Dyson DC33c Pro geel, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Pro geel, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

DvdB 14-03-2018

Verschrikkelijk

Geschreven voor: Dyson DC33c Pro geel, zilver

Wat een rommel! Elke keer dat ik stofzuig sta ik te vloeken. Maakt veel herrie, slechte kwaliteit plastic, je kan de accessoires niet opbergen (dus dan zou je haast met een rugzak op moeten stofzuigen), de standaard voet is gigantisch groot en met deze zuigt hij niet goed (pluisjes blijven gewoon op de vloerbedekking liggen), de losse parketborstel (van nog eens 50€) klapt elke keer om op het tapijt dus dat is ook een slechte optie (maar wel de beste tussen 2 slechte opties), bij het legen van de bak zit echt ALLES onder het stof (kliko, kleding, longen), bij gebruik van de parketborstel kun je de stang niet meer aan de stofzuiger bevestigen (want die bevestiging zit alleen aan de grote irritante voet), het model is erg lang en neemt daardoor veel plaats in gebruik....kortom een grote DURE miskoop!
Hiervoor heb ik ruim 10 jaar een Dyson gehad dus je verwacht dat een nieuw model zelfs verbeterd is, niet dus. Zo gauw de financien het toelaten koop ik een nieuwe fatsoenlijke stofzuiger van een ander merk.

Bram 15-09-2017

Zeer goede stofzuiger

Geschreven voor: Dyson DC33c Pro geel, zilver

Uitstekende stofzuiger die niks te wensen overlaat.
Alle onderdelen voelen degelijk aan en de stofzuiger is fijn in het gebruik.
De techniek die Dyson gebruikt voor hun stofzuigers geeft een merkbaar verschil bij het stofzuigen. De zuigmond kleeft echt aan de vloer vanwege de grote zuigkracht. Ook wordt er merkbaar minder stof de ruimte terug in geblazen, wat prettig is.
De handgreep is anders bij 'standaard' stofzuigers. Dat lijkt wat raar bij het in elkaar zetten, maar het ligt goed in de hand en went snel. De extra opzetstukjes zorgen ervoor dat je overal goed bij kan. Ik ben er dan ook zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Voelt degelijk aan
  • Minder stof wordt uitgeblazen

Minpunten

• Prijs

Marian 03-01-2017

Reuma

Geschreven voor: Dyson DC33c Pro geel, zilver

Ik was helemaal fan van de dyson die ik had. Maar aan alles komt een eind en dus ook aan mijn oude dyson. Dus besloot ik voor weer een dyson tegaan. Nu dus de pro. Voor mij een gruwel bijna niet te hanteren als ik hem leeg moet maken. Het in drukken van de knop om hem leeg temaken doet vreselijk pijn. Ook de vele mondstukken vervangen is er pijnlijk. Nood gedwongen nu dus een merkloos ding gekocht.😔

Minpunten

• Niet geschikt voor mensen met reuma aan de handen.

J. Hettinga 17-11-2016

Slechte opvolger van de eerste generatie Dyson

Geschreven voor: Dyson DC33c Pro geel, zilver

Ik heb de afgelopen 5 jaar een Dyson DC20 Allergy parket in bezit gehad en dit is een fantastische stofzuiger. Ik besloot een nieuwe Dyson aan te schaffen de DC33cPro. Ik weet niet wat het ontwikkel team bij Dyson gedaan heeft maar dit is een enorme achteruitgang. Het design lijkt niet te kloppen. Hulpstukken zitten er los bij. Je kunt de slang niet om de zuiger heen wikkelen waardoor hij lekker compact werd. Daarnaast hebben ze gemeend de slang met een flexibele koppeling aan de zuiger te moeten verbinden. Hierdoor moest de opvangbak en het filter systeem aangepast worden. Dit is een gammele constructie en is zeer fragile! Alles waardoor je een Dyson wilde kopen vroeger hebben ze weg ontwikkeld!

Ik kon het toestel helaas niet meer terug sturen maar adviseer iedereen deze zuiger NIET te kopen.

Minpunten

• Fragile
  • Slechte connectie opvangbak en zuigslang
  • Slang niet om de zuiger heen te wikkelen

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste J. Hettinga,

Het klopt inderdaad dat het Design van de Dyson DC33C Pro enorm verandert is als u deze vergelijkt met de DC20. Dyson werkt met duurzamere materialen, waarbij tevens gelet wordt op het ecologische aspect van de productie. De constructie lijkt fragieler, maar dit wordt opgevangen door het gebruik van duurzamere materialen.

Het beste wat u kunt doen indien u niet tevreden bent over een aankoop is het verkooppunt contacteren. Indien de stofzuiger nog in de herroepingsperiode valt kunt u deze terug naar hen versturen. Het klopt inderdaad dat als deze buiten de herroepingsperiode is, wij weinig voor u kunnen doen, tenzij er een onderdeel defect is. In dat geval kunt u contact opnemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 of via help@dyson.nl.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Jaap 29-07-2016

Fijne handige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson DC33c Pro geel, zilver

Zuigt prima en is erg handzaam. Veel beter als mijn vorige stofzuiger. Alles onderdelen zijn via solide sluitsystemen makkelijk te verwijderen en weer terug te plaatsen. Dit is de goedkoopste uit de serie maar voor mij meer alsvoldoende.