Melitta Cremio II melkopschuimer - wit - Reviews

Capaciteit (melkschuim)
250 ml
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

n adda 30-12-2016 Product paar weken in bezit

makkelijk handig mooi

melitta cremio is een handig melk opwarmer/ schuiver is handig in gebruik snel een beker warme opgeschuimde melk in een handomdraai klein bod maar neemt niet veel plaats in beslag staat mooi en shik op het aandacht 100 % goed

Pluspunten

• handig
  • snel

suzan 30-12-2016 Product paar weken in bezit

cremio

super! lekkere stevige melkschuim. ook gewoon met de goedkopere melksoorten. super aanrader! wij mochten hem testen. en we waren er gelijk verliefd op. makkelijk te gebruiken. voor warme melk. of voor warme of koude melkschuim. je schijnt er ook fruitschuim mee te kunnen maken. wil je een melkschuimer zou ik voor deze gaan.

Pluspunten

• goede warme stevige schuim
  • goede koude stevige schuim
  • chocomelk precies de goede temp
  • makkelijk in gebruik

Anoniem 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Super melkopschuimer

Mooie dikte van het schuim. meer dan genoeg voor een overheerlijke Cappuccino of Latte Macchiato.
Ook warme chocolademelk krijgt een heerlijke schuimkraag, niet te dik, precies zoals ik het wil. Heerlijk.
Erg stil

Pluspunten

• Erg stil
  • Mooie dikke schuimkraag
  • Ook geschikt om Milkshake te maken
  • Zeer snel klaar

Minpunten

• Het schoonmaken van de binnenkant.

Annette 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk stevig en warm melkschuim

Heerlijk warm en stevig schuim. De koffie koelt dus niet af, wat met ons elektrische kloppertje wel zo was. Alleen hiervoor vind ik het al een geweldig apparaat!
Je kunt zo makkelijk heerlijke cappuccino en latte macchiato maken. Nog lekkerder met caramelsiroop of een andere koffiesiroop.
Je kunt ook koud schuim maken voor ijskoffie.
Melk opwarmen kan ook, zonder gevaar voor overkoken, maar we hebben ook een magnetron, dat vind ik nog makkelijker.
Ook een dessert gemaakt, variant op tiramisu. Het warme schuim is steviger dus dat gebruikt, op een koud dessert koelt het snel genoeg af. Lekker dat het minder zoet is dan slagroom, het dessert is al zoet genoeg. Wel is het schuim wat minder stevig dan slagroom.

Recept

Ingrediënten voor 4-5 personen:
250 gr mascarpone
500 ml hopjesvla
1 pak lange vingers
1 kopje sterke koffie, afgekoeld
Pure hagelslag
Chocolademelkpoeder (Nesquik)
Warm melkschuim uit de Cremio, de maximale hoeveelheid

Meng met een mixer 250 gr mascarpone met 500 ml hopjesvla. Doe een klein laagje van het mengsel in een glas. Daarop stukjes lange vingers waarop je een beetje sterke koffie giet. Dan weer een laagje mascarponemengsel, dan lange vingers met weer wat koffie en nog een laagje mascarponemengsel. Daarop wat hagelslag. Tot serveren bewaren in de koelkast. Vlak voor serveren warm melkschuim erop en dat bestrooien met wat chocolademelkpoeder.

Pluspunten

• stevig en warm schuim
  • makkelijk schoonmaken
  • schuim is minder zoete vervanging van slagroom

Minpunten

• de mijne mist een schenktuit

Tester 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn, gebruiksvriendelijk apparaat!

Ik mocht dit apparaat testen en ik ben erg tevreden over het gebruiksgemak. Met weinig moeite heb je in korte tijd een verwenkoffie met heerlijk romig melkschuim.

Pluspunten

• het zachte, romige melkschuim blijft stevig
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• Geen uitneembaar kannetje

Marie-Josee 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima melkopschuimer

Maakt prachtig stevig schuim, zowel van volle als magere melkproducten. Echter, wij vinden dat de chocomelk niet heet genoeg is. Hij is makkelijk schoon te houden en heeft een leuk design. Echt een aanwinst in de keuken!

Pluspunten

• Stevig melkschuim
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• chocomelk niet heet genoeg

Natalia 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel, makkelijk en lekker!

