Rowenta RH9679 X-Force Flex 8.60 RH9679 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH9679 X-Force Flex 8.60 RH9679 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

a**********@g******** 27-01-2024

Ik heb deze stofzuiger gekocht voor mijn ouders omdat ik de vorige Rowenta per ongeluk sloopte.. Voor deze gekozen omdat wij een hond hebben die veel haren verliest. Wij hebben de stofzuiger nu 1 dag, maar zijn nu al zeer tevreden. Zuigt alle haren op, ook keurig van de bank met het speciale opzet stukje. De flex functie is ook erg handig om onder de tafel of stoelen te zuigen.

En deze is ook wel een stuk stiller dan de vorige Rowenta. Misschien wat een klein nadeel is, is dat je de stofzuiger niet in zijn geheel op kan hangen in de oplader. Maar that’s it. En nu is er nog de mogelijkheid om cashback te krijgen, dus wie weet!

Sonja Luneburg 21-05-2021

Top!

Ik heb dit artikel mogen testen via insiders, ik heb het tegen een gereduceerde prijs gekocht, in ruil voor een eerlijke review.
Ik heb de stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en ben er super bij mee!
Alle hulpstukken zijn nuttig, de motor is krachtig en het reservoir is makkelijk te legen en schoon te maken.
Door het gewicht heb ik wel wat last van mijn elleboog tijdens en ook nog het zuigen.
De startknop druk je steeds perongelijk in, waardoor hij tijdens het zuigen steeds uit gaat.
De power knop geeft echt veel extra power, zelfs kattenharen op kleden en de bank zuigt hij makkelijk op met de middelste maat extra voet. Ook in mijn auto zuigt hij de matten heel goed met de kleinere voet.
Alleen wanneer je de power knop vaak gebruikt dan gaat de accu wel snel leeg, maar hij is ook zo weer opgeladen.
Het apparaat is wel vrij prijzig vind ik.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Makkelijk te pakken
  • Snoerloos

Minpunten

• Zwaar
  • Zwengt erg in knikstand

Peter 08-05-2021

Makkelijk in gebruik steelstofzuiger

Ideaal product om snel te gebruiken bij stof en dierenharen. Makkelijk en flexibel in gebruik. Veel accessoires.
Minder is dat kruimels niet blijven zitten en weer uit het apparaat vallen

Pluspunten

• Licht
  • Flexibel

Minpunten

• Kruimels vallen uit het apparaat

Nicole Ridderhof 03-05-2021

Prettige 2e stofzuiger

Erg fijn als stofzuiger erbij. Werkt goed bij honden en kattenharen. Flexstand en de mogelijkheid als kruimelzuiger zijn ideaal. Door het lichte gewicht en dat de stofzuiger snoerloos is is deze ideaal voor de trap. Nadeel is dat de opvangbak erg klein is en je aan het eind de booststand aan moet zetten om het laatste vuil uit de steel in de opvangbak te krijgen

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lichtgewicht
  • Werkt goed bij honden en kattenharen
  • Goede accu
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Opvangbak snel vol
  • Wat zwakke zuigkracht
  • Accu moet van de stofzuiger om te laden
  • Geen oplaad of opbergstation erbij

Jeroen 02-05-2021

Blij dat ik het gedaan heb

Ik heb deze stofzuiger aangeschaft omdat ik meer wilde stofzuiger. Daarmee bedoel ik dat ik het een gehannes vind om een stofzuiger met snoer door mijn huis te verplaatsen. Deze steelstofzuiger heeft daar zeker bij geholpen. Ik stofzuig vaker dan ooit. Dat was voor mij het belangrijkste en daarom ben ik zeer tevreden met het product.

Kwalitatief is het niet overweldigend. Maar de prijs-kwaliteit verhouding vind ik wel goed. De zuigkracht op de standaard stand is niet indrukwekkend, maar voldoende. De turbostand is wel knallen, maar dan gaat de accu wel erg hard. Continu turbozuigen betekent 15/20 minuten accu.

