FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro - Reviews

magneet
Zadel horizontaal verstelbaar
Gewicht vliegwiel
22 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro op Kieskeurig.nl.

Ger 30-01-2018

Stille spinning bike

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Mooie stille spinningbike welke goed stevig op de grond staat en makkelijk op de gewenste ‘hoogte’ te zetten

Pluspunten

Minpunten

• Geen computer

Frans van Leijsen 21-12-2018

FitBike Race Magnetic Pro en trainingscomputer

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

De spinningbike is een prima aanwinst. Het is een luxe om in de avonduren en bij slecht weer te kunnen trainen. De spinningbike geeft de mogelijkheid om goed op kracht te trainen. De spinningbike heeft te weinig instelmogelijkheden om goed recht te kunnen zitten. Voor iemand met onderrug klachten geeft dit problemen om klachtenvrij te trainen.

Van de trainingscomputer die ik er bij heb gekocht heb ik spijt. Ik vind de werking en de mogelijkheden hiervan tegenvallen. Ik gebruik hiervan alleen het standaard scherm.

Pluspunten

• Duurzaam materiaal
  • Traploze weerstand verhogen

Minpunten

• Beperkte instelmogelijkheden (rechtop zitten)
  • Mogelijkheden van trainingscomputer

Jan J.F.M. Tersteeg 19-12-2018

wat een top product, het proffesinele straalt er van af

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

De uitstraling, het gebruik en de look zijn fantastisch. De reacties die ik van familieleden krijg zijn dat ziet er professioneel uit die heeft je zeker veel geld gekost. Het is , zeker voor de aanschafprijs een top spinning Bike.

Pluspunten

• uitstraling en look
  • kwaliteit en gebruik

Tom 19-12-2018

Stille, mooi ogende spiningbike voor een correcte prijs

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Dit is mijn tweede race magnetic pro die ik kocht. De eerste dateert van 2015, en was van de eerste lichting. Ik was blij vast te stellen dat er een evolutie merkbaar was. Zo zijn ze afgestapt van de exotische asmaat voor de cranks. Op het nieuwe model passen gewoon jouw standaard trappertjes. Wil je SPD, SPD-SL, Look, noem maar op, je kan ze monteren.
Verder is de fiets nog even stil als voorheen, de af en toe tikkende geluiden zijn ook helemaal verdwenen, dus ik ben er opnieuw blij mee.
De weerstand is voor amateurs voldoende zwaar in te stellen, draai je hem op zijn maximum, dan moet je flink wat arbeid leveren om de trappers rond te krijgen. Dus qua toestel om de winter door te komen, al is het o je basisconditie te onderhouden of wat te intervallen bij slecht weer is dit een aanrader. Ook de stabiliteit is fantastisch en stukken beter dan de Race Magnetic Home. Twijfel je? Deze moet je hebben, niet de blauwe!!
Enig puntje van kritiek, nog steeds, voor grote mensen is ie niet geschikt. Ik ben zelf 1m88 ben een binnenbeenlengte van 95 cm. Op de hoogste stand zit het zadel voor mij 2-3cm te laag. Als oplossing heb ik zelf een gaat bijgeboord in de zadelbuis en dan past ie wel prima. Ik geef het maar mee...

• Stabiel
  • Correcte prijs
  • Standaard asdikte voor pedalen

Minpunten

• Niet voor grote mensen (met lange benen)

OrrieNorge 19-12-2018

Mooie stille spinningfiets

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Mooi en stevige stille spinningbike. Wel jammer dat er geen fietscomputer bij zit om je prestaties te monitoren.

Pluspunten

• stil
  • fraai design
  • robuust

Minpunten

• geen computer

Peter deneef 19-12-2018

Goed scherm , geruisloos zeer tevreden

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Ben zeer tevreden ,werkt geruisloos,ideaal voor op appartement te fietsen ,op scherm kan je alles nauwkeurig volgen ,zeker een aanrader voor deze mooie prijs

Pluspunten

• Geruisloos
  • Duidelijk scherm aflezen
  • Goed prijs

Sjef 19-12-2018

Mooi stevig ontwerp

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Het was een tijdje twijfelen welk model te kiezen maar heel blij met mijn keuze.
Geruisloos en solid. Enige minpunten zijn voor mij dat de weerstand geen indicator heeft.
Ook de computer lijkt mij zich niet aan te passen bij het vermogen dus calorieen kloppen niet.

