Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rollei C5i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy 26-04-2023

Top tripod

Geschreven voor: Rollei C5i

Makkelijk op te bouwen en snel in hoogte te verstellen. Met quick release, draaibaar balhoofd , tekefoonklem en gereedschap. Je bouwd hem zo om naar een laag bij de grond statief en je kan er zelfs een monopod van maken. Voor mij echt een vooruitgang na een paar slechte tweedehands statieven van marktplaats. Goede uitleg en advies ook bij Kamera Express Breda

Pluspunten

• Makkelijk te verstellen
  • Met telefoonklem en camera quick release
  • Deze tripod kan zelfs als monopod

a***********@x******** 20-06-2022

Een goed reisstatief

Geschreven voor: Rollei C5i

Hoewel in bezit van een zwaar statief, toch een tweede gekocht, meer gericht op reizen, gebruik tijdens wandelingen. De Rollei C5i is behoorlijk stevig, heel licht, goed bedienbaar en opgeborgen in een praktische hoes. De hoes is d.m.v. een koord draagbaar over de schouder. Tijdens wandelingen, overdag en in de avond, heb je er nauwelijks hinder van. De bediening voelt heel solide aan

Pluspunten

• compact en licht
  • solide bediening

INDJ 04-11-2020

Multifunctioneel toppertje

Geschreven voor: Rollei C5i

Ik was op zoek naar een multifunctioneel statief. Deze vinkt daar alles bij af. Tripod, monopod en omkeerbaar kolom om vanuit een laag standpunt te fotograferen. Stevig en makkelijk aanpasbaar. Hier ga ik veel plezier en gemak aan beleven!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Stevig
  • Makkelijk aanpasbaar

Nico 29-12-2016

Rollei C5i Titanium Statief

Geschreven voor: Rollei C5i

Rollei C5i Titanium Statief heeft 4 mogelijkheden.
Tripod statief
Mini statief
Monopod
Macro statief
de kop is erg makkelijk te verdraaien
er zit een super draagtas bij!
er zit een foudraal bij om het statief te dragen en de monopod in te zetten bij het fotograferen
Super produkt!

Pluspunten

• stevig
  • makkerlijk opklapbaar
  • 4 statieven in één

Minpunten

• geen