Dyson DC62 Extra - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

René 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

geluid

handig apparaat voor tussendoorbeurt alleen
wat maakt die motor een irritant hard en snerpend geluid

Roel Kuster 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Super makkelijke stofzuiger

Ik vind de DC62 extra een prima machine! Hij zuigt prima en de accuduur is in de meeste gevallen toereikend.
De enige verbetering die ik kan bedenken is dat ik de aandrijving van de borstel in de zuigmond aan de andere kant zou willen. Doordat de borstel wordt aangedreven mis je 2cm zuigvlak. Aangezien de meeste mensen rechtshandig zijn en dus de rechterkant van de borstel zouden gebruiken om kangs plinten e.d. te gaan laat je 2cm liggen. Het is onhandig en tegen natuurlijk met je je rechterhand links langs de randjes te gaan. En ik vind dat ie snel beschadigd, doet niks af aan de werking maar oogt minder fraai.

Pluspunten

• Altijd binnen handbereik
  • Geen vervelend snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Aandrijving borstel aan de rechterkant
  • Beschadigd redelijk gauw

Roy 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede zuigkracht, maar na 4 mnd batterijduur al gehalveerd

Goede zuigkracht en gemakkelijk in gebruik. Over het algemeen snel ff gepakt om te stofzuigen maar merk na kleine 4 maanden al dat de batterij duur (20 minuten) , waarom we hem toen o.a. hebben aangeschaft al gehalveerd is. In kwartiertje ben ik het huis rond maar dat haalt ie nu al niet meer. Ga nu contact met de verkoper opnemen wat te doen, want ik ben verder wel tevreden over het apparaat maar niet over de accu.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken
  • Gemak

Minpunten

• Accu capaciteit neemt snel af

W.Coenraadts 15-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Te korte accu duur.

Wij hebben sinds enige tijd de de DC62, de zuigkracht is goed maar voor je het weet is de accu leeg. Dat is wel teleurstellend. Als we nu een groot huis zouden hennen maar we hebben een hoekhuis. Als we goed willen zuigen moeten we dat in twee delen doen. Het lijkt ook wel of de accu steeds korter mee gaat en dat voor zo'n dure stofzuiger. Al met al redelijk teleurstellend.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos

Minpunten

• Veel te zwakke accu
  • Zit snel verstopt

Officiele reactie van Dyson 16-01-2017

Beste meneer Coenraadts,

Het is fijn te horen dat u tevreden bent over de zuigkracht van uw toestel. Wat betreft de accu-duur zijn er drie standen waarin u het toestel kunt gebruiken:

- Normale modus zonder gemotoriseerde opzetstukken: 20 minuten
- Normale modus met gemotoriseerde opzetstukken: 16-17 minuten.
- Max-modus: 6-7 minuten

Mocht dit bij uw toestel niet het geval zijn, wil ik u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE).

Dyson Benelux

Dirk 18-08-2017 Product paar weken in bezit

Handig toestel - zelfs mijn vrouw kan er mee werken !

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

zeer handig toestel. Kan gebruikt worden als kruimeldief én als gewone stofzuiger. Handig om ook de laden van de keuken kruimel & stofvrij te maken. Ook de haartjes van de hond zijn hulpeloos met dit nieuwe toestel. Alles verdwijnt probleemloos in het reservoir. We hadden dit al eerder moeten aanschaffen.

Pluspunten

• handig
  • licht

Minpunten

• niet goedkoop

graem 18-08-2017 Product paar weken in bezit

steelstofzuiger

super krachtige draadloze steelstofzuiger op alle plaatsen te gebruiken en goed hanteerbaar en gemakkelijk te reinigen,een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • grote zuigkracht

Thomas 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

DC62 Extra

Degelijk, zeer makkelijk in gebruik, laadt snel op en gaat net zo lang mee zoals aangegeven in de brochure. Zeer handige wisselstukken, bergen makkelijk op.

Pluspunten

• comfortabel
  • wendbaar
  • grote zuigkracht, handige borstel

Minpunten

• klein reservoir
  • borstel iets groter voor grotere opp.

Emmy Roelstraete 15-08-2017 Product paar weken in bezit

Super handig

Heel blij dat ik dit gekocht heb. Tijdens de week heel erg handig om snel even te stofzuigen onder tafel nadat de kindjes gegeten hebben en tijden het weekend nemen we hem mee in onze caravan naar de motocross. Daar heb ik altijd interessante blikken van de 'buren' die hem ook willen want hoe handig kan het zijn? Stofzuiger mee in de caravan dus in no-time is alle vuil weg. Pakt totaal niet veel plaats in en weegt 2x niets dus is voor ons ideaal!! Ik heb dit gekocht met mijn ecocheques.

