Bosch BBS81PET rood - Reviews

steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger
  • Best Reviewed jun 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 62 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS81PET rood op Kieskeurig.nl.

H Mannes 19-12-2020

Fijne handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik was op zoek naar een draadloze handzame stofzuiger/kruimeldief en kwam door div. Review op de bosch uit.heb gekozen voor de lichtere versie en heb er geen spijt van de bosch doet wat ie moet doen.een fijne en handige machine,zeker een aanrader

Pluspunten

• Handzaam
  • Zuigt goed
  • Zakloos
  • Snel inwisselbare onderdelen voor div werk

Margreet 29-01-2021

Prima behendige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Prima stofzuiger! Goede zuigkracht voor een draadloze stofzuiger, zeker op stand turbo. Ik kan er alles mee opzuigen en de stofzuiger is ook behendig en makkelijk in gebruik. De accessoires zijn ook erg handig en compleet.
Het geluid van de stofzuiger valt me ook reuze mee (ik heb eens een Dyson gehad en die maakte aanzienlijk minder lawaai).
Het legen gaat ook wel makkelijk, al moet je dat wel echt even boven de vuilniszak doen, maar dat is niet anders dan met andere stofzuigers zonder zak.

Pluspunten

• behendig
  • makkelijk in gebruik
  • veel accessoires
  • goede zuigkracht

Mike 25-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een puppy aangeschaft maar dan komt deze stofzuiger wel super uit de verf. Nooit meer een ander.

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal 24-01-2021

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal

De hand cq steel stofzuiger
Zeer handig en fijn in gebruik.
Heel handig de accu’s
Een zeer handige oplaadsysteem aan de muur te monteren.
Accu duur is top.

Robbie 22-01-2021

Prima keuze voor een accu steelstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Na bestudering van diverse reviews op verschillende sites tot deze keuze gekomen.
Prima apparaat en met de actie voor een extra batterij en snellader was de keus snel gemaakt.
Zuigkracht voor het type apparaat is goed, geluidsniveau acceptabel en gebruiksgemak is ook zeker goed.
Nog niet zo lang in mijn bezit maar mijn eerste indruk geeft mij vertrouwen. Het zuigen op een plavuizen vloer alsmede op een laagpolig tapijt gaat prima met de gemotoriseerde zuigmond. Zuigmond volgt goed de bewegingen en zwenkt lekker mee.
Voor het gebruik als kruimeldief vind ik hem een beetje aan de zware kant.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur door extra acuu
  • Snel even te pakken

Minpunten

• Zo gauw nog geen een ontdekt
  • Als kruimeldief wat zwaar

Natalie 22-01-2021

Geweldige stofzuiger als je huisdieren hebt

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Geweldige stofzuiger! Pakt alle haren van de kat op zowel laminaat als vloerbedekking! Makkelijk doordat het snoerloos is! Je kan makkelijk je hele huis stofzuigen ermee voordat je moet opladen

piet 21-01-2021

zeer goede kwaliteit 100%

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] boven mijn verwachting daarom hebben wij er nu 2 de 6 serie voor boven en de 8 serie pet voor onder voor de hond

George F 20-01-2021

Good quality package and easy to use

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

This is a very good vacuum, the powered brush floor cleaner works very well on hard flooring both wood and tiled. It is easy to control the vacuum by twisting the body to turn the floor cleaner. On hard floors the suction in normal mode is powerful enough to suck up most crumbs, dust, and hair, and the battery life is good enough to clean a whole apartment. The floor cleaner does struggle to pick up larger objects such as coffee beans, so you will likely need to sweep any large debris before using, unless you change attachments.

There is a good selection of attachments included, as well as spare brushes for both the floor cleaner and mini power cleaner. Changing attachments is very easy. The vacuum does not stand on it's own, so you will need to install the included wall mount, which includes a slot for plugging in the charger. The wall mount has extra slots on it for storing three attachments, which is very useful but it is annoying that this does not hold all of the included parts. The included charger is compact but is quite slow to fully charge the included 3Ah battery.

The vacuum is a little bit heavy when used in handheld mode, but in return it does feel sturdy. The bin is small and can be very messy to empty indoors, I would recommend opening the vacuum and emptying it outside if possible, or at least over a large bin. Despite it's size it is more than adequate for cleaning multiple rooms without needing to empty it too frequently.

