Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 619 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Laura 14-08-2018

Mooie telefoon, goede camera

Uit alle telefoons heb ik deze gekozen omdat deze een goede camera heeft en toch betaalbaar is in vergelijking met zijn grote broer. De telefoon is erg makkelijk in gebruik. Hij maakt onwijs goede foto's voor een amateurfotograaf en ik ben hier onwijs blij mee, helaas gebruikt die erg snel filters waardoor de "echtheid" op de foto snel verloren gaat, en tot heden (1 maand in gebruik) ben ik aan het zoeken hoe dit echt helemaal uit moet. De vormgeving van de mobiel is heel mooi en ligt lekker in 2 handen, in 1 is die echt te groot voor mij. Scherm is helder en fijn om de foto's of iets goed terug te kijken. Hij doet goed wat die moet doen, bellen en appen. Typen blijft soms wel een uitdaging omdat je snel mis typt, misschien gewenning.
Al met al ben ik wel erg tevreden over de telefoon.

Pluspunten

• Mooie foto's (voor amateur)
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat best lang mee
  • Mooi afgewerkt
  • twilight achterkand is mooi

Minpunten

• Erg groot scherm (persoonlijk)
  • Snel vingerafdrukken/vettig op scherm
  • Te veel apps al standaart op de telefoon
  • Te veel verplichte apps (vervelend)

Tine 25-07-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Deze Huawei p20 vervangt mijn Honor 8, dus was de EMUI van Huawei al gewend, vind het wel een fijne schil. Prettig dat de opslag 128 GB groot is, jammer dat het niet uitbreidbaar is. Mooi groot scherm met kleine bezels en een notch. Goede camera met veel mogelijkheden. Snelle vingerafdrukscanner, ook de gezichtsherkenning werkt snel, maar die gebruik ik niet omdat ik mijn frontcamera heb afgeplakt. De digitale kluis is ook handig om foto's, video's en audio extra te versleutelen. Loopt op Oreo 8.1 en heb sinds aanschaf al 2 maal een beveiligingsupdate gehad. Deze telefoon krijgt ook nog een update naar Android P (android 9) maar dat zal nog even duren, want Huawei is niet de snelste met update naar nieuwe android versie.

Pluspunten

• Goede camera
  • Dualsim
  • Kleine bezels, daardoor mooi groot scherm
  • 128 GB geheugen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geheugen niet uitbreidbaar
  • accuduur valt wat tegen

Tine 26-07-2018

Nog een toevoeging bij de review, deze telefoon heeft geen 3.5 mm aansluiting voor audioaansluiting, dat is wel jammer. Er wordt wel een USB-c naar 3,5mm audio-adapter meegeleverd. Dit werkt prima, alleen tijdens het opladen kun je dan je oortjes niet gebruiken. Als het goed is krijg ik de komende week nog de gratis Huawei FreeBuds earphones geleverd zodat ik tijdens het opladen wel kan luisteren.

Nimma 25-06-2018

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, top (Leica) camera

Huawei is een merk in opkomst en ik snap waarom. Het is een prima toestel met een groot intern geheugen. De prijs, die behoorlijk lager ligt dan van concurrenten, staat ook zeker voor kwaliteit. Het toestel is snel, accuduur lang, zo'n 20 uur gemiddeld en een geweldige camera van het merk Leica. Hij maakt echt goede foto's en video's. Daarnaast ook gewoon android. Handig en simpel in gebruik. Ik heb hem pas en ben er echt blij mee. Ik had jaren Samsung, de S-series, maar als Huawei zich zo blijft ontwikkelen en tegen deze prijs-kwaliteitsverhouding, dan hebben ze aan mij een nieuwe, trouwe, vaste klant. Enige minpuntje, de looks van e-mail. blauwe bolletjes, alles vet gedrukt, oogt als alleen nieuwe mail en wat druk, maar als dit het enige is en het went wel weer. Kortom een aanrader, toptoestel!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
  • oplaadsnelheid

Minpunten

• Huawei E-mail

Finn 11-06-2018

Mooie telefoon

Ik zocht een goede telefoon die niet te duur was en niet al te groot en een goede kwaliteit en batterij had en deze telefoon heet het allemaal perfect.
Aan het einde van de dacht is de telefoon nog meer dan 50% van de batterij en dat vind ik erg fijn.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede kwaliteit
  • Uitstekende camera

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Julian Smid 25-08-2018

Goede all round telefoon!

