De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06A110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Koekie 1 26-01-2015
Geschreven voor: Siemens VS06A110

De stofzuiger net in bezit en slechts éénmaal gebruikt. Ik kan dus nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar ik hoop er uiteraard het beste van ;-). Is een lekker licht apparaat, dus eenvoudig op de trap te gebruiken. Nadeel is dat de hulpstukken onder de deksel bij de stofzak zitten. Als je een hulpstuk nodig hebt, moet eerst de stofzuiger uitgeschakeld en dan even wachten tot het vacuum weg is. Dan kan de deksel pas worden geopend en de hulpstukken gepakt worden.

Gemma V 13-12-2014
Geschreven voor: Siemens VS06A110

Wat een heerlijke vooral lichte stofzuiger. Ben er helemaal blij mee. Goede zuigkracht, makkelijk wendbaar, en heel fijn vanwege het lichte gewicht ook op de trap te gebruiken, dus heel goed bruikbaar in het hele huis. Heerlijk!

marianvk 28-11-2014
Geschreven voor: Siemens VS06A110

lekker licht van gewicht, prima zuigkracht, mooi design, gemakkellijk voor de trap te stofzuigen, erg handelbaar

Leopold10 26-11-2014
Geschreven voor: Siemens VS06A110

Goed te gebruiken. Een sledestofzuiger is soms wel een beetje moeilijk te handhaven (opletten dat je niet daarover valt)

J.Haker 26-11-2014
Geschreven voor: Siemens VS06A110

Lekker apparaat om mee te werken.
Zowel op mijn parketvloer vloer bedekking en trap op
daar het apparaat niet zwaar is. En is van geluid
vrij stil en stoot schone lucht uit.

JiskeDraver 22-11-2014
Geschreven voor: Siemens VS06A110

De stofzuiger heeft een mooi strak design, een prettig lang snoer, naar verhouding is de stofzuiger vrij stil en licht.