AEG QX9-1-50IB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-50IB op Kieskeurig.nl.

Marrit 09-06-2021

Super fijn ding

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Een paar jaar geleden zijn wij begonnen met een simpel model.
Deze is zoveel fijner!
Erg fijn met een klein kind!
Ook op mijn tapijt doet deze machine waar hij voor is.
Kortom een top ding!

Rudolf 05-04-2021

Draadloos en zuigloos

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

We hebben deze stofzuiger ruim een jaar voor ons tweede huis. Ziet er mooi uit, sta-functie is handig en de lampjes doen het nog steeds. Daarmee houdt het dan ook wel op. Want stof zuigen doet-ie helaas niet. Af en toe wil er nog wel eens een onoplettend stofje verdwijnen, maar gaat de vlag ook uit. Hij schuift vooral stof heen en weer. En dat betreft dan de krachtige stand waarbij de batterij het niet lang volhoudt. De kruimeldief is zo mogelijk nog erger; die heb ik er nog niet op kunnen betrappen dat-ie ooit iets heeft opgezogen. Kostte een aardige duit, en daar hebben we spijt van!

HenryA 01-12-2020

Quick, Easy, Quality and Efficient

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

After a disappointing similar product from a different brand, I was hesitant to buy a similar product. So glad with this one, much better designed and functional for which is has been designed. So far so good, hope the rechargeable battery has a longer life then the one I had from the other brand.

AnnV 28-11-2020

goede stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Heel wendbare en stille stofzuiger.
Veel zijdig, gemakkelijk te onderhouden.
Goed voor dieren haren.

Pluspunten

• stil
  • heel wendbaar
  • makkelijk in onderhoud
  • goede laadstation

Minpunten

• handstofzuiger ligt zwaar in de hand
  • te weinigwisselstukken

Jessie VDB 25-11-2020

Een krachtige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Hij is stil maar zeer krachtig . Een mooi design met een leuke verlichte zuigmond. De uitneembare kruimeldief is makkelijk om trappen en zetels schoon te maken. Met een druk op de knop worden borstels vrij gemaakt met hondenharen. Top wanneer je een hond in huis lopen hebt. Je komt makkelijk onder tafels en kasten en krijgt door het snoerloze meer bewegingsvrijheid. Hij laadt snel op en met de grote capaciteit van de batterij kun je een klein uur stofzuigen. De opvangbak voor stof is makkelijk te legen.

• Laadt snel op
  • Grote zuigkracht
  • Geïntegreerde kruimeldief

kvh 16-11-2020

Top steelstofzuiger met strak design

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Wij hebben een huis met drie verdiepingen en een baby. Daar een gewone stofzuiger veel weegt is het een gans gedoe om het huis en de drie verdiepingen te stofzuigen. Met deze steelstofzuiger zijn wij zwaar geholpen. Hij is zeer wendbaar en licht, bovendien neemt het toestel samen met het laadstation weinig ruimte in en oogt het zelfs mooi. Het toestel heeft drie zuigstanden, zelf gebruik ik hem steeds in de hoogste stand. Hij maakt praktisch geen geluid en stofzuigt krachtig. Wel is het een aanvulling op een gewone stofzuiger want stukjes van 1 cm groot raken niet opgestofzuigt. Het toestel is zeer wendbaar en raakt makkelijk onder kasten en in hoekjes. Ik verlies massa's haren na mijn bevalling en ook deze raken moeiteloos opgezogen. Wel dien je het toestel via een clean modus dan terug haarvrij te maken, maar dat lukt makkelijk.
Het toestel kan opgeladen twee verdiepingen stofzuigen.

Pluspunten

• design
  • geluid
  • wendbaar
  • compact toestel met laadstation
  • grote autonomie

Minpunten

• stukjes van 1 cm raken niet opgezogen
  • aanvulling op gewone stofzuiger

Lore MK 15-11-2020

Steelstofzuiger voor dagelijks gebruik!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Na de AEG steelstofzuiger reeds enkele weken getest te hebben kan ik zeggen dat deze de perfecte aanvulling is voor ons huishouden.
We houden van de uitstraling en het gebruiksgemak. Hij is wendbaar kan onder de kasten en de batterij gaat lang genoeg mee.
We zitten thuis met verschillende huisdieren en het lijkt wel of ons huis constant vuil is. Ik was al even op zoek naar een aanvulling die mijn leven wat gemakkelijker zou kunnen maken en denk dat ik deze wel gevonden heb!
Gezien hij in de woonkamer staat kan je hem direct nemen en schoonmaken. Is er iets gevallen? Geen probleem steelstofzuiger of de extra kruimeldief functie binnen bereik!
Maar.. hoe goed hij huisdierharen ook stofzuigt. Ik vind het jammer dat het geen gehele vervanging kan zijn voor onze gewone stofzuiger. Ik vermoed dat in andere huishoudens dit zeker wel het geval kan zijn maar in een huis met kleine kinderen valt er van alle sop de grond. Ik vind de stofzuiger niet 100% performant genoeg om alle vuil mee op te pikken.
Anderzijds is het wel de perfecte aanvulling aan ons huishouden! Een aanrader.