Goede telefoon!
Precies wat je van Huawei gewend bent: goed in gebruik in niks is minder waar, alles is gewoon goed!
Super in gebruik met een mooi scherm en hele goede accuduur. Erg gebruik vriendelijke software. Met zijn 128GB aan ruimte. Erg goede camera(reden van aanschaf van dit toestel) al met al een goede telefoon met een mooie camera en goede accuduur

Pluspunten

• Goede camera zoals voor en achter
  • Grote accuduur
  • Mooi scherm
  • Goede software
  • 128GB ruimte

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Geen oortjesaansluiting

F.T.M Muus 26-06-2018

Goede vernieuwingen

De 2 jaar geleden gekochte P8 was goedkoper maar beslist niet de mindere. De P20 pro was mij te duur, maar de P20 is een goede vervanger. Groot scherm, groot intern geheugen, goede accu die langdurig zijn werk doet.Ook de fotografische mogelijkheden zijn verbeterd.
Kortom een geweldig toestel die een aanrader is door zijn vernieuwingen. O ja telefoneren gaat ook prima

Pluspunten

• Goede accu
  • groot scherm met goede weergave

Minpunten

• Software, veel vragen bij installeren

Basan 24-06-2018

Erg tevreden Huwaei

Heb deze telefoon gehaald omdat het goede foto maakt. Maar is ook nog zeer handig in gebruik omdat het een grote scherm heeft. Toetsenbord is erg makkelijk en handig in gebruik.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Touchsysteem
  • Scherpe fotos
  • Gebruik is makkelijk

F.Olejek 08-06-2018

Goede accuduur, wordt hoofdzakelijk gebruikt voor bellen.

Goede kwaliteit en prijs verhouding.
Snelle telefoon, en een mooi uiterlijk.
Blijkt bij de KNP goedkoper te zijn dan bij andere winkels.

Pluspunten

• lange accuduur
  • mogelijkheden voor foto's te maken

Minpunten

• nog geen gevonden

Bart 08-06-2018

Intuïtieve telefoon

Ik had hiervoor een Nexus. Nu een Huawei. De foto zijn echt fantastisch. Genomen naast een iPhone 7 zie je een duidelijk verschil. Veel meer scherpte en in het donker maakt hij betere foto's dan mijn normale camara. Batterij gaat twee dagen mee. Voor mijn Nexus was dat 12 uur.

Pluspunten

• Canara is better dan elke andere
  • Incl. screen protector l
  • Incl. Hoesje
  • Groot scherm

Minpunten

• Niet stock android
  • Lijkt er veel op een iPhone X

Ben 23-05-2018

Fantastisch toestel voor je geld

Huawei maakt topwaarde voor je geld qua specs. Geen twijfel over mogelijk, deze toestellen kunnen de vlaggenschippen van andere merken prima aan! Heb de P20 nu bijna een week en nog geen moment spijt van gehad, wat een fantastisch apparaat.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Top camera
  • Super accu en snel laden!
  • Gezichtsherkenning werkt geweldig
  • Vingerafdruk aan de voorzijde is top

Minpunten

• Software van fabrikant
  • Slechts 4gig RAM
  • itt tot P20 pro is de P20 slechts spatwaterdicht

Sander 23-05-2018

Goede allrounder

De Huawei P20 is een mooi toestel met de juiste verhoudingen. Het toestel ligt goed in de hand en is niet te zwaar. Ik heb de telefoon inmiddels een maand in bezit en kan hem aan iedereen aanbevelen.

De camera is bovenverwachting goed, al grijpt de AI wel snel in (dit kan gelukkig uitgezet worden). De vingerafdrukscanner is erg snel en werkt altijd. Verder houdt de batterij het gemakkelijk 1.5 dag vol, ook onder zwaar gebruik.

Het enige minpunt aan de telefoon is dat hij niet waterdicht is. Dit heeft de Pro variant wel, maar de 'gewone' P20 moet het helaas zonder zoek.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Goede accuduur
  • Spraakkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Snel

Minpunten

• Bloatwear
  • Niet waterdicht

sam 18-10-2018

goede accuduur!

