Bosch BCS82PWR25 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS82PWR25 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 02-07-2022

Top ding

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Goede stofzuiger zuigt goed zit technische goed in elkaar ook handig klik vergrendeling alles goed vast wel snel leeg met turbo stand maar met extra accu geen probleem gebruik hem met plezier

Lida 03-02-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang speuren heb ik voor deze stofzuiger gekozen en ik ben zeer tevreden. Hij zuigt goed, maakt niet te veel geluid, heeft handige opzetstukken en is met twee batterijen in staat om mijn hele huis te stofzuigen. Het opvangbakje is niet heel groot maar legen gaat gemakkelijk. De lichtjes in de zuigmond vind ik geweldig. Ik ga het bijna leuk vinden!

g**s@g**l.com 02-02-2022

Echt geweldig

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Er lang over nagedacht om deze draadloze stofzuiger te kopen, maar ik had het veel eerder moeten doen. Wat een genot. Met de verwisselbare accu kan je met gemak op de turbostand het gehele huis stofzuigen. De normale stand zorgt al voor voldoende zuigkracht die beter is dan onze vorige stofzuiger met snoer. De lampjes voorop zijn echt super. Je ziet hierdoor heel goed waar het vuil ligt. De stofzuiger is zeer licht en wendbaar en het hulpstuk voor de trap maakt het helemaal af.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht en wendbaar
  • Lampjes voorop
  • Verwisselbare accu

j**c@g**l.com 31-01-2022

Mooi product, lekker zonder draden het hele huis cleanen

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Ik hou van Bosch producten van boormachines tot heden de stofzuiger van Bosch . Misschien komt het door de naam want mijn achternaam is ook Bosch , maar ben eerlijk de kwaliteit is ook super

Met vriendelijke groet
Johan Bosch ( geen familie)

Pluspunten

• Zonder bedrading
  • Lichtjes van voren
  • Onder elke kast of tafel
  • Cash back

Minpunten

• Kleine opvang depot

Paulina 26-01-2022

Makkelijk stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk om te pakken, zuigt goed, heb wel wat moeite met bijvoorbeeld stukje plastic maar stof pakt hij heel goed. Makkelijk en snel om zuigmond te wisselen. Ik maak wel beetje zorgen over zuigmond die is gemaakt van plastic.

Johan 25-01-2022

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig voor onder de kast of bank. Met het speciale opzetstuk ook erg prettig om de trap te zuigen. Geen gedoe met snoer. Goede zuigkracht. Stofbakje is wat beperkt. Na iedere zuigbeurt schoonmaken. Kortom prima apparaat.

Angela 24-01-2022

Bosch handzuiger een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Goede kwaliteit en review tot nu toe enorm tevreden. Verlichting bij stofzuigen super wat een uitkomst! En erg krachtige stofzuiger die lekker in de hand ligt en je pakt het sneller dan een gewone stofzuiger

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede verlichting
  • Handzaam
  • Makkelijk legen
  • Dubbele accu

p**t@h**l.com 18-01-2022

Leuke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Leuke stofzuiger, na paar keer al gewend, ik maakt me wel zorgen over zuigmond, ik heb zo gevoel dat die erg kwetsbaar is, maar lampjes zijn wel handig. Zuigt heel goed, het is makkelijk om te stofzuigen, het zou leuk zijn om een extra meubel zuigmond (zachte met borstel) te krijgen voor deze prijs.

Pluspunten

• Lampjes bij zuigmond
  • Makkelijk om te pakken

Minpunten

• Kwetsbare zuigmond
  • Geen zacht meubel borstel bij

Kees te O. 18-01-2022

Bosch stofzuiger BCS82PWR25 bevalt super!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze Bosch stofzuiger bevalt super goed. Met de snellader is de accu binnen 50 min. opgeladen. De instelbare zuigkracht werkt prima. Kortom: een prima product!

Lidakraak@gmail.com 17-01-2022

Stofzuigen wordt bijna mijn hobby.

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Heerlijke stofzuiger met twee accu's. Heb ik ook wel nodig als ik het hele huis in één keer wil zuigen. Fijn dat je het knopje niet vast hoeft te houden. Hij maakt niet te veel lawaai dus ik kan stofzuigen wanneer de kinderen op bed liggen. Dat kon met mijn oude Dyson echt niet. Die lichtjes!!!! Het is heel fijn dat je door de verlichting het stof ziet liggen. Alle verschillende opzetstukken werken ook fijn. Die voor achter de verwarming! Waarom is dat niet eerder bedacht? Ik ben erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Accu's
  • Turbo
  • Opzetstukken
  • Knopje niet ingedrukt hoeven houden

Minpunten

• Misschien wat zwaar na een tijdje.

d**e@h**e.nl 14-01-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Deze stofzuiger aangeschaft en ben er tot nu toe zeer content mee
Omdat ik nu nooit geen swiff vloerstofdoekjes hoef te gebruiken na het stofzuigen, wat met mijn voormalige stofzuiger wel het geval was.

