Dyson DC33c Pro - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,3

J. Hettinga 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Slechte opvolger van de eerste generatie Dyson

Ik heb de afgelopen 5 jaar een Dyson DC20 Allergy parket in bezit gehad en dit is een fantastische stofzuiger. Ik besloot een nieuwe Dyson aan te schaffen de DC33cPro. Ik weet niet wat het ontwikkel team bij Dyson gedaan heeft maar dit is een enorme achteruitgang. Het design lijkt niet te kloppen. Hulpstukken zitten er los bij. Je kunt de slang niet om de zuiger heen wikkelen waardoor hij lekker compact werd. Daarnaast hebben ze gemeend de slang met een flexibele koppeling aan de zuiger te moeten verbinden. Hierdoor moest de opvangbak en het filter systeem aangepast worden. Dit is een gammele constructie en is zeer fragile! Alles waardoor je een Dyson wilde kopen vroeger hebben ze weg ontwikkeld!

Ik kon het toestel helaas niet meer terug sturen maar adviseer iedereen deze zuiger NIET te kopen.

Minpunten

• Fragile
  • Slechte connectie opvangbak en zuigslang
  • Slang niet om de zuiger heen te wikkelen

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste J. Hettinga,

Het klopt inderdaad dat het Design van de Dyson DC33C Pro enorm verandert is als u deze vergelijkt met de DC20. Dyson werkt met duurzamere materialen, waarbij tevens gelet wordt op het ecologische aspect van de productie. De constructie lijkt fragieler, maar dit wordt opgevangen door het gebruik van duurzamere materialen.

Het beste wat u kunt doen indien u niet tevreden bent over een aankoop is het verkooppunt contacteren. Indien de stofzuiger nog in de herroepingsperiode valt kunt u deze terug naar hen versturen. Het klopt inderdaad dat als deze buiten de herroepingsperiode is, wij weinig voor u kunnen doen, tenzij er een onderdeel defect is. In dat geval kunt u contact opnemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 of via help@dyson.nl.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Marian 03-01-2017 Product paar maanden in bezit

Reuma

Ik was helemaal fan van de dyson die ik had. Maar aan alles komt een eind en dus ook aan mijn oude dyson. Dus besloot ik voor weer een dyson tegaan. Nu dus de pro. Voor mij een gruwel bijna niet te hanteren als ik hem leeg moet maken. Het in drukken van de knop om hem leeg temaken doet vreselijk pijn. Ook de vele mondstukken vervangen is er pijnlijk. Nood gedwongen nu dus een merkloos ding gekocht.😔

Minpunten

• Niet geschikt voor mensen met reuma aan de handen.

Jaap 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne handige stofzuiger

Zuigt prima en is erg handzaam. Veel beter als mijn vorige stofzuiger. Alles onderdelen zijn via solide sluitsystemen makkelijk te verwijderen en weer terug te plaatsen. Dit is de goedkoopste uit de serie maar voor mij meer alsvoldoende.