Bosch BCS82PWR25 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS82PWR25 zwart op Kieskeurig.nl.

WOuter 22-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Wat een fijne stofzuiger hij is krachtig en stil. We hadden eerst de voorganger van Bosch deze had geen extra accu doorom zijn we op zoek gegaan naar eentje met een extra accu. Wat ook ook erg fijn is de lampjes aan de zuigmond dan zie je echt wat voor stof er ligt. Mijn vrouw is allergie s voor stof in huis maar door deze fijne stofzuiger heeft ze er veel minder last van dankjewel Bosch! De stofzuiger accu is door de meegeleverde snel oplader zo opgeladen ideaal bij de groter schoonmaak

Pluspunten

• Krachtig
  • Extra accu

a**k@g**l.com 22-10-2021

Zeer goede draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Hij is mooi strak en ziet er zeer degelijk uit in de kleur zwart
Er worden veel hulpstukken bijgesloten in de doos en hulpstukken van ander stofzuigers passen er ook gewoon op (zonder klik systeem)
Hij is erg geschikt voor snelle zuigklussen zo even tussendoor, zowel met de steelstofzuiger voor over de vloer of met de kruimelzuiger voor op de tafel of spinrag aan de muur of plafond.
Maar ook om het gehele huis in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader.
Is de eerst accu leeg, dan pak je de andere volle accu en stop je de eerste in de oplader zodat indien je hem weer nodig heb met een volle accu kan stofzuigen.

Je bouwt de stofzuiger snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen.
De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen op de grond, eerste keer was dit even schrikken maar je kunt niets vergeten.
Je hebt geen last van een irritant snoer dat altijd in de weg ligt dit geeft je heel veel bewegingsvrijheid.
Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt zodat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast.

Een groot voordeel is dat de accu's onderling uit te wisselen zijn met ander gereedschap van Bosch die dezelfde açcu gebruiken!
Dit maakt het wel iet makkelijker als je voor ander gereedschap moet kiezen als vervanger! Bosch denkt goed na!

Pluspunten

• verwisselbare batterij
  • Licht om vuil goed te zien
  • 2e batterij
  • snellader
  • veel hulpstukken

Minpunten

• iets te zwaar

C**d@p**t.nl 20-10-2021

Zeer handig en slim apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Erg handig en slim apparaat. Hij is zwart van kleur en ziet er mooi strak en degelijk uit. Er zijn veel hulpstukken bijgesloten. Handig: Geschikt voor snelle zuigklussen tussendoor, zoals de steelstofzuiger voor de vloer of de kruimelzuiger voor op de tafel. Of spinrag aan de muur of plafond. Maar ook om je hele huis helemaal in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader. Is de ene accu leeg, dan pak je de andere volle accu. Is deze ook leeg dan is de 1ste al weer voldoende opgeladen om direct door te kunnen zuigen. Eindelijk een stofzuiger waar mijn huisdieren niet bang van zijn: het geluid valt reuze mee. Je bouwt hem snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen, een handleiding is niet nodig. De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen, even schrikken, maar je kunt niets vergeten. Je hebt geen last van een snoer dat in de weg ligt, dat geeft veel bewegingsvrijheid. Je kunt hem helemaal kantelen, zodat je nagenoeg overal onder kunt komen. Handig onder een tweepersoonsbed en onder kasten. Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt. Het voordeel is dat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast. Wat kan beter: De accuduur is kort, vooral op de turbostand, gelukkig zijn er 2 accu’s en een snellader bijgesloten. Hij is zwaar, dat komt vooral door de accu die er op zit. Op tapijt zuigt hij moeilijker, soms stopt hij er vanzelf mee. Jammer dat je bij het legen van het stofbakje je vingers nodig hebt om de stof van het filter te verwijderen. Tip: het zou handig zijn als (alle) opzetstukken van alle soortgelijke steelstofzuigers uitwisselbaar met elkaar zijn. Ik mis opzetstukken, die wel bij de andere steelstofzuigers zijn bijgesloten.

