OmaMagda21-07-2015
Algemene score
9.0
Ik ben amateur fotograaf. Heb diverse opbjectieven maar deze is wel heel gaaf. Schiet maar random rond. Alles is goed. Of ik nu op het balkon de bloemetjes pak of gebouwen in de stad. En na uitsnede nog steeds erg scherp. Ben er blij mee. Ook erg fijn als je niet veel wilt sjouwen maar toch leuk wilt schieten.