Philips SHAVER Series 9000 SP9860 - Reviews

vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 SP9860 op Kieskeurig.nl.

RichardSp 18-11-2018

Schitterend design en scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Wauw, wat een mooi apparaat als je hem uit het tasje haalt en op de draadloze oplader legt. De eerste indruk is gelijk goed. Na een korte oplaadpauze mijn baard van 2 dagen maar geprobeerd. De ene helft met een oudere Philips shaver 9000 series en de andere helft met de nieuwe prestige. Mijn huid reageert aanmerkelijk minder bij de Prestige en ik hoef het apparaat minder bewegingen te laten maken om een glad resultaat te krijgen. Ook maakt de prestige veel minder geluid wat prettig is. De oplader vind ik trouwens erg mooi, maar ik zou het apparaat ook wel snel willen kunnen opladen met een directe stekker. Helaas is dat niet mogelijk. Waar wel over nagedacht is, is de losse stekker die in het stopcontact gaat. Deze usb lader kan eventueel bij een defect makkelijk vervangen worden. Scheren met de lotion/gel die op de markt is om het electrisch scheren te vergemakkelijken bevalt me niet erg. Apparaat wordt hierdoor wat stroef over de huid, geen aanrader. Na een paar keer scheren heb ik me even vergist in de scherpte. Omdat mijn 3 daagse baard er zo makkelijk vanaf ging sneed ik mezelf bij het te snel bewegen op de huid. Ik heb wel het gevoel dat de scheerkoppen wat beter zijn afgestemd op mijn huid nu ik het apparaat enkele keren gebruikt heb. Batterijduur is uitstekend, een goede stevige scheerbeurt kost ca. 10 procent van de accu dus apparaat kan makkelijk mee op vakantie zonder oplader.

Pluspunten

• Accu
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Geen losse snelle lader

Growing Strong 05-07-2020

Het beste scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Best scherend elektrisch apparaat ooit.Extra glad bij gebruik onder de douche. Eenvoudig schoon te houden.

Anthonie 05-07-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Het beste apparaat wat ik tot nu toe heb gehad. Hij ligt goed in de hand, is stil en geeft alles aan op het display. Het scheert makkelijk en snel, zowel nat als droog.

boekdruk 01-07-2020

niet tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik heb de 9000 serie SP 9860/13.Ik ben er niet zo over tevreden daar ik ook contact
hebt gehad omdat hij niet glad scheert.Als ik aan het scheren ben is het wel glad maar
moet tel- ken malen weer scheren omdat de baard terug komt. Ik heb nieuwe scheerkoppen gekregen maar dat help niet. Ik moet lang scheren en dan is mijn huid
op sommige plaatsen nog ruw. Ik heb de 7000 serie en die scheert beter en ik heb dan
ook geen branderige huid. Ik heb dit scheerapparaat wat toch de top van Philips moet wezen de 9000 maar hij voldoet niet en ook het is een duur scheerapparaat en dan
mag je toch wel verwachten dat dit apparaat het goed moet doen, maar helaas.h
Ik hoop dat Philips het probleem kan oplossen

C.Compier

Henk C. B 30-06-2020

Topapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Een prettig in de hand liggend scheerapparaat met een duidelijke display en hoge scheerkwaliteit. Lange accuduur

Octave 29-06-2020

Zeer handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik ben tevreden over het scheren en het is ook zeer handig om het apparaat te reinigen
en op te laden.

Alamo86 10-06-2020

Elektrische nat scheren is geweldige toevoeging ..

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Na vroeger twee Philips Cool-Shavers te hebben gebruikt waarvan ik de laatste serie super onhandig en duur in het gebruik vond, heb ik ruim 10 jaar een Braun gebruikt. Met de nieuwste serie SP9820/16 zijn al mijn bezwaren verdwenen. Geen geklooi met capsules o.i.d., maar gewoon je eigen scheerschuim/crème gebruiken. De machine scheert snel en prettig en ziet er ook heel mooi uit. De bijgeleverde draadloos opladen accessoire is mooie toevoeging die ook nog eens prima voor het opladen van je iPhone kan worden gebruikt. Overigens moet ik wel toegeven dat de Braun gladder scheert,

Menno83 09-06-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Lang getwijfeld of ik dit scheerpapraat aan zou schaffen ivm de prijs. Uiteindelijk de juiste beslissing genomen door dit scheerpapraat aan te schaffen. Wat is dit een fijn apparaat in alle opzichten. Het is je geld echt waard. Ook een baard van een paar dagen gaat er gladjes aan. Zonder trekken aan de haartjes. Ik kijk er naar uit als ik me weer ga scheren elke keer weer door dit apparaat.