Pluspunten

• Ledverlichting zodat je al het vuil goed ziet
  • Bijgeleverde extra accu
  • Bijgeleverde snellader

Minpunten

• Zwaar vanwege de accu

Conchita66 20-10-2021

Zeer handig en slim

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is zwart van kleur en ziet er mooi strak en degelijk uit. Er zijn veel hulpstukken bijgesloten. Handig: Geschikt voor snelle zuigklussen tussendoor, zoals de steelstofzuiger voor de vloer of de kruimelzuiger voor op de tafel. Of spinrag aan de muur of plafond. Maar ook om je hele huis helemaal in 1 keer te zuigen. Hij wordt namelijk geleverd met 2 accu’s en snellader. Is de ene accu leeg, dan pak je de andere volle accu. Is deze ook leeg dan is de 1ste al weer voldoende opgeladen om direct door te kunnen zuigen. Eindelijk een stofzuiger waar mijn huisdieren niet bang van zijn: het geluid valt reuze mee. Je bouwt hem snel om naar de gewenste manier om te zuigen, alle opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen, een handleiding is niet nodig. De ingebouwde verlichting is superhandig: je ziet werkelijk al het vuil goed liggen, even schrikken, maar je kunt niets vergeten. Je hebt geen last van een snoer dat in de weg ligt, dat geeft veel bewegingsvrijheid. Je kunt hem helemaal kantelen, zodat je nagenoeg overal onder kunt komen. Handig onder een tweepersoonsbed en onder kasten. Het stofbakje kun je net zo vaak legen als je wilt. Het voordeel is dat je dan geen geurtjes krijgt zoals bij een stofzak en dat je geen stof weer terug de kamer in blaast. Wat kan beter: De accuduur is kort, vooral op de turbostand, gelukkig zijn er 2 accu’s en een snellader bijgesloten. Hij is zwaar, dat komt vooral door de accu die er op zit. Op tapijt zuigt hij moeilijker, soms stopt hij er vanzelf mee. Jammer dat je bij het legen van het stofbakje je vingers nodig hebt om de stof van het filter te verwijderen. Tip: het zou handig zijn als (alle) opzetstukken van alle soortgelijke steelstofzuigers uitwisselbaar met elkaar zijn. Ik mis opzetstukken, die wel bij de andere steelstofzuigers zijn bijgesloten.

RosanneSigmans 19-10-2021

Doet niet onder voor de Dyson varianten..

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Mijn eerste indruk is goed. Wat me erg opvalt zijn de volgende zaken:
De stofzuiger is erg wendbaar. De voet loopt erg soepel waardoor ik gemakkelijk door het huis loop. De voet is wel wat groter waardoor het niet gemakkelijk onder kasten komt.
De led lampjes vind ik echt een geweldig pluspunt. Zo kan je ook op de wat donkere plekken goed zien wat je doet.
De zuigkracht is erg goed. Ons huis is voornamelijk tegel en houten vloer. Zodra de voet contact maakt met de mat bij de deur, verhoogt de stofzuiger zelf de zuigkracht.. Top!
Ook het leegmaken en het schoonmaken van het filter vind ik erg handig gemaakt. Het filter heeft een extra 'schoonmaak' feature waardoor stof gemakkelijk verwijdert wordt. Het hebben van 2 accu's is uiteraard ook ideaal. Tot nog toe niet nodig gehad maar fijn om te weten dat je door kan wanneer de accu leeg is.
De stofzuiger geeft aan hoe vol/leeg de accu nog is. Deze heeft echter maar 3 standen. Dit zou voor mij wel wat gedetailleerder mogen zodat je écht weet waar je aan toe bent.
Zoals door iedereen aangegeven is deze type stofzuiger wat zwaarder. Dit vind ik niet erg maar tijdens het gebruik als kruimeldief is het wat onhandiger..

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Led lichtjes op voet

Minpunten

• Wat zwaarder dan anderen
  • hoge voet

Kvin84 17-10-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De steelstofzuiger voldoet aan de verwachting. De zuigkracht is prima, alleen is door het gebruik van dit type accu de stofzuiger wel wat zwaarder in vergelijking met andere steelstofzuigers. De meegeleverde accessoires zijn fijn en makkelijk te verwisselen. Door de lampjes op de voet van de steelstofzuiger is vuil (en ook spinnenrag e.d.) goed te spotten, waardoor je automatisch beter het niet directe zichtbare vuil opzuigt. De gebruiksduur van de accu valt wel valt tegen, helemaal als je de krachtigste stand gebruikt. Al met al een prima stofzuiger.
Lees minder

K-vin84 17-10-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • relatief stil

