wisselen
  • Compact en niet te zwaar

Minpunten

• Wel een beetje de prijs

Lianne Nouws 04-08-2017

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Ik heb voor mijn zuster als verrassing een Dyson Slim Extra gekocht. De reden hiervoor is dat zij bij het stofzuigen last krijgt van haar rug, dit had ik ook tot ik de Dyson had gekregen van mijn man. Ik stond hier in eerste instantie sceptisch tegenover, hij was zo klein ten opzichte van mijn oude stofzuiger. Maar na een keer gebruiken was ik al geheel overstag. Geen last van mijn rug en de gehele kamer echt schoon. De Dyson is ook handig bij kleine stofzuigerbeurtjes, bv als er iemand zijn vuile schoenen afveegt aan de droogloopmat, even de Dyson pakken en schoon in een paar seconden. Met de oude stofzuiger was je hier wel ettelijke minuten mee bezig. Het gemak waar je nu ook je auto mee stofzuigt zonder verlengsnoeren, ideaal als je op een flat woont. Kortom ik heb gewoon woorden tekort, stofzuigen is nu weer een pretje.

Ilja. 30-07-2017

zeer praktische

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Ideaal voor hondenharen. Zeer makkelijk in gebruik. Ook om even snel een stukje te stofzuigen. Dat is geweldig. Geen snoeren meer gewoon snel de stofzuiger pakken en je kan beginnen.

Pluspunten

• snoerloos
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

Shirin 26-07-2017

handig

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

ben super blij met mijn snoerloze dyson v6 hij is lekker licht en net of je niet aan het stofzuigen bent kost geen energie. hoef niet meer naar stopcontacten te zoeken kan over al naar toe meenemen.
zuigt echt perfect. mijn beste aankoop tot nu toe.

Sandra 23-07-2017

Ergonomisch en snelle stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Sinds kort een snoerloos stofzuiger van Dyson gekocht. Ergonomisch de beste oplossing minder last van rugpijn. Voorheen met de swiffer en mijn stofzuiger met draad waar ik twee keer zo langer bezig was. Nu ben ik zo klaar. En doordat er verschillende mogelijkheden zijn heb ik er ook een goede kruimeldief bij. Mijn dochter is allergisch voor huistofmyt door de allergische filter heeft ze hier veel baat bij.
Ik zou het iedereen willen aanraden het biedt in alles gemak zeker ook in opbergruimte.

Esmee 17-07-2017

Dyson snoerloze V6

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Totaal niet wat ik van Dyson verwacht. Ik heb altijd stofzuigers van Dyson maar dit is echt een rot ding. Supersnel leeg, filter steeds verstopt ofzo, nou hij doet gewoon niet wat hij moet doen en eigenlijk het gevoel mijn geld in de prullenbak te hebben gegooid. Soms gaat het klepje open en dan ligt alles onder met wat ik opgezogen had. Echt een ding om te huilen. Nu wel weer een dyson cinetic bigbal aangeschaft en deze is weer super.

Minpunten

• moet de knop ingedrukt houden bij zuigen
  • klepje gaat ineens open
  • constant verstopt
  • supersnel leeg

Carla 28-11-2016

Snoerloze en lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Titel: Hij klopt en hij veegt en hij zuigt
Cijfer: 10

Ze zeggen kruimeldief maar NEE complete krachtige draadloze stofzuiger
En ik heb langharige katten wat me al menig apparaat gekost heeft
Mijn dyson zuigt alles zonder moeite schoon en is easy in onderhoud zonder zak
Licht in gewicht makkelijk op trappen en verdiepingen en overal op te hangen in de buurt van stroompunt zonder dat deze in de weg hangt
Makkelijk te manoeuvreren vanwege de kogel draaikop en zo weer bij geladen

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Krachtig
  • Makkelijk manoeuvreerbaar
  • Eenvoudig onderhoud

Sanny_NL 23-11-2016

Super handig in gebruik, krachtig en effectief

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Het huis bijhouden met deze draadloze stofzuiger gaat toch een stuk makkelijker. Vooral met huisdieren in huis is het makkelijk om even snel de Dyson uit de kast te pakken en door de woonkamer te gaan. Ook even snel door het hele huis lopen met de stofzuiger is makkelijk. Je hoeft niet meer met een grote stofzuiger te sjouwen.

Er zitten voldoende mondstukken bij en de aangedreven draaiende borstel in 2 van die meegeleverde borstel koppen zorgen ervoor dat haren en vuil prima uit vloerkleden en deurmatten verwijderd worden.

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • draaiende borstels
  • goede kwaliteit materiaal

Minpunten

• kleine opzetborstel scherp (krassen) op zacht hout
  • hoge prijs

Annemieke 16-11-2016

Makkelijke manoeuvreerbare stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

Ideale stofZuiger voor zowel binnen als buitenshuis te gebruiken. Nooit meer last van snoeren en geen last meer van haren.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Sterke zuigkracht
  • Als kruimelzuiger te gebruiken
  • div hulpstukken voor ieder karwei

Minpunten

• sosm voelt het te plastic aan

Bram 16-11-2016

Super!

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro+ paars

de Dyson stofzuigers zijn voor mij de beste en meest logische apparaten. Alle hulpstukken die verkrijgbaar zijn werken zoals je wil.. moet je onder je meubels,even snel de vloer doen,je apparatuur schoonzuigen.. ngeen probleem.Draadloos werkt super en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Pluspunten

• Mobiel
  • Krachtig

Minpunten

• Accu duur mag langer
  • Prijzig