Pluspunten

• wendbaar
  • batterij gaat lang mee
  • pakt dierenharen goed aan

Minpunten

• niet performant genoeg voor alle vuil

MargaV 13-11-2020

Mooie goed hanteerbare steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Fijne stofzuiger die je heel makkelijk even pakt. Zuigt goed! Lichtjes heel handig je ziet alle kruimels etc heel goed liggen. Mooi handzaam design. Moet wel vaak worden geleegd.

Sannie 09-11-2020

Stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Deze stofzuiger is heel fijn in het gebruik, met weinig geluid en een goede zuigkracht ook. De kruimeldief met opzetstuk ook erg fijn om in de hoekjes tr komen zonder opzet stuk is hij echt vreemd vormgegeven en zuigt daardoor niet gemakkelijk de kleinste kruimels op

• Handzaam

Minpunten

• Kruimeldief
  • Reservoir

WWKK 03-11-2020

WWKK

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Fijne stofzuiger, die je snel pakt vanwege de draadloze bediening. Er zit een lamp bij de voet, wat ideaal is om goed op de vloer te kunnen kijken tijdens het stofzuigen. Er zitten veel koppelstukken bij, die maken dat je bij vele plekken kunt. Een nadeel is alleen dat je niet gemakkelijk onder de bank kunt stofzuigen vanwege de middenvorm. Dat gedeelte bestaat uit een kruimeldief, wat dan op zichzelf wel weer ideaal is en knap is vorm gegeven: de kruimeldief is namelijk tevens het stoffilter. Je neemt 'm eenvoudig uit het apparaat en kunt gemakkelijk even langs de tafel zuigen. Ook heb je dus geen stofzuigerzakken nodig. De stofzuiger voldoende kracht en zuigt echt goed schoon. Hij heeft twee standen in zuigkracht. Wel is de accu gauw leeg. Daar staat dan weer tegenover dat het opladen erg snel gaat. Het stofzuigt een stuk makkelijker zonder snoer en je pakt deze stofzuiger veel gemakkelijker om even wat weg te zuigen. Al met al erg tevreden over deze stofzuiger: mooi design en levert goede prestaties!

Pluspunten

• Voldoende kracht, zuigt goed
  • Gebruiksgemak (geen snoer, kruimeldief)

Minpunten

• Minder makkelijk wendbaar
  • Accu gauw leeg

Boyke 30-10-2020

Een goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb de stofzuiger nu zo'n 4 weken gebruikt en is overall een goede stofzuiger en ik kan 'm zeker aanraden. De stofzuiger is eenvoudig in gebruik, je rijd 'm als het ware over de vloer en zo rij 'm door de ruimte heen. In 3 verschillende standen kun je de zuigkracht zelf bepalen. Wij hebben 'm telkens op de middelste gehad en dan werkt deze fantastisch.Alles wordt goed opgezogen, er blijft niks achter.De stofzuiger is wel wat zwaar en heeft een brede mond, waardoor op hoogte lastig zuigen is. Daarvoor gebruik je dan de kruimeldief die in de stofzuiger zit gestoken. Het is een praktische oplossing, maar echt goed werkt het niet, als je bijvoorbeeld eens stofnest op hoogte moet wegzuigen. De accu gaat lang genoeg mee om even snel een verdieping te stofzuigen, langer is lastig voor de stofzuiger. Met de bijgeleverde oplaadstation, is deze zo weer opgeladen. Dus eindconclusie, een goede stofzuiger!