Heerlijk alles spik en span.
Verlichting ,2 accu's , aanpassingen van het zuigen op vloerkleed en pvc en paket...perfect!
Het hangt in de keuken..ideaal..
Echt een aanwinst.
Wel prijzig, hopelijk vele jaren plezier
En alles Stofvrij.

Pluspunten

• Verlichting
  • Goede zuigkracht
  • Dubbele accu
  • Aanpassingen van vloer

Minpunten

• Prijzig
  • Zwaar ,

E. Hendriks 14-01-2022

twijfel nog steeds een beetje

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de stofzuiger is snoerloos en dat is de reden waarom ik hem gekocht heb. de motor zit bovenin zodat de voet volgens de verkoper gemakkelijker overal onder kan, maar daardoor is hij bovenin erg zwaar en dat is wennen. De accu's houden het samen echt niet 90 minuten vol, 20 minuten per stuk max. het hulpstuk met de borstel werkt niet want borstel schiet steeds naar binnen en het hulpstuk voor de trap is van hard kunststof dus krast over mijn houten trap heen. Het bakje voor het opvangen van stof en zand zit snel vol. dan zuigt de stofzuiger bijna niet meer maar er zit geen indicator op om dit aan te geven. dus ik heb gemende gevoelens over mijn aankoop

Helena 12-01-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Ik vind het een super fijn apparaat. Makkelijk in elkaar te zetten. Is redelijk stil en voelt niet zwaar aan. Is vooral handig voor het stofzuigen van de trap, geen gedoe met het snoer en het vasthouden van een zwaar apparaat. Maar uiteraard ook de rest van het huis. Ik selecteer de automatische stand en kan dan geruime tijd en grondig stofzuigen, het apparaat selecteert zelf de zuigkracht, handig voor harde vloer naar vloerkleed, het resultaat is zelfs nog beter dan de stroomstofzuiger van een zeer gerenommeerd merk. En inderdaad zoals ik in in veel resensies heb gelezen, gaat de accu niet een volledig uur mee, maar met de meegeleverde extra accu is het voor mij ruim voldoende om 3 verdiepingen inclusief 2 trappen te stofzuigen. Verder is de verlichting super handig, je ziet echt elk stofdeeltje liggen en ziet precies waar je nog moet stofzuigen. kortom een prima apparaat en met de bijgeleverde accessoires voor veel doeleinden te gebruiken. Ik adviseer wel om de flexibele verleng slang extra mee te bestellen, die is net even handiger voor het stofzuigen van de bank of lamellen.

Pluspunten

• snoerloos
  • handig in gebruik
  • stil
  • geen stofzak meer
  • handige accessoires

Minpunten

• accu

Monique 08-01-2022

Luxe stofzuiger met reserve accu, fijne aankoop!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Het is een stevige investering, maar dat is het voor mij ook wel waard. Goede zuigkracht, schakelt moeiteloos over van houten vloer naar tapijt. Je kan hem makkelijk plat leggen als je bijvoorbeeld onder een kast wil stofzuigen. Door de reserve accu heb ik voldoende tijd om het hele huis in 1x te doen. Hij is wel zwaarder bij de hand omdat de accu hoog zit, maar dat went uiteindelijk ook wel. Aanrader dus!

Pluspunten

• Extra accu
  • Snoerloos
  • Je pakt hem makkelijker er even snel bij

Minpunten

• Zwaar aan de bovenkant

m**3@g**l.com 07-01-2022

Erg blij mee!

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Heel blij met deze oplaadbare stofzuiger! Ook als kruimeldief te gebruiken. Geen gedoe meer met snoeren en een zware stofzuiger sjouwen de trap op. Het is ook een krachtige stofzuiger. En gemakkelijk te legen.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik
  • Handig en snel overal te gebruiken

Martijn Kuipers 05-01-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Prachtige en super handige stofzuiger met twee accu’s;)) Zeker een aanrader

Pluspunten

• 2 accu’s
  • Zeer krachtig

n**s@g**l.com 30-12-2021

Zeer tevreden klant

Goed product!
Zeer tevreden alleen de accu mag wel wat langer meegaan.
Zuigkracht wel goed.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Losse accu’s

Minpunten

• Accu mag langer meegaan

p**n@l**e.nl 29-12-2021

Heerlijk snoerloos, gemak dient de mens.

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Prima apparaat, gemakkelijk de dubbele accu, zuigkracht is goed, het manoeuvreren wat minder, verlichte zuigmond is een uitkomst.

Pluspunten

• Dubbele accu
  • Verlichte zuigmond

Minpunten

• Manouvreren lastig
  • Dikte zuigmond

v**e@g**l.com 29-12-2021

Echt een aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

Echt een hele fijne stofzuiger. Zuigkracht is goed. En de 2de accu is fijn. Hij is wat zwaar maar dat went snel. Echt een aanrader!!

Frank 20-12-2021

Top ding , bevalt beter dan verwacht

Geschreven voor: Bosch BCS82PWR25 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruikt inmiddels de stofzuiger enkele weken en doet perfect zijn werk.