Wat ik erg prettig vind is de makkelijke mogelijkheid om de steel los te koppelen. Zo kan ik met de hand snel en met goede zuigkracht over de meubels en dergelijken heen. Ook vind het design erg netjes. Hij staat altijd in een hoekje van mijn woonkamer, geen problemen mee.

De knikoptie in de steel gebruik ik niet. Misschien handig voor de ouderen onder ons, maar ik schuif net zo makkelijk de gehele steel onder mijn meubels.

Pluspunten

• Gewicht
  • Krachtige kruimeldief met borstelmond
  • Laagdrempelig in gebruik

Minpunten

• Geen ophangsysteem
  • Accu verwijderen om op te laden

c***********@g******** 01-05-2021

Prima stofzuiger voor snelle klusjes

Een prima stofzuiger. Heel multifunctioneel, fijne hulpstukken en je pakt hem er echt sneller bij dan een gewone stofzuiger. De kruimeldief is krachtig en handzaam. De accu gaat redelijk lang mee, wij kunnen er gerust een hele verdieping mee zuigen en hebben dan nog stroom over. De zuigkracht is niet enorm, krap aan voldoende om stof en klein vuil op te zuigen. Met de turbostand is alles op te zuigen en is ook een tapijt of vloerbedekking goed te zuigen, maar dan is hij wel sneller leeg. Wat ik zelf onhandig vindt, is dat de accu er telkens uit moet om op te laden. Dat vraagt wat handelingen en ook een aparte plek voor de accu en oplader in de opbergkast. Een docking station had ik vele malen prettiger gevonden. Ook vind het onhandig dat de accu geen signaal geeft als hij bijna leeg is, hij valt dan plotseling uit. Je kan dus ook niet zien in hoe verre hij nog opgeladen is.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Zuigt prima, zeker icm turbostand

Minpunten

• Geen indicatielampjes voor de accu
  • Accu moet er uit om op te laden

m*************@g******** 01-05-2021

Compacte stofzuiger voor thuis en op vakantie

We hebben verschillende kopstukken geprobeerd zowel thuis als op de boot. Dit is de ideale stofzuiger die je ook mee kan nemen voor weekendjes weg en daarnaast als kruimeldief te gebruiken.
In huis voor de trap en het dagelijks stofzuigen in de woonkamer. Mooi design. Licht van gewicht en kwaliteit is goed.

Pluspunten

• Als gewone stofzuiger en kruimeldief
  • Licht van gewicht
  • Voor elke ruimte een kopstuk

Minpunten

• Kracht kan beter voor grotere stukken op te zuigen

Erik 21-04-2021

Niet slecht, maar voor erbij.

Als je je snoerzuiger wil vervangen, dan zou ik voor de 11.60 gaan, die is iets duurder, maar krachtiger.

Pluspunten

• Heel wendbaar.
  • Alleen de accu moet aan de lading, niet hele ding
  • Borstels zijn makkelijk te reinigen
  • De bankborstel is fantastisch!

Minpunten

• enorme oplaadstekker
  • zuigkracht is meh, booster helpt zeker!
  • trapborstel kan niet overal goed bij
  • accuduur (maar kan even wennen zijn)

Cynthia 21-04-2021

Geweldige stofzuiger. handig in gebruik, een aanwinst

een fijne steelstofzuiger, handig in gebruik. zo even gepakt om de kruimeltjes of kattenharen weg te halen. de diverse opzetstukken maken het een goede aanwinst in mijn huishouden. de accu is prima, alleen als je de turbo knop vaak gebruikt, is de accu wat sneller leeg. ik mis wel een ophangsysteem. al met al een aanwinst en zeker een blijvertje bij mij thuis

Pluspunten

• zo gepakt
  • goede zuigkracht

Minpunten

• redelijk luid
  • geen ophangsysteem