Minpunten

• redelijk zwaar

Jeske32 12-10-2021

De Bosch voelt erg degelijk aan en dat is hij ook. Het is een krachtige stofzuiger die er absoluut geen moeite mee heeft om de haren van onze labrador op te zuigen. Het maakt niet uit vanaf welke ondergrond. Wel is de stofzuiger wat zwaar door de accu, is de kop wat klein waardoor het stofzuigen meer tijd kost en is de opvangbak wat klein. Wanneer ik het hele huis stofzuiger moet ik tussentijds de bak legen. Maar dit komt ook door de vele hondenharen. Ik moest even wennen aan het gewicht van het apparaat, maar de kracht die erin zit en hoe makkelijk je het apparaat pakt vind ik erg fijn!

Bos038 12-10-2021

Goede aanvulling op reguliere stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Het is Een mooie aanvulling op de kruimel dief, maar geen vervanger van de echte stofzuiger Plus punten: Extra accu is handig maar ook noodzakelijk Snel lader is prettig De verlichting geeft een fijn contrast om te zien waar het vuil ligt. Lekker soepel in bewegen Snoerloze werkt erg prettig Verbeterpunten Hij slingert vaak vuil naar achteren waardoor het niet goed opzuigt. Daardoor komt er vuil op de plekken waar al gezogen is. Accu vind ik snel op gaan. De houder om te monteren aan de muur in combinatie. Met de oplaadstekker werkt niet prettig. Je krijgt de stofzuiger niet op de stekker geschoven.

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuigkracht
  • Extra accu

Minpunten

• Relatief snel door zijn accu heen
  • ‘Slaat’ grote stukken vuil weg ivm op te zuigen

Charifa 12-10-2021

Compact en krachtig

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger, makkelijk op te bergen, door de lichten op voet zie je al het stof. Nadeel is het stofbakje snel vol. Verder is het geen lichtgewicht. Fijn om erbij te hebben

B-Bob 12-10-2021

Stofzuigen wordt leuk!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In mijn drukke bestaan ben ik altijd op zoek naar tijdbesparende producten. Die heb ik zojuist gevonden!

Deze Bosch draadloze stofzuiger is echt een uitkomst voor mij. Voorheen had ik een stofzuigsysteem in huis. Een lange slang van 5 meter en een unit op zolder. Deze is kapot gegaan waarna ik even een lompe stofzuiger van een ander bekend merk (met zak) mocht lenen van iemand. Alle soorten stofzuigers gehad, maar deze spant de kroon en steekt er qua voordelen met kop en schouders bovenuit.

Even wat voordelen op een rij:
-laagdrempelig om te stofzuigen, omdat hij vanwege de accu ontzettend mobiel is. Je pakt hem snel even dus altijd een schoon huis
-de stofzuiger geeft geen stank en warmte af wat anderen wel doen
-je ziet vuil veel beter liggen vanwege de ledverlichting op de zuigmond
-ik heb ongeveer 160m2 aan vloeroppervlakte te stofzuigen en dat gaat net niet op 1 volle accu. Voordeel is dat er 2 accu's mee worden geleverd en je dus genoeg power hebt voor je hele woning
-geen kruimeldief meer nodig door handige opzetstukken
-ontzettend flexibele stofzuiger. Kan bijna helemaal plat waardoor ik voor het eerst onder mijn bed en kast kan stofzuigen
-handige accu-indicatie op handvat
-'standaard' accu-stand is krachtig genoeg om je woning te stofzuigen
-niet zwaar (wat ik wel had verwacht)
-krachtig genoeg om je auto mee te stofzuigen

Verbeterpunt zou zijn een telescopische uittreksteel. Voor mij niet nodig, want het formaat is voor mij goed, maar wellicht hebben hele korte of hele lange personen meer moeite met de standaard maat van de steel. In deze set zat geen flexibele slang (voor bijvoorbeeld de auto of de achterkant van de verwarming). Dat had er van mij wel standaard bij mogen zitten.
Over de duurzaamheid, met name van de accu's, kan ik nog weinig zeggen. Daar heb ik hem te kort voor in gebruik. Ik hoop dat ik nog lang van deze stofzuiger mag genieten, want hij maakt stofzuigen eenvoudiger en sneller.

Al met al, een aanrader voor wie van gemak en efficiency houdt!

Martinique 12-10-2021

Dubbele accu, ideaal!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Al lange tijd op zoek naar een snoerloze stofzuiger, jaren terug al 1 mogen testen via Insiders. Maar die ging snel retour, lomp, zwaar en super snel leeg.

