Dyson DC62 Extra - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

René 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

geluid

handig apparaat voor tussendoorbeurt alleen
wat maakt die motor een irritant hard en snerpend geluid

Roel Kuster 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Super makkelijke stofzuiger

Ik vind de DC62 extra een prima machine! Hij zuigt prima en de accuduur is in de meeste gevallen toereikend.
De enige verbetering die ik kan bedenken is dat ik de aandrijving van de borstel in de zuigmond aan de andere kant zou willen. Doordat de borstel wordt aangedreven mis je 2cm zuigvlak. Aangezien de meeste mensen rechtshandig zijn en dus de rechterkant van de borstel zouden gebruiken om kangs plinten e.d. te gaan laat je 2cm liggen. Het is onhandig en tegen natuurlijk met je je rechterhand links langs de randjes te gaan. En ik vind dat ie snel beschadigd, doet niks af aan de werking maar oogt minder fraai.

Pluspunten

• Altijd binnen handbereik
  • Geen vervelend snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Aandrijving borstel aan de rechterkant
  • Beschadigd redelijk gauw

Roy 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede zuigkracht, maar na 4 mnd batterijduur al gehalveerd

Goede zuigkracht en gemakkelijk in gebruik. Over het algemeen snel ff gepakt om te stofzuigen maar merk na kleine 4 maanden al dat de batterij duur (20 minuten) , waarom we hem toen o.a. hebben aangeschaft al gehalveerd is. In kwartiertje ben ik het huis rond maar dat haalt ie nu al niet meer. Ga nu contact met de verkoper opnemen wat te doen, want ik ben verder wel tevreden over het apparaat maar niet over de accu.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken
  • Gemak

Minpunten

• Accu capaciteit neemt snel af

W.Coenraadts 15-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Te korte accu duur.

Wij hebben sinds enige tijd de de DC62, de zuigkracht is goed maar voor je het weet is de accu leeg. Dat is wel teleurstellend. Als we nu een groot huis zouden hennen maar we hebben een hoekhuis. Als we goed willen zuigen moeten we dat in twee delen doen. Het lijkt ook wel of de accu steeds korter mee gaat en dat voor zo'n dure stofzuiger. Al met al redelijk teleurstellend.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos

Minpunten

• Veel te zwakke accu
  • Zit snel verstopt

Officiele reactie van Dyson 16-01-2017

Beste meneer Coenraadts,

Het is fijn te horen dat u tevreden bent over de zuigkracht van uw toestel. Wat betreft de accu-duur zijn er drie standen waarin u het toestel kunt gebruiken:

- Normale modus zonder gemotoriseerde opzetstukken: 20 minuten
- Normale modus met gemotoriseerde opzetstukken: 16-17 minuten.
- Max-modus: 6-7 minuten

Mocht dit bij uw toestel niet het geval zijn, wil ik u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE).

Dyson Benelux