MEDION Medion E32 SW - Robotstofzuiger met laadstation - Met dweilfunctie - Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MEDION Medion E32 SW - Robotstofzuiger met laadstation - Met dweilfunctie - Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c*************@i********* 13-03-2024
  • Product gekregen
Deze hebben wij kado gekregen 3 weken geleden waren blij verrast. Hij doet het goed als hij gaat beginnen blijf erg lang bij het laad station in de buurt draaien voor dat hij zijn ronden gaat maken. De dweilfunctie doet het goed.

Jan Evers 20-11-2023

na 1 1/2 jaar stopt hij

Ik heb deze robotstofzuiger nu ruim 1 1/2 jaar, eerst voldeed hij prima, maar nu stopt hij na 2 min.
ik zette de robotstofzuiger om de dag aan alleen in de slaapkamer, lekker makkelijk onder het bed schoonmaken, maar nu ga ik toch kijken naar een ander merk en wat duurdere.

Pluspunten

• hij heeft 1 1/2 jaar goed schoongemaakt

Minpunten

• na 1 1/2 jaar stopt hij gewoon

h**********@z******* 11-06-2022

Goede en goodkope robotstofzuiger

Zuigt goed en neemt veel vuil op. Je kan instelllen dat hij automatisch start op een vooraf gekozen tijdstip. Deze robotstofzuiger is niet duur rn bevalt heel goed

Pluspunten

• Maakt weinig extra lawaai
  • Is heel goeedkoop

Minpunten

• konniets ontdekken wat minder is

b************@g******** 04-01-2022

Goede robot, dweil functie wordt slechter

Ik ben super blij met deze robot. Hij maakt alles goed schoon. Ook neemt hij het laagpolig tapijt mee. Laadt zichzelf op als hij bijna leeg is. Ik zet hem vaak s nachts aan in de woonkamer. Ik woon in een flat, maar heb totaal geen last van het geluid. Hij stoot erg zacht tegen de meubeles waardoor er geen schade ontstaat.
Echter het dweilen deed hij ook goed. Maar door het stof dat nu onder de stofzuiger op de klitteband zit, laat de dweil steeds los. Dat is een minpunt.
Verder een prima robotstofzuiger!

Pluspunten

• Zuigt goed en dchoon
  • Gaat tapijt op

Minpunten

• Dweilen gaat minder na verloor van tijd

Kaat 06-12-2021

Fijne hulp in de huishouding

Ik zocht naar een extra hulp in de huishouding die niet al te duur was. Ik ben echt blij met de prestaties van deze robot. Deze kan goed over gladde vloeren en tapijt. Onder bank en bed en ik gebruik deze ook in de gang en keuken om te dweilen. Natuurlijk zorgen dat er geen opstellers zijn en snoeren. Voor mij is het een hulpje voor tussendoor. Echt grondig dweilen doe ik zelf. Ik heb trouwens twee kaarten en een hond en ook deze haren pakt de robot mee.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Dweilt redelijk
  • Lange accu

Minpunten

• Maakt herrie
  • Hoekjes zijn lastig