Deze Bosch moest dus alles waarmaken!

Voordelen
-Dubbele accu ideaal!
-Goede zuigkracht, op alle standen ook de eco stand
-de verlichting in de borstel zorgt dat je ál het stof ziet liggen. Wat ook een nadeel kan zijn...
-makkelijk van hulpstukken wisselen
-blijft goed staan als je hem even weg moet zetten
-zeer wendbaar
-niet zwaar!
-Opladen in oplaad-parkeerstation aan de muur en losse snellader
-Accu's zijn ook uitwisselbaar met andere apparatuur van Bosch
-stofbak is snel en makkelijk te legen

Nadelen
-begrijpelijk kleine stofbak, iets vaker legen dus
-De houder om te monteren aan de muur is ideaal, maar het is onmogelijk alle hulpstukken tegelijk eraan te klikken. Het past gewoon niet...

Voor mij wegen de voordelen in deze wél zwaarder!

Pluspunten

• Dubbele accu
  • Verlichting in zuigmond
  • Niet zwaar
  • Wendbaar
  • Diverse opzetstukken

Minpunten

• Kleine opvangbak

m**1@g**l.com 11-10-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

In de eerste instantie een fantastisch product; stofzuigen word voor jou als gebruiker een nieuwe ervaring met deze krachtige stofzuiger. Het prettigste is uiteraard het feit dat je niet langer aan een snoer bent gebonden waardoor je in één keer het hele huis kunt stofzuigen. Het nadeel is wel dat hij wat zwaarder is. Een tweede punt is de stang, ik ben zelf 2 meter lang en heb liever een langere stang voor het stofzuigen, maar dat is persoonlijk.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goed in gebruik

Minpunten

• Minder geschikt voor lange(re) mensen

s**w@g**l.com 10-10-2021

Handig!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Handig apparaat voor de snelle klus.
Je pakt hem er zo bij, hij is wendbaar en zuigt meer dan prima. Wel een klein reservoir, dus vaak leegmaken is een aanrader anders gaat de zuigkracht duidelijk achteruit. Doe dat ook vooral buiten in de container, want de filters werken prima, er zit véél stof in.
Hij is redelijk zwaar qua gewicht, dat is een nadeel, maar dat weegt niet op tegen het gemak.
Accu gaat redelijk lang mee, je kunt van een normaal huis de hele benedenverdieping prima doen zonder zuigkracht in te leveren.
De accessoires zijn handig voor de extra klusjes, trap en bank etc maakt ie moeiteloos schoon.
Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Kleiner dan normale stofzuiger

Minpunten

• Reservoir is redelijk snel vol
  • Best zwaar in de hand

c**c@l**e.nl 10-10-2021

Superhandig en krachtig

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Handige stofzuiger heeft mijn eigen stofzuiger bijna vervangen. Lichtjes op de stofzuiger zijn ideaal hierdoor zie je alles. Nadeel is dat het best zwaar aanvoelt . Stofbakje is ook snel vol. Verder mooi design.

Pluspunten

• Lichtjes op voet

Minpunten

• Best zwaar

yoni.shemtov@gmail.com 08-10-2021

Een steelstofzuiger met oprecht power!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

We zijn een huishouden met twee jonge kinderen die er elke dag wel weer een feest van weten te maken. Een draadloze steelstofstofzuiger is dan echt wel een uitkomst om snel het huis op orde te krijgen. Deze stofzuiger doet met de turbo optie niet onder voor een stofzuiger op netspanning. Met gemak vlieg je door je huis en wordt elke krummel / stofje opgezogen. Ook grote stukken vuil / papier : met hetzelfde gemak. Met de verlichting voor op is het vuil ook snel detecteerbaar. Geen reden om iets te missen. Nadeel van de TURBO knop is dat de accu sneller leeg gaat (logisch natuurlijk). Daarom heb je een aanvullende reserve accu gekregen om je klus snel te hervatten. Het opladen van de accu is overigens ook snel gebeurd. Dat voelt dan wel weer als een echte bosch ‘gereedschap’ omdat de accu separaat is net als bij de boormachine. Een losse accu heeft dus als voordeel snel wisselen en ‘weer door’, nadeel is dat je een aparte oplaadstation hebt. Met de opzetstukjes kan je met hetzelfde gemak je auto grondig schoon maken, heel handig omdat we geen oprit hebben en de verlengsnoer onze auto niet haalt. Hiermee dus geen issue. Hoekjes zijn ook goed mee te pakken door de flexibiliteit van deze stofzuiger. Komt in alle hoekje! Daarnaast ook erg handig dat je de knop niet ingedrukt hoeft te houden (zijn we gewend van de vorige) en ook geen gedoe met het legen van de afvalcontainer (simpel te demontoren en weer op te klikken).
Al met al veel plezier van!

