AEG QX6-1-42GG - Reviews

Beste deals -13% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-1-42GG op Kieskeurig.nl.

n**6@g**l.com 05-05-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-42GG

Ligt makkelijk in de hand, licht, zuigt zonder probleem (lange) hondenharen/ stof / kruimels en zelfs cornflakes.
De kruimeldief is makkelijk los te klikken en weer terug te plaatsen waardoor je tijdens het stofzuigen in 1 vloeiende beweging de trap mee doet zonder bang te moeten zijn dat je met bak en al de trap af valt,
Geen gedoe meer met kabels die je constant van stopcontact moet veranderen.
Mijn dochtertje van 7 maandjes slaapt zonder probleem door als ik naast haar sta te stofzuigen ( op de laagste stand)
En hij heeft een mooi design ( haast zonde om het in een kast te steken als je hem niet gebruikt) .
Als ik een minpuntje moet verzinnen is het het kleine reservoir dat net iets vaker leeg te maken is dan bij een standaard stofzuiger maar dat is eerlijk gezegd verwaarloosbaar , zelfs mijn man loopt nu regelmatig een keer te stofzuigen !

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Kruimeldief

Minpunten

• Reservoir

Veerle 01-05-2021

Super

Geschreven voor: AEG QX6-1-42GG

Ik stond twijfelachtig tegenover deze stofzuiger, hij was heel licht maar als ik hem gebruikte ontdekte ik dat hij echt wel een super zuigkracht had . Dat was voor mij ook wel heel belangrijk . Hij is ook heel gemakkelijk in gebruik en met de wisselstukken kan je in de kleinste hoekjes. Het onderhoud gaat ook snel , een klein minpuntje is de batterij maar maar dat staat ook vermeld en je kan zeker 45 min stofzuigen wat voor mij wel voldoende is.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Heel gemakkelijk in gebruik
  • Onderhoud

Dries 25-04-2021

Zeer handig

Geschreven voor: AEG QX6-1-42GG

Zeer tevreden van deze steelstofzuiger. Er wordt nu rapper eens de stofzuiger genomen dan vroeger met de stofzuiger met draad. De accuduur belooft ook wat hij zegt. Ook het reinigen van de filter verloopt zeer vlot. Echt een top product.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Neemt niet veel plaats in

dewatripon 21-04-2021

leuke gadget, aanvulling voor de vaste stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-42GG

dit is een leuke uitbreiding op de vroegere kruimeldief, die je dan ook nog voor de grond kan gebruiken, hij zuigt goed door de roterende borstel, is vrij stil en leuk en gebruiksvriendelijk in gebruik. ook de accessoires die mee in de behuizing zitten zijn makkelijk te gebruiken, vooral de telescopische zuigmond, het enige spijtige is het aparte borsteltje voor de kruimeldief zelf, die je nergens kwijtraakt in de behuizing, dus die raak je makkelijk kwijt

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • alles bij de hand
  • zuigt goed

Minpunten

• beperkt bereik door de batterij
  • losse borsteltje

Siham 15-04-2021

Steelstofzuiger AEG

Geschreven voor: AEG QX6-1-42GG

Zeer goeie kwaliteit! Heel luxe design hij is helemaal zwart met gouden accenten . 1 nadeel is wanneer je stofzuigt gaat hij uit als hij leeg is, hij is heel flexibel en gaat heel makkelijk mee tijdens het stofzuigen. Voordeel is dat hij werkt zonder stekker, dus je kan je overal in huis verplaatsen zonder elke keer de stekker te moeten verwisselen zoals een standaard stofzuiger. Je hebt een apart stuk bij de kruimeldief die je kan gebruiken voor b.v. de trap. Kortom zeker een aanrader!

Pluspunten

• Flexibel
  • Zonder stekker

Minpunten

• Uit tijdens het stofzuigen