Pluspunten

• Beweegt soepel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar
  • Zuigen op hoogte werkt niet goed

Kayleighcz 29-10-2020

mooi en makkelijk

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Wat een mooi apparaat is dit!
Hij is lekker compact en heeft een mooi blauw kleurtje. Als je hem gaat gebruiken kan je goed zien wat je aan het doen bent door de lichtjes in de zuigmond. Hierdoor mis je niet meer dat ene plukje haar in het hoekje. Je kan vervolgens het hele huis stofzuigen als je wil. Als je alleen maar een heel klein stukje wil doen gaat dit ook makkelijk. Je pakt deze stofzuiger zo makkelijk op om even wat te stofzuigen. De kruimelzuiger is ook zeer makkelijk te verwijderen als je iets heel kleins wilt opzuigen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• klein reservoir

Ismail 25-10-2020
  • Product gekregen

Zoveel zuigkracht had ik niet verwacht!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Hele fijne steelstofzuiger met heel veel zuigkracht dat had ik niet verwacht. Ik kan het hele huis goed stofzuigen ermee en de accu gaat 70 m2 goed mee! Als je op zoek bent naar een steelstofzuiger is dit een hele fijne. Heb er meerdere geprobeerd en dit is nu echt mijn favoriet! Zuigt goed. Lekker in de hand. En je hoeft geen knopjes ingedrukt houden als je zuigt dat is ook erg fijn. Enige minpuntje is hij krast snel

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Krast snel
  • Kan niet overal bij

Soraya o 25-10-2020

Geweldige stofzuiger.

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Wat een fijne steelstofzuiger hij is erg licht in de hand. Goede zuigkracht en natuurlijk wat ook heel belangrijk is wat een mooi design. Nadat ik de steelstofzuiger had gekocht hebben nog 2 andere hem gekocht. Met een kleine meid in huis kan ik zo snel achter haar aan om haar spoor aan kruimels op te zuigen. Batterijduur gaat goed mee. 1 min puntje hij krast weg snel.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Krast snel

Biebow 23-10-2020

Top apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Afgezien van het feit dat hij er heel mooi uitziet, zuigt ie geweldig goed en vergeleken met andere stofzuigers is ie fluisterstil. De stofzuiger heeft 3 zuigstanden, normaal, minder en meer kracht. Het voordeel van dit model is natuurlijk dat je in no time een handige kruimeldief te pakken hebt, (met overigens maar 1 stand om te zuigen) en doordat je hem in het midden pakt ligt ie goed in balans in je hand. Nog een voordeel van dit model is, dat waar je ook bent aan het zuigen je hem altijd even kunt parkeren, om iets anders te doen... terwijl andere modellen je eerst netjes terug moet hangen in de houder. Opladen gaat via een standaard op de vloer, je zet 'm erin, en als ie contact heeft gaat er een signaal en klaar... Ik woon niet zo erg groot en heb nog geen enkele keer de accu leeggemaakt terwijl ik toch alle ruimtes achter elkaar doe, dus accuduur is prima!! 2 minpuntjes heb ik wel, je moet aan het geluid horen in welke stand hij zuigt, dat wordt niet aangegeven, omdat hij zo stil is, moet de omgeving ook stil zijn anders hoor je het niet... en ik vind het zuigbakje legen niet zo makkelijk gaan, de handgreepjes om het filter van het bakje af te halen bieden net te weinig grip.. dat zou beter kunnen. Maar verder niets dan lof en ik zou hem iedereen aan kunnen raden.

Gina 23-10-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb de AEG steelstofzuiger nu 4 weken gebruikt, en ik ben er heel erg tevreden over. Hij zuigt heel goed, wat een zuigkracht, en je pakt hem super snel om even te stofzuigen. Hier wordt hij meerder keren per dag gebruikt, want met 2 kleine kinderen in huis kan ik na iedere maaltijd stofzuigen. En dat vind ik nu helemaal niet erg, want het is zo gebeurd!
Wat ik ook super vind is dat je er de trap en de bank er heel makkelijk mee zuigt, omdat je dan de kruimelstofzuiger kan gebruiken. De accu gaat lang genoeg mee om de gehele beneden verdieping in 1 keer te zuigen. En dankzij zijn handige standaard kan je hem over kwijt, zonder te moeten boren. Wij zijn super blij de de steelstofzuiger in huis, en ik zou niet meer zonder willen. Hij ziet er ook nog eens mooi uit, en als je gaat stofzuigen branden er lichtjes zodat je ook 's avonds goed kan zien wat je opzuigt.