Dragon18 08-06-2020

Très bon Rasoir

Très bon Rasoir
J’ai été agréablement surpris par le design et l’ergonomie de ce rasoir, très léger et entièrement en plastique argenter d’un côté et noir plastique caoutchouter pour une bonne prise en mains Il possède plusieurs accessoire une petite brosse de massage très douce pour permettre d’étendre l’après rasage, accessoire barbe (tondeuse de précision) Une plateforme pour une recharge sans fil Le tout dans une boite de qualité pour le ranger et certainement destiné au voyage Une option est en vente pour couper les poils du nez et oreille. Ce rasoir permet de se raser à sec, sous la douche, avec de la mousse ou gel de rasage car 100% étanche. Il possède 3 niveaux de rasage Réglables 1. Sensible 2. Normal 3. Rapide. Entièrement lavage sous le robinet et tête démontable entièrement. Habituellement je me rase mécaniquement depuis plus de 10 ans j’ai eu des rasoirs électriques plusieurs années mais toujours confronter à des irritations dû à une peau sensible (rougeur et boutons blanc qui n’était pas agréable). Donc comme expliqué ci-dessus je me rase exclusivement en manuel avec gel pour peau sensible et rasoirs mécanique. J’ai tester ce rasoir sur une barbe de 3 jours à sec en position n°3 et le résultat était assez concluant et une peau bien douce, une sensation d’irritation après le rasage était présente mais le lendemain pas de rougeur ni bouton donc satisfait. J’ai à nouveau tester ce rasoir sur une barbe de 3 jours également mais en position n°1 Même résultat que le rasage précèdent mais cette fois ci pas d’irritation Le temps de rasage est quand même plus long qu’un rasage mécanique le soir pour moi ce n’est pas un problème mais le matin moins de temps à consacré au rasage donc pas idéal mais je pense que tout rasage électrique est plus long donc ne viens pas du rasoir Philips. Conclusion très bon rasoir ce Philips 9000 prestige

✔ Oui, Je recommande ce produit

Robje1959 06-06-2020

Perfect

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Na 40 jaar nat met het mes scheren , dacht ik voor het gemak voor tussendoor koop ik deze. Maar deze bevalt zo goed dat ik het mes verbannen heb.
Alleen bij de adamsappel gaat het iets minder goed.

Scheren als de beste 12-05-2020

Het beste scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Het scheerapparaat doet alles wat je van een goed scheerapparaat mag verwachten, snel en glad scheren en ook nog langer dan een week met een lading. Ook laadt het apparaat snel.

Bdgk 10-05-2020

Excellent

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Je me rase depuis très longtemps à la lame. Je voulais tester ce qui se fait de mieux en espérant que ma peau serait potentiellement moins irritée. Débuts un peu difficiles car il faut apprendre les techniques de rasage à l électrique: en rotation et sans pousser trop fort. Aujourd’hui je me rase avec du gel lorsque j ai une barde de plus de 3 jours. Autrement sans rien. Les résultats sont excellents: pas d irritation et très bien rasé. N hesitez donc pas pour cet achat

Boysy200 28-04-2020

Ce rasoir est très agréable

1/ le rasoir est beau, ergonomique
2/ il m’a fallu qques jours pour m’y habituer ms ensuite il est facile d’utilisation et de nettoyage
3/ seul bémol, il reste qques poils et je n’ai pas encore trouvé le gel/mousse idéal [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

!!!! 25-04-2020

dik tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

De Philips Shaver S9000 Prestige is het beste scheerapparaat wat we tot nu toe hebben gemaakt is de slogan. Nou dat klopt helemaal wat mij betreft. Geweldig goed apparaat en het resultaat benadert het met een mesje scheren.

Anoniem 04-04-2020

Goed, voor extreme baardgroei en gevoelige huid.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Voor de gevoelige huid instelbaar, daarmee voor de extreme baardgroei nog wel twee keer scheren.
Verder scheert het perfect. Levensduur batterij is goed.
Een echte aanrader

Bertone62 05-03-2020

Veelzijdig

Na ca 6 maanden gebruik:

Stil, scheert prima en glad met een kleine kanttekening van wat dwars haargroei van de keel. Dat heeft iets meer aandacht en tijd nodig. Verder de mogelijkheid om droog & nat te scheren is een prė. Accu gaat lang mee.

Johannes. 22-02-2020

Het product is heel goed.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Hij scheert zeer, glad weinig geluid, laat zich goed schoon maken.
Wat makkelijk zou zijn is een eenvoudige standaard voor het op laden, zodat je het scheerapparaat er zo in kan zetten zoals zijn voorganger.

Wim23 16-02-2020

super glad!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

perfect scheerapparaat. makkelijk te reinigen. voldoende capaciteit batterij Mooie elegante goed in de hand liggende vormgeving.
jammer dat er geen simpele kleine reiscassette bij zit. nb mag toch wel denk ik bij zulk een klasse apparaat.

Boenga 15-02-2020

perfect apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Pas twee dagen in gebruik maar zeer tevreden. Ik scheer mijzelf altijd nat en heb een zware harde baard. Voor de avond altijd een elektrisch apparaat om er netjes uit te zien en al velen versleten. Dit is de eerste die voldoet. Eindelijk!!

GGDHZN 13-02-2020

Naar verwachting

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik had hoge verwachtingen van het scheerapparaat.
En ben daarin niet teleurgesteld.
Scheert glad en gemakkelijk.
Batterij gaat lang mee.