Pluspunten

• Sterk, geruisloos, goed afstelbaar
  • Mooi, zit lekker

Minpunten

• Geen weerstand indicator
  • Computer calorie compenseert niet met weerstand

Loek Jorritsma 28-08-2018

Stoer

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Een bijna professioneel, lees fitnesscentrum, stalen ros. Binnen een half uur in elkaar gezet en rijden maar. Geluidloos, je hoort alleen de wind die door je benen wordt verplaatst. Ideaal om tv bij te kijken of stevige muziek op de achtergrond. En dat voor die prijs. Met mijn lengte van 1.90 de juiste zithouding lastiger te doen. Voor mijn leeftijd van 75 een goede kameraad er bij.

Pluspunten

• geluidloos
  • stoer en stevig

Minpunten

• verhouding stuur zadel
  • standaard geen meet apparatuur

Klaassen 25-08-2018

Geweldige spinningbike

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Ben helemaal blij met deze spinningbike. Heb veel soorten bekeken en recensies gelezen en deze is het uiteindelijk geworden. En heb nog geen moment spijt van deze aankoop. Gebruik hem zo’n 6uur in de week. Dit kan mooi in combinatie met het kijken naar de tv. Hij is eenvoudig te monteren. Geruisloos ik kan gewoon fietsen als de kinderen slapen. Ik heb er in eerste instantie een gewone fietscomputer bij besteld Ipv de uitgebreide. Maar dat is mij voorlopig ook voldoende. Verder heeft die ook gewoon een hele mooie uitstraling. Ik heb hem besteld via betersport en daar kan ik ook niets slechts over zeggen. Top service. Vooral de chatfunctie op hun site is echt handig. Stel je vragen en je krijgt meteen antwoord.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Zwaar vliegwiel
  • Staat erg stevig.
  • Erg makkelijk naar je lichaam aan te passen
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Helemaal niets.

Robbie 22-08-2018

FitBite Spinningfietsen Race Magnetic Pro

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Ik heb het geluk gehad om 6 fietsen te mogen bestellen! Ik heb veel fietsen bekeken en vergeleken! Buiten het feit dat de fietsen mooi zijn, Zijn ze goed hufterproof!.( ze worden veel gebruikt binnen onze school) het in elkaar zetten was duidelijk en niet moeilijk. De fietsen lopen/draaien soepel en zijn makkelijk in te stellen. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• Werking/afstelling
  • Hufterproof
  • Uitelijk

Mariella 26-07-2018

Top fiets

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Ik ben er heel blij mee.
Mooi design en fietst fijn.
Makkelijk in elkaar te zetten.
Hij is stabiel en stil in gebruik

Pluspunten

• De fiets zit fijn.

Tonnema 23-07-2018

Spinningbike magnetic pro superrrrrrrrrrrr

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Onlangs deze spinningbike aangekocht, en zeer tevreden hiermee. Alles goed in te stellen, verbeterpunt, hartslagmeting zichtbaar maken in programma ibiking+. Apparaat kost 80 euro, maar deze optie kan niet ingesteld worden. Verder verbeterpunt is de bevestiging van dit apparaat op het stuur, dat is met een soort rekband, niet erg solide. Compatible maken met tablet is ook wenselijk. Mooie vormgeving van de fiets, levenslang garantie op chassis, mooie kleuren. Loopt geruisloos op V-belt, prettig.

Pluspunten

• Solide
  • Geruisloos
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Ibiking+ , niet compatibel met tablet of laptop
  • Geen hartslagmeter op ibiking +

Vanessa R 22-07-2018

Robuuste spinningfiets met goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Als je op zoek bent naar een stille, robuuste, onderhoudsarme spinningfiets met een goede prijs-kwaliteit verhouding, dan is deze spinningfiets perfect voor jou! Ik ben enorm tevreden over deze spinningfiets. Hij is goed in te stellen en stil in gebruik. Fijn is dat er standaard spd pedalen op zitten.
Het enige nadeel is dat je de fiets zelf in elkaar moet zetten, maar dit is eigenlijk in korte tijd makkelijk te doen. Ik ben er blij mee, een aanrader!

Pluspunten

• Stille spinningfiets (geen ketting)
  • Robuust
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Zelf te monteren

OGP Daaleman 13-05-2018

Goede aankoop mijn race magnetic pro

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Een prima solide spinning fiets. Stil en goed af te stellen. Ook als ik langer dan een uur rij nog steeds een goede zit. De bij behorende computer is erg fijn om een tempo aan te houden en daarbij je hartslag te controleren en de snelheid vast te houden. Na een aantal maanden nog steeds meer dan tevreden

Pluspunten

• Solide
  • Eenvoudig en goed af te stellen

Velopedist 19-04-2018

Fantastische Fitbike Race Magnetic pro

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Na 17 jaar met een MPF spinnigfiets te hebben getraind werd het wel eens tijd voor een andere spinfiets. Na enig speurwerk kwam ik toch uit bij Betersport, want ik had daar al een paar weken eerder een ondermat gekocht met succes.