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • snel opgeladen

Minpunten

• je hele huis kan je er niet mee doen
  • vuil in de hoekjes kan hij moeilijker meenemen

jan 14-08-2017 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Makkelijk te hanteren stofzuiger die prima werkt
Je kunt hiermee overal goed bijkomen (ook het plafond en de kleine hoekjes)

Pluspunten

• zuigkracht
  • goede accu
  • gebruikersgemak

Brigitte 12-08-2017 Product paar weken in bezit

Handig apparaat

Handig apparaat, gemakkelijk op te bergen en snel uit nemen, goede zuigkracht, gemakkelijk te ledigen. Deze stofzuiger maakt mijn huishoudelijk werk lichter. Kortom een goede aankoop!

Pluspunten

• Snel en handig opbergsysteem
  • Sterke zuigkracht
  • Compact

Minpunten

• Lawaai

Van Buyten Patricia 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik

De stofzuiger is handig in gebruik en heeft veel mogelijkheden bv. stofzuigen, gebruik in de hoogte, in spleten enz. Ook een aanrader voor mensen met rugproblemen. Heb hem direct grondig uitgetest en was enorm tevreden van het resultaat. Zeker een aanrader

Pluspunten

• handig in gebruik
  • diverse mogelijkheden

Cuyvers D 09-08-2017 Product paar weken in bezit

Dyson Snoerloze stofzuiger is een super krachtig ding

Zeer handig en een goeie beschrijving (handleiding). Werkt zoals je verwacht dat een stofzuiger moet werken. Zal zeker ook een dyson kopen als stofzuiger.

Pluspunten

• Handig optebergen
  • Veel kracht voor klein toestel

Eric 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

Powerfule stofzuiger,Super, handig aan de muur op te bergen

Zeer krachtige snoerloze stofzuiger,de MAX knop voor super power is zalig.Toestel is beter dan verwacht.Prijs kwaliteit 10op10.Geen gedoe met kabels.De hulpstukken klikken er prima op.Onderhoud eenvoudig.Deze stofzuiger is een must om in huis te hebben.MAKE YOUR LIFE MORE EASY, BEDANKT DYSON !!!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Opbergen
  • Gewicht
  • Je kan overal aan om te reinigen
  • Prijs/Kwaliteit

Carine 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik. Gepaste toebehoren. Goede accuduur.

Heel beweeglijk. Een van de weinige snoerloze stofzuigers waarmee je onder een bed kan. Geen gedoe met stofzakken en snoer. Geen risico op beschadiging aan deurlijsten en meubels zoals met een sledestofzuiger. Kruimeldief is handig.

Pluspunten

• Handig
  • Goede accu
  • Sterke zuigkracht
  • Kruimeldief

Eddy van den berg 07-08-2017 Product paar dagen in bezit

Dyson DC 62

Beste koop , heel ligt en handelbaar , straffe zuigkracht , voldoende hulpstukken
goed oplaadpunt en bevestiging voor laden , snel opgeladen

Gert 06-08-2017 Product paar weken in bezit

Alles snel schoon op de gekste plekken

Je pakt 'm even snel een paar keer per dag en alle vuil, spinnen en stof zijn weg in een handomdraai. En ook hoge en onbereikbare plekken kun je nu even snel schoonhouden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte van de stok
  • Wandhouder met laadstation
  • Laag gewicht

Efraim 06-08-2017 Product paar dagen in bezit

Super toestel

Super toestel... neemt alles op... zou er niet meer zonder kunnen
Het is handig omdat je het makkelijk kan weg bergen het neemt weinig plaats in en is door dat het draadloos is kan je het sneller gebruiken geen zware stofzuiger meer de trap op je kan er makkelijk heel het huis ook bv de auto stofzuigen je hebt de zelfde kracht van een gewone dyson stofzuiger maar dan met het gebruiksgemak van een handstofzuiger

Pluspunten

• Handig
  • Compact
  • Krachtig

Rik 06-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk en krachtig!

De Dyson DC62 Extra is een zeer wendbaar, gemakkelijk te gebruiken toestel en met zijn zeer goede zuigkracht doet het toestel wat je ervan verlangt.
Het toestel ligt zeer comfortabel in de hand, het weegt niet veel en is na gebruik gemakkelijk te ledigen.
Zowel op harde vloeren als op tapijt blijft het toestel zeer goed presteren.
Deze stofzuiger beveel ik iedereen aan, het is een echte atleet! Mijn favoriete huishoudtoestel.

Pluspunten

• compact
  • licht
  • wendbaar
  • zeer goede zuigkracht
  • makkelijk te ledigen

Minpunten

• dB's

Lex 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Licht en zeer handelbaar

Dyson dc62 extra is voor een tweepersoonsappartement perfect. Zeer licht en handig. De opbergruimte die men nodig heeft is zeer economisch' zeer belangrijk voor ons. Kan gemakkelijk onder meubels en men kan perfect ook in de hoogte werken. Voor ons ideaal.

vicky 02-08-2017 Product paar weken in bezit

goede zuigkracht, praktisch, veel lawaai

goed zuigkracht, praktisch in gebruik
maakt wel veel lawaai en slechts 20 min autonomie (te kort als je bvb de wagen wilt stofzuigen)

Pluspunten

• zuigkracht
  • praktisch

Minpunten

• lawaai
  • 20 min autonomie