Altijd heb ik Samsung gehad dit is mijn eerste andere telefoon. zonder twijfel durf ik te zeggen dat dit echt een verbetering is met mijn vorige telefoon (s7). goede accuduur! vaak nog 20% over als ik thuis kom (vertrek 7 uur tot 6 uur). ondanks muziek gebruik via de bluetooth oortjes die ik tijdens de actieperiode bij de telefoon kreeg. wel vind ik het, als Samsung gebruiker, hinderlijk dat de knoppen op het scherm zitten ipv in de rand verwerkt zoals bij Samsung wel het geval is (touchbuttons?). vandaag ook voor het eerst gefilmd met de telefoon en ik kan zeggen dat het opnamegeluid en camera echt van topkwaliteit is! als student kan ik ook zeggen dat de software die erop zit om documenten te scannen handig is. Opladen van de telefoon gaat snel en het scherm is uitstekend, ookal gebruik ik de eco-stand die de telefoon biedt.

Pluspunten

• accu
  • scherm
  • camera
  • opladen

Minpunten

• touchbuttons

Robin b 17-10-2018

Beste prijs kwaliteit!

Ik heb gekozen voor de p20 vanwege de online recensies en de leica camera. Het toestel voldoet aan alle verwachtingen en ik ben zeer tevreden. Mooi beelscherm, goede camera en alles werkt naar behoren.

Pluspunten

• Camera

Monique 17-10-2018

Geweldige telefoon!

Deze telefoon voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Ligt prettig in de hand, het geluid van muziek klinkt super en de batterij gaat erg lang mee voordat je moet laden. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Schermgrootte
  • Nog veel meer

Frans 16-10-2018

Huawei P20

Hele complete telefoon. Veel kwaliteit voor zijn prijs. Ik heb hem gekozen vanwege de camera. Deze bevalt heel goed, ik gebruik mijn fotocamera nauwelijks meer.
Accuduur is prima, goed formaat. Heel blij mee

Pluspunten

• 2 prima camera's
  • Goede kwaliteit selfies

Minpunten

• Ik heb nog geen minpunten gevonden

Leandor 16-10-2018

Perfecte fotos

Zelfs zonder de extra camera die de P20 Pro wel bied, maakt de P20 perfect scherpe fotos. Door de dubbele camera techniek, heeft de P20 beide je achtergrond, en de voorgrond perfect in beeld.

Pluspunten

• Goede camera
  • Past perfect in de hand
  • Lange accuduur, zelfs bij extreem gebruik

Frans 16-10-2018

Beste keus! Zeer tevreden!

Ik heb deze Huawei p20 nu ongeveer een maand in gebruik en ben zeer tevreden over deze telefoon! Hiervoor heb ik een iPhone X gehad, mijn contract liep af, mijn dochter haar telefoon was kapot en zij wilde mijn iPhone X hebben dus daarom heb ik deze telefoon bij mijn nieuwe abonnement genomen. Deze telefoon lijkt zowel qua uiterlijk als qua innerlijk op de iPhone X. Hij is ontzettend makkelijk in gebruik, ligt lekker in de hand en ziet er ook nog eens heel mooi uit. De camera is ook echt perfect, maakt hele scherpe foto's, je zou niet zeggen dat de foto's die je met dit toestel maakt, gemaakt zijn met een mobiel. Het overzetten van bestanden ging ook erg makkelijk, er is een app die je op je oude smartphone en op de nieuwe installeert, waardoor hij contacten en foto's allemaal overzet. Ik zag er tegen op om bestanden over te zetten maar dit is echt 100% meegevallen. Ook is de telefoon ontzettend snel, en de batterij gaat lang mee. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Deze telefoon doet niet onder aan de iPhone X maar is wel een stuk goedkoper. Ik zou dit product dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

• Snel
  • Onwijs mooie foto's
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snel vlekken op de achterzijde door vingers

wilfred 16-10-2018

super cool scherm, makkelijk in gebruik, leuke Huawei apps

Prima toestel. Uitstekend prijs/kwaliteit verhouding. lange batterijduur. Leuke Gadget: beschermhoesje wordt er gratis bijgeleverd!

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • goed geluid
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• tot nu toe geen

Vicky Jongejans 16-10-2018

Snelle telefoon, top camera

Ik ben super tevreden met de P20
Ik was altijd een Apple fan maar helemaal overgestapt op huawai. Super camera, telefoon is snel en ben super tevreden met de hoeveelheid aan opslag. Deze telefoon zal niet gauw een volle opslag hebben.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Opslag

Minpunten

• Niet waterdicht

Hans Strik 16-10-2018

Huawei P20 is voor mij het derde toestel, zonder problemen.

Voor de derde keer een Huawei, ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Top toestel die makkelijk en snel in gebruik zijn met een top fototoestel.

Pluspunten

• Camera
  • Opslag
  • Batterij