Op hun website de diversen spinbike's bekeken en de verschillende mogelijkheden naast elkaar gezet. Dit gaat bij Betersport heel makkelijk en snel, al snel kwamen er drie opties die voor mij de beste waren de Fitbike Race Magnetic serie.

Ik heb er ook gelijk een Fit Bike fbac002 bij gekocht, alleen de beschrijving hiervan is erg weinig. Persoonlijk vind ik het display moeilijk te lezen. Wel zit er een sensor bij maar dit zit ook al op de fiets gemonteerd (je hebt een reserve sensor) altijd handig.

Na enige afweging had ik besloten de Fitbike Race Magnetic pro te kopen, tijdens mijn bezoek aan de website kreeg ik (wat ik wel gemakkelijk vond) ook direct contact met de de Verkoper via een chatsessie. Ik keek nog even bij een andere site en zag hem daar 70 euro goedkoper staan, ik melde dat via de chatsessie en hij kon mij direct de spinbike voor die prijs leveren. Dat heb ik toen ook gedaan.

Twee dagen later stond de fiets bij mij gratis verzonden op de stoep, deze zat wel heel goed ingepakt en beschermd in de doos. Met de beschrijving was de fiets zo in elkaar gezet, maar doe dat nu niet ergens waar hij niet komt te staan. Maar waar je de fiets uiteindelijk neerzet want hij is uit elkaar al bijna niet te tillen laat staan compleet.

Alle bouten en moeren en items zitten goed verpakt en er wordt duidelijk vermeld waar ze moeten zitten.

Pluspunten

• Goede stabiele spinbike
  • Heel netjes verpakt
  • Professionele uitstraling en werking
  • Sensor voor hartslagmeter is al geplaatst
  • Koop je (Fit bike FBAC002) heb je een reserve

Minpunten

• Stuur heeft iets wat speling op de stuurpen 2 mm

Gerard 18-04-2018

Spinnig fiets race magnetic pro

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Deze spinnig fiets is precies dat wat je van deze fiets mag verwachten.
Hij simpel af te stellen en dankzij de magneet die heel goed werkt onderhoudsvrij wat voor mij een van de voornaamste redenen was om deze fiets aan te schaffen.
Ik ben nu elke dag een uur aan het spinnen en had deze fiets veel eerder moeten aanschaffen. Het is voor mij elke keer weer een genot om op deze fiets te stappen en kom er elke keer moe maar voldaan vanaf.
Mijn advies is dan ook : koop deze fiets je krijgt er zeker geen spijt van!!!
Voor mij alleen pluspunten en zeker geen minpunten

Jacques van der Kleij 10-04-2018

Robuuste spinningfiets ... z'n geld waard

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Wat ik zocht, heb ik gevonden in deze spinningfiets: robuust, stabiel apparaat met soepel instelbare, magnetische rem en een zwaar vliegwiel. Meer een bare bike, want ik had absoluut geen behoefte aan onnodige extra elektronica. Dat regel ik wel via mijn sporthorloge.

bink 26-02-2018

solide

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

prima spin bike en prima prijs kwaliteit verhouding. instellen is even goed opletten met name van het zadel.

Pluspunten

• solide, stevig
  • magnetisch vliegwiel
  • stil

Minpunten

• stuur zit niet muurvast

Dre 18-02-2018

Prima/degelijk kwaliteit

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Enkele reviews bekeken, en vergeleken en ik kwam bij deze fitbike uit
Gemaakt van degelijk materiaal.
Kreeg hem thuisbezorgd en heb hem alleen in elkaar gezet, met tweeën was wel handiger, maar alleen is goed te doen
Duidelijke handleiding bij

Tevens bij deze aanschaf heb ik een fitbike trainings Comp met borstband bij gekocht
En een ipad houder met een abonnement op een personal trainer van club virtual

Het laatste is zeker een aanrader als je alleen wilt gaan spinnen en het geeft je een drive, om te spinnen

Pluspunten

• Ipad houder met abonnement club virtual
  • Degelijk materialen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Gerard 17-02-2018

Goede sterke kwaliteit spinningfiets

Geschreven voor: FitBike Spinningfiets Race Magnetic Pro

Makkelijk te monteren en zeer gebruiksvriendelijke spinningfiets, nog geen negatieve punten ontdekt.