Heb het net getest, heel snel stevige schuim of gewoon opwarmen melk, makkelijk schoon te maken en kan voor koud of warm melk ! Wat wil je nog meer!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

Lily von S. 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig maar toch luchtig schuim! Precies juiste temperatuur

Wat een geweldig apparaat is dit! Wij. Waren de gelukkigen die de Melitta Cremio mochten testen.
In het verleden andere melkopschuimers geprobeerd maar meteen weer weggedaan. Wat een frustratie! Melk niet warm of niet goed opgeklopt.
In tegenstelling tot de Melitta: deze geeft stevig maar toch luchtig schuim. Alle melk die je erin giet is luchtig opgeklopt en niet alleen de bovenste laag. Temperatuur is goed, lekker warm. Warmt/klopt snel op.
Ook fijn dat je er melk in kan opwarmen, zonder het op te kloppen. We hebben er ook warme chocolademelk in gemaakt.
Het apparaat is makkelijk te reinigen en daardoor zeer gebruiksvriendelijk.
Enige minpuntje wat ik kon vinden, is het uiterlijk. Ik vind m er door het witte plastic een beetje goedkoop uitzien. Maar dat is geen reden voor ons on hem biet te gebruiken.
We zijn blij dat we dit product mochten testen.

Pluspunten

• Stevig maar toch luchtig schuim
  • Juiste temperatuur
  • Makkelijk te reinigen
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel

Lia 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel in gebruik, echt warm mooi schuim

Eenvoudig in gebruik, melk is heet, mooi schuim, je kunt zowel koud als warm opschuimen. Reservoir zou wat groter mogen zijn, voor een grote latte machiato .

Pluspunten

• Romig schuim

Minpunten

• Reservoir niet voor ruim latte voor 2

SpecialK 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer handig apparaat

Is voor ons de eerste melkopschuimer, dus geen ervaringen met een andere. Maar wat handig! We hebben het mogen testen en zijn er heel blij mee. Zoals beloofd mooi fijn en stevig schuim, zeker als je een stukje geprakte banaan meeklopt, is nog lekker zoet ook. Heel tevreden, prijs wel aan de hoge kant. Zoals in onderstaande reviews ook te lezen is begon hij heel stil en begint nu na anderhalve week met zeker 10 koppen per dag opgeschuimd te hebben wel wat luidruchtiger te worden, dus de duurzaamheid is afwachten. Toch zijn we er inmiddels wel aan verslaafd en het bezoek ook. Aanrader, zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• mooi design
  • stil
  • stevig schuim
  • zeer makkelijk schoon te maken
  • snel en direct drinkbaar resultaat

Minpunten

• duur

André Holswilder 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte melkopschuimer

Werkt voor een ieder bijzonder makkelijk.
Snel een stevige schuimlaag op je koffie.
Door dat hij zo makkelijk te gebruiken is pak je hem ook veel sneller.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk te bedienen
  • Warme choco direct drinkbaar
  • Goed stevig schuim

Minpunten

• Snoer had iets langer mogen zijn

Opperheks1809 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een perfecte opschuimer

De Melitta Cremio is gemakkelijk in het gebruik gemakkelijk schoon te maken en geeft zeer goed en stevig melkschuim. Ook melk warmen gaat zeer goed, alles is in zeer korte tijd klaar. Het is een zeer handzaam product dat bij ons nog heel veel gebruikt gaat worden.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk schoon te maken
  • stevig melkschuim
  • melk is op de goede warmte
  • alles is snel klaar

Kaatje01 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi dik schuim vanaf 2 personen

Het geeft heel mooi dik schuim en doet alles zelf. Jammer is alleen dat de minimale hoeveelheid teveel is voor 1 persoonsgebruik. Dat is echt het enige minpuntje wat mij betreft. Staat ook mooi op je aanrecht en is makkelijk schoon maken met een zacht borsteltje. Blijbaar kan je er ook milkshake mee maken, maar dat heb ik nog niet geprobeert.

Renate 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader

Fijn apparaat, makkelijk en snel in bereiding en schoonmaak. Gebruikt voor opwarmen van chocomelk en melk. Daarnaast van beide ook schuom gemaakt, werkt ook goed met een lager vetprecentage. Een schenktuitje zou alleen wel handig zijn

Pluspunten

• makkelijk in bereiding en schoonmaak
  • werkt snel

Minpunten

• metalen lepel mag niet
  • ik mis een schenktuit

Monique 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte melkopschuimer

Zeer tevreden over de Melitta Cremio, het apparaat is compact en geeft in korte tijd een heerlijke, stevig melkschuim voor cappucino of latte machiato. Daarnaast is de melkopschuimer eenvoudig in gebruik en ook goed te reinigen.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • snel stevig melkschuim
  • snel warme (choco)melk

Minpunten

• kort snoer
  • geen schenktuit

sandra 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

melitta cremio

fijne melk opschuimer geeft veel melkschuim en de melk is lekker warm ook voor warme chocomelk is hij zeer geschikt de chocomelk heeft een goede temperatuur

Pluspunten

• veel schuim
  • melk is lekker warm

Anne 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk apparaat, wel wat groot

Best aardige vormgeving, makkelijk in gebruik. Hoeveelheid schuim wisselt per melkmerk