Pluspunten

• Turbo functie
  • flexibel

Minpunten

• prijs

Yoni 08-10-2021

Een steelstofzuiger met oprecht power!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn nu al een tijdje in bezit van de steelstofzuiger AllFloor ProPower Brush met LED-verlichting. We delen na het testen van deze stofzuiger graag onze ervaringen.
Al met al veel plezier van!

B-Bob 06-10-2021

Stofzuigen wordt leuk!

Even wat voordelen op een rij:
-de stofzuiger geeft geen stank en warmte af wat anderen wel doen
-je ziet vuil veel beter liggen vanwege de ledverlichting op de zuigmond
-geen kruimeldief meer nodig door handige opzetstukken
-handige accu-indicatie op handvat
-'standaard' accu-stand is krachtig genoeg om je woning te stofzuigen
-niet zwaar (wat ik wel had verwacht)
-krachtig genoeg om je auto mee te stofzuigen

Al met al, een aanrader voor wie van gemak en efficiency houdt!

Pluspunten

• flexibel
  • goede accu
  • eenvoudig

Minpunten

• geen telescopische steel
  • geen flexibele zuigmond standaard meegeleverd

khoapluss@gmail.com 06-10-2021

Bosch Unlimited maakt een alledaags karwei leuk!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Je weet dat je een volwassene bent als je enthousiast bent over een stofzuiger. Maar hoe oud je ook bent, de nieuwste draadloze steelstofzuiger van Bosch Unlimited, zal waarschijnlijk de aandacht trekken.Voor het eerst dat je hem oppakt lijkt de stofzuiger zwaar te zijn, maar daar wen je wel snel aan. Ook omdat de accu aan de bovenkant hangt waardoor het wat zwaarder lijkt dan bijvoorbeeld Dyson. Het wordt ook geleverd met een groot aantal accessoires om snel over te schakelen van het stofzuigen van uw vloeren, naar het opzuigen van afval uit de binnenkant van uw auto, naar het afstoffen van verschillende oppervlakken in uw huis. De echte topper van alles is toch wel de accu verwisselen (alsof je de accu van je de boormachine verwisseld) dat doe je in een paar seconde. Je hoeft je niet zorgen te maken om de accu op te laden of dat je vergeten bent op te laden. Je krijgt dan een losse laadstation bij om de 2e accu op te laden. Wel moet ik zeggen dat de lader wel wat geluid maakt tijdens het laden van de accu( verkoeling). Aangezien ik de stofzuiger in de meterkast heb hangen hoor je dat niet. Voor €599 betaal je een flinke premie voor al deze functies, maar de Bosch Unlimited BCS82PWR25 biedt niet alleen goede reinigingsprestaties, het maakt een anders alledaags karwei leuk!

Pluspunten

• extra accu
  • stil
  • turbo
  • eco
  • accessoires

Minpunten

• gewicht verdeling

annettetet 05-10-2021

Even wennen, maar erg fijn!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is in het begin even wennen omdat het gewicht bovenin zit waardoor hij zwaarder lijkt dan dat hij is. Ook zet je hem niet even ergens neer door het gewicht bovenin. Ik ben erg positief verrast over de sterke zuigkracht echt super! Ook erg handig dat hij automatisch de kracht aanpast aan de oppervlakte die je zuigt (tegels of tapijt) vooral als je de kinderen laat stofzuigen ;). De accu wisselt heel soepel en zonder kracht of gedoe, handig dat hij in het station automatisch oplaad en er een losse 2e accu met lader bij zit die ook heel snel vol is. De accu gaat ook lang genoeg mee! Er zitten veel hulpstukken bij en ook een houder om deze kwijt te kunnen, alleen niet alles past daar op.....beetje jammer. Al met al, heel erg tevreden en dit is zeker een blijvertje, Ik zou hem niet meer willen missen!