Victrola Stream Carbon - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Victrola Stream Carbon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arjen 18-04-2023

Aanrader voor Sonos en vinyl

Geschreven voor: Victrola Stream Carbon

Werkt goed samen met Sonos ,zowel draadloos als ethernet. De geluidskwaliteit is uitstekend, zeker vergeleken met Spotify.
De bouw en afwerking is hoogwaardig , met een zeer goed element van Ortofon.
Instellen is eenvoudig alleen niet zoals wordt gesteld door de fabrikant. De anti skating stond niet afgesteld, dan gaat de arm soms ineen keer naar het midden....afgesteld tussen 1 en 3 en dat probleem is opgelost.
De streaming snelheid moet minstens op high, anders krijg je toch wat gehaper, ondanks goede WiFi.
Vind het wel jammer dat er autostop op zit ipv half automatisch, gezien de prijs had dat wel gemogen.
Ben er zeer tevreden mee ivm goede integratie in mijn Sonos installatie en ondanks de wel hoge prijs.
Als je geen Sonos hebt zou ik deze overslaan, dan kan je voor honderden euro's minder dezelfde kwaliteit kopen, heb je Sonos en vinyl is dit een no brainer.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Integratie in Sonos systeem
  • Premium materialen

Minpunten

• Duur
  • Auto afslag ipv halfautomaat
  • Minieme gebruiksaanwijzing