Vogel's THIN 445 ExtraThin Full-Motion TV Wall Mount - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Deboradebie 06-09-2017 Product paar weken in bezit

Zeer dun, maar ook prijzig

Voor een tv van 40 inch hebben wij de muurbeugel van Vogel Thin 445 aangeschaft en aan de muur hebben gehangen. De voornaamste reden om de muurbeugel aan te schaffen is dat onze met hun handen veel het scherm van de tv aanraken. Doordat de tv nu aan de muur hangt op een hoogte waar de kinderen niet meer bij kunnen komen wordt hierdoor het scherm niet vies en raakt niet beschadigd. De kabel van de tv is heel mooi weg te werken in de muurbeugel. Daarnaast hebben we een gootje op de muur geplaatst om de kabels vervolgens weg te werken richting het stopcontact. De kabels zijn in het geheel niet zichtbaar meer wat het geheel een zeer strak design geeft.

De muurbeugel is echt heel dun waardoor de tv maar een heel klein stukje van de muur afhangt. Daarnaast ben ik zeer te spreken over de flexibiliteit van de muurbeugel. Deze is 180 graden te draaien waardoor we nu niet alleen vanaf de bank, maar ook vanaf de eethoek tv kunnen kijken.

De muurbeugel van Vogel is wel wat aan de prijzige kant en lastig te monteren doordat de schroeven elkaar in de weg zitten, maar heb zeker geen moment spijt gehad van de aanschaf.

• Flexibiliteit

Minpunten

• Montage

Uilable 04-09-2017 Product paar weken in bezit

Muurbeugel, Vogel's Thin 445

We hebben jarenlang onze TV prominent in de woonkamer gehad.
Na een nieuw interieur inrichting hebben we besloten om de tv minder opvallend neer te zetten en hebben we besloten om een Muurbeugel te plaatsen. Na veel zoeken hebben we besloten om de flexibele en degelijke Vogel's Thin aan te schaffen. Dit kan ik iedereen aanraden je zal hier geen spijt van hebben

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Degelijkheid
  • Draaibaarheid
  • Installatie beschrijving

Bjorn de koning 29-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooie tvbeugel

Ik heb weken zitten twijfelen om wel of niet een tvbeugel aan te schaffen. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze beugel.
Het design, de kwaliteit en de mogelijkheden waren voor mij belangrijk en gaven de doorslag voor de thin 445.
Doordat de beugel op 3 punten scharniert kan ik overal in mijn woonkamer genieten van de tv. Tevens is de beugel voorzien van een 20 graden kantelmechanisme. Ikzelf gebruik dat niet veel, maar komt wel van pas als er zonlicht op de tv valt.
De beugel word geleverd met genoeg bevestigingsmateriaal, klein magneet waterpasje en papieren mal voor de juiste afmeting.
De montage is geen hogere wiskunde en is door een ieder makkelijk te plaatsen. De beugel zit vast doormiddel van 4 bouten in de muur. Daaroverheen word een afdekkapje gemonteerd zodat de bouten nagenoeg allemaal niet uit het zicht weg zijn. Helaas word 1 bout niet weggewerkt en blijft die wel in het "zicht".

Al met al is dit een mooie beugel waar ik zeer blij mee ben. Helaas is dit wel een wat duurdere klasse, maar je zult er geen spijt van krijgen.
Daarom zeker een aanrader en een meerwaarde voor het tv kijken.

Pluspunten

• Meegeleverd waterpasje met magneet
  • Genoeg bevestigingsmateriaal meegeleverd

Minpunten

• Prijzig