Pluspunten

• Good cleaning performance on hard floors
  • Good battery life
  • Many attachments and spare brushes

Minpunten

• Included charger is slow
  • Does not stand unsupported
  • Wall mount does not hold all extras

Karin 20-01-2021

Veel zuigkracht zonder lawaai

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wist niet dat veel zuigkracht hand in hand kan gaan met weinig geluid. Met deze stofzuiger heb ik het toch weten te vinden. Handzaam, compleet en haakt niet halverwege af tijdens het schoonmaken van mijn huis door voldoende accu capaciteit. Ik kan weer tevreden zijn. Maar dat verwacht ik ook wel van een Bosch.

Theo 19-01-2021

Top product!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Hoorde steeds meer mensen om ons heen, die een steelstofzuiger hadden en daar wij al accu apparatuur bezitten was de keuze snel gemaakt. Na dat we eerst wat sceptisch waren nu reuze enthousiast.

Maaike 19-01-2021

In een handomdraai

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze krachtige stofzuiger heb ik zo het huis weer netjes. Met drie kleine kinderen is dit een zeer handig hulpmiddel om het huis leefbaar en netjes te houden. Je pakt hem zo even om wat op te ruimen en kunt er ook met gemak het hele huis mee stofzuigen. Erg blij met deze aankoop!

Anne 18-01-2021

Handige draadloze stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede draadloze stofzuiger. Erg handig in het gebruik. Goede zuigkracht, zeker op turbostand en prettig wendbaar. Accuduur zou beter kunnen, zeker bij de turbostand. Vervangt niet de 'echte' stofzuiger, maar zorgt wel dat die minder vaak gebruikt hoeft te worden. Duur in aanschaf, verwacht dat de Bosch kwaliteit deze met een lange levensduur goed maakt.

Riks 18-01-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt erg goed, hele huis met 1 acculading. 85m2.
Laad snel genoeg op, gewicht valt reuze mee. Makkelijk te legen, en borstels te demonteren om schoon te maken.
Genoeg hulpstukken erbij voor de lastige plekjes en de banken.
Erg tevreden tot nu toe.

HarryBW 18-01-2021

leuk en compact apparaat.

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Heel handig in gebruik en lawaai valt erg mee. Vooral het even stofzuigen van een ruimte of ruimtes maakt dit apparaat tot een goede aankoop.

Chris 17-01-2021

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Zeer tevreden met dit apparaat dat speciaal is ontwikkeld voor huisdieren/haren. De bijgeleverde hulpstukken maken het makkelijk ook meubels te stofzuigen. Ze zijn makkelijk te verwisselen en kunnen opgeborgen worden in het ophangsysteem. De stofzuiger maakt weinig geluid en je pakt hem toch sneller doordat hij snoerloos is.

Pluspunten

• snoerloos
  • weinig geluid
  • extra hulpstukken
  • speciaal voor huisdierharen

Hennie Scheltema 15-01-2021

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Deze bosch steelstofzuiger heb ik gekocht voor mijn vrouw die niet zo zwaar meer mag tillen en ze vind hem fantastisch goed zuigen en met de div. hulpstukken ook makkelijk in gebruik. Een goede keuze gemaakt.

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht.
  • Batterij gaat lang mee met zuiden een plus punt

Danielle 14-01-2021

lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Het product is naar wens. Na lang op zoek te zijn geweest naar een steelstofzuiger zonder snoer bij dit apparaat uitgekomen.
Ik kan het gehele huis stofzuigen met een accu. De opvang bak is groot genoeg en hoeft niet elke keer tussentijds geleegd te worden.

Pluspunten

• extra losse hulpstukken.
  • kruimeldief en stofzuiger in een

Patrick 14-01-2021

Top product de BBS81PET

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Wat een ongelofelijk handige en goede steel stofstuiger.
Super krachtig op de turbo stand maar de normale stand is eigenlijk al prima.
We gebruiken ook voor honde haren en ook dat zuigt hij goed op.
Verder zitten ee genoeg accessoires bij waardoor ie ook handigs voor de auto uitzuigen.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Erg krachtig
  • Draadloos

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal 13-01-2021

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal

De hand cq steel stofzuiger
Zeer handig en fijn in gebruik.
Heel handig de accu’s
Een zeer handige oplaadsysteem aan de muur te monteren.
Accu duur is top.

Theo 13-01-2021

Helemaal super!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wilde er eerst niet aan, maar als allebei je dochters er een hebben en laaiend enthousiast zijn , ben ik er dan toch voor gegaan.En ze hadden gelijk en wij willen nu ook niet anders meer!