Pluspunten

• 2 in 1 stofzuiger en kruimeldief
  • super zuigkracht
  • handige standaard

Laura0411 23-10-2020

Fijne hulp in huis

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Sinds een paar weken maak ik gebruik van de AEG QX9-1-50IB steelstofzuiger. Ik wilde een steelstofzuiger om snel kruimels en zand op te kunnen zuigen, zonder dat ik gelijk de normale stofzuiger hoefde te pakken. Het is een fijn apparaat, vooral wanneer je de zuigkracht harder zet. Het geluid is beperkt, dat een mooie bijkomstigheid is. Mijn ervaring is dat ik deze er sneller bij pak om de boel aan kant te maken. De hulpstukken die er bij zitten, zijn handig om zo op moeilijke plekken te komen. Ook het design vind ik mooi, hij misstaat niet in de kamer.
Een ander voordeel vind ik dat hij een lampje heeft, waardoor je goed kunt zien waar je moet zijn met zuigen.
Nadelig vind ik dat hij vrij zwaar is, wat bijvoorbeeld te merken is als je hem op de oplader zet. Hij rolt echter wel fijn over de vloer, waardoor je er tijdens het gebruik geen last van hebt. Ook op het kleed kan ik goed zuigen met deze steelstofzuiger.
Ik zou deze steelstofzuiger aanraden, alleen niet ter vervanging van een ‘normale’ stofzuiger.

Pluspunten

• Handzaam
  • design

Minpunten

• gewicht

Kristof VDG 22-10-2020

Nieuwe vriend van het huishouden

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Na dit toestel enkele weken in huis te hebben kunnen we er alleen maar lyrisch over zijn. We hebben de overschakeling gemaakt van een klassieke stofzuiger naar een draadloos model en zijn hier uitermate gelukkig over.

First things first: het toestel heeft meer dan voldoende vermogen om als vaste, dagelijkse stofzuiger te gebruiken. Het roterende systeem zorgt er ook voor dat de stofzuiger moeiteloos gaat naar waar jij wil dat hij gaat. qua wendbaarheid zit dit dik in orde. Echt lage kasten en zetels kunnen echter wel wat creativiteit vereisen, maar dat is vaak met een klassieke stofzuiger ook het geval. Bijkomend voordeel is dat je het middenstuk er uit kan halen om als kruimeldief te gebruiken. Iets dat wij in eerste instantie zelfs niet doorhadden dus dat is een fenomenaal pluspunt wat ons betreft hier thuis.

De Batterij gaat lang mee en is op zich ook zeer snel terug opgeladen. Aangezien je de stofzuiger na gebruik toch terug op het basisstation plaatst is deze steeds opgeladen en klaar voor gebruik.

Het leegmaken van het opvangreservoir gaat ook zeer vlot en er is wel ruimte voor ettelijke stofzuigbeurten voor de iets luiere medemens onder ons.

Qua design ziet het er goed uit en voelt het ook stevig aan. Je merkt dat deze stofzuiger wel wat kan hebben.

Er valt te kiezen uit drie standen qua sterkte. zelfs op de hardste stand is het volume dat dit toestel produceert nog steeds stiller dan onze oude stofzuiger.

Kortom, een absolute aanrader voor gebruiksgemak in het huishouden.

Pluspunten

• strak design
  • laag geluidsvolume
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• zeer lage meubels kunnen creativiteit vereisen.

Sorayab 20-10-2020

Meer dan tevreden!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Dit is niet te geloven! Wat een kracht heeft deze steelstofzuiger en dan ook nog met haast geen lawaai! Hiervoor had ik een steelstofzuiger die ik heel snel heb weggegooid, omdat ik vuil verplaatste ipv opzoog. Daar is nu geen sprake meer van. Het design is prachtig en hij doet het geweldig. Er was 1 puntje waar ik bang voor was en dat was de accu.. maar daar is zelfs over nagedacht ik kan het hele huis stofzuigen aan 1 stuk door ( 85m2). Zoek je een steelstofzuiger? Kijk dan niet verder! Je leest het aan mijn review.. ik vind hem echt top!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu

Leonie88 20-10-2020

Heerlijk vrij!!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb dit product mogen testen. Ik vind hem zelf erg veel geld! Maar....
Dat is hij wel waard! Wat is het nu leuk om stof te zuigen! Ik heb er eigenlijk een hekel aan, elke keer dat ding uit de kast en aan dat nét te korte snoer....
Met deze draadloze steelstofzuiger heb je daar geen problemen meer mee.
Door het lichtje in de voet zie je alle stofdeeltjes goed liggen.
Ook de kruimelzuiger doet zijn werk.

Zelf vind ik het apparaat wel vrij zwaar in de hand en zit het reservoir snel vol. Ook is het aan/uit knopje net op de plek waar je hand ligt dus je drukt hem snel uit tijdens het stofzuigen.

Pluspunten

• Lichtje in voet
  • zuigkracht

• Gewicht