Philips SP9860 - Reviews

Nat en droog
Scheren met snoer
Type/soort
scheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

tdeinze 15-11-2018

Aanrader

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het product overtrof mijn verwachtingen. Zowel droog als nat te gebruiken. Het ligt goed in de hand.

Pluspunten

• design
  • droog en nat te gebruiken
  • scheert goed

Minpunten

• prijs

Roy88 14-11-2018

Geweldig apparaat, uitstekend resultaat

Ik heb dit Philips scheerapparaat (SP9860/13) nu een heel aantal keer droog gebruikt. Ik had al een goedkoper Philips scheerapparaat maar deze werkte niet naar behoren. Hij haalde niet alle haren weg. Dit apparaat van Philips overtreft tot nu toe mijn verwachtingen. Mijn 6 dagen baardje heeft hij uitstekend weggehaald. Op het gezicht (wangen/kin etc.) heeft hij uitstekend glad geschoren. De hals had hij meer moeite mee. De haren weghalen in de kaaklijn lukte uiteindelijk wel, maar duurde wel heel lang. Tot nu toe bevalt dit scheerapparaat me prima! Het extra opzetstuk (trimmer) is erg fijn en werkt perfect! het is me alleen niet duidelijk of het apparaat na oplading, op het aangesloten oplaadpad moet blijven liggen, of dat de stekker uit de oplaadpad moet. De accu blijft erg lang meegaan. Ik heb hem de eerste keer volledig opgeladen (wat overigens erg snel ging!). Na een heel aantal keer scheren staat het accupercentage nog op 60%. Uitstekend dus! Hopelijk blijft de accu in de loop der jaren zo goed! Het scheren met schuim levert een beter resultaat. Ik heb de helft van mijn gezicht met schuim geschoren, de andere helft zonder schuim; om zo te testen welk gedeelte gladder werd. Met scheergel is het resultaat een stuk gladder dan zonder. Dit heeft dus zeker mijn voorkeur!
Apparaat is zeer makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Accuduur en oplaadmogelijkheid
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Heeft bij droogscheren soms moeite met hals

Try30 09-11-2018

Mooi apparaat

Het is een mooi uitziend scheerapparaat. Het is fijn dat je kunt zien hoelang je nog kunt scheren. Opladen is erg makkelijk met het oplaadststion. Het scheerapparaat ligt lekker in de hand en scheert glad. Voor iemand die altijd elektrisch scheert een top ding. Helaas is met een scheermes scheren toch nog gladder.

• Snoerloos
  • Voor nat en droog

Jens007 08-11-2018
  • Product gekregen

Top apparaat

Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt van mijn oude toestel, was ik al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuw toestel. Toen kwam plots de philips SP9860/13 op mijn pad. Na het unboxen meteen volledig geladen om er de volgende morgen mee te starten. Reeds na 3 dagen was de machine gewoon aan mijn 'fragiele' huidje. Top resultaat via deze top machine. Zelf heb ik maar één puntje van kritiek. De oplaadpad vind ik aan de grote kant... Voor de rest niets anders dan lof!

• Glad resultaat

Minpunten

• Groot oplaadpad

Riesbak 04-11-2018

Scheert geweldig (lang) glad

Was aangenaam verrast door de verpakking, ziet er gewoon luxe uit. Het draadloos laden is subliem: geen gehannes met een kabeltje die je altijd verkeerd om erin wil proppen. Het schuren gaat zeer soepel, en vooral: heel stil. Ik scheer me al jaren elektrisch, en dit is zonder meer het stilte scheerapparaat wat ik gebruikt heb. Ik scheer me nu 10 dagen ermee, omdat het zo goed in de hand ligt en niet zwaar scheer je heel soepel. Scheerresultaat is veel beter als ik verwachtte: lang glad! Ik heb een zware baardgroei, maar tot in de avond voel ik gladder aan dan met mijn vorige apparaten. Na het scheren is het fijn dat (geeft de display ook aan d.m.v. een kraantje) heet snel onder de kraan de scheerkop kan schoonmaken. Alles is makkelijk eraf te halen af te spoelen. De hele kop kan je vervangen door de tondeuse die er los bij zt, goed idee, zo is het scheerapparaat kleiner en lichter.

Pluspunten

• Draadloos opladen
  • Heerlijk stil
  • Losse tondeuse

Minpunten

• Zou iets sneller mogen opladen

Jansentjes2003 03-11-2018
  • Product gekregen

Top apparaat

Het scheerapparaat is makkelijk te bedienen, en nog makkelijker en snel op te laden. De oplaad pad is erg handig, je legt het scheerapparaat erop en klaar! De batterijduur is ook erg lang zeker een dag of 3. Scheert erg goed glad vergeleken bij mij met het scheermes. De Philips is zacht voor de huid. Ook simpel schoon te maken. Dus een goed gebruikersgemak, makkelijk op te laden en een mooi design.

Pluspunten

• glad
  • makkelijk te bediene
  • snoerloos opladen
  • stil scheren

DannyE 31-10-2018

Wat een scheerapparaat!!!

Wat een scheerapparaat!
Ik scheer me al jaren elektrisch, zowel nat als droog.
Sinds kort gebruik ik de S9000 Prestige van Philips.
Hij scheert gewoon waanzinnig goed, ook als de baard al enkele dagen oud is - zowel droog als onder de douche.
Hij is stil, je kan hem op verschillende snelheden laten draaien (ook geschikt voor tondeuse en zelfs neus/oorhaar verwijdering) en ligt zeer vlot in de hand.
Opladen is tegenwoordig draaadloos.
Twee kleine opmerkingen:
- de tondeuse is een apart opzetstuk. Voor sommigen praktisch, maar voor mij eerder een last.
- redelijk prijzig, maar daar mag je hem niet voor laten staan.
Finale conclusie:
Ben er super happy mee en ik beveel deze topper zeker aan!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

WhiteCastle 29-10-2018

Fantastisch Scheerapparaat

Dit toestel oogt en voelt niet alleen degelijk aan, het doet ook wat het moet doen. Geen irritatie bij/na het scheren en naar gebruik ook heel eenvoudig. Het grote display geeft heel wat informatie naar onderhoud en batterijduur mee. Het draadloos opladen is ook heel gemakkelijk en het bijgeleverde hoesje zorgt ervoor dat je dit alles mee op reis kan nemen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Degelijk
  • Glad resultaat
  • Geen irritatie

NicolasI 26-10-2018

Top scheerapparaat

Ik gebruik nu al een paar weken de Philips 900 serie (SP9860/13) in tegenstelling tot mijn oud scheerapparaat, volgt en past dit apparaat zich aan. Hij volgt mijn huid en zo bekom ik een perfect scheerresultaat. De lengte van haar maakt ook niet uit bij dit apparaat. Het wel even goed bij een korte stoppelbaard als 7-dagen baard.

Pluspunten

• scheert zowel droog als nat
  • scheert zowel korte/lange haren
  • draadlos oplaadpunt
  • glad resultaat