Siemens VS06B112A zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06B112A zwart op Kieskeurig.nl.

Robert 02-09-2020

Precies wat we zochten en precies wat we vonden.

Geschreven voor: Siemens VS06B112A zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was een behoorlijk zoekplaatje om een lichte stofzuiger te vinden met voldoende zuigkracht en geïntegreerde assecoires. Na veel en lang zoeken deze gevonden die licht is en perfect zuigt. Hij doet alles wat Siemens beloofd en is precies wat wij zochten. Perfect voor ouderen zoals wij omdat de stofzuiger heel licht is en sterk genoeg om ons vrij grote huis goed te kunnen zuigen!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

haan70 02-02-2015

mooie stofzuiger lichtgewicht doet wat er van verwacht wordt.zuigt licht geen lawaai ding,zat al een laminaatborstel bij dus super..

naam9128 28-12-2014

Het is een gebruiksvriendelijke stofzuiger met een lange slang, waardoor ik minder diep door mijn rug moet. De zuigkracht is ook prima.

Mandy van der Land 27-12-2014

Fantastisch apparaat met een enorme zuigkracht. Een aanwinst voor het huis. gemakkelijk te bedienen en door zijn vormgeving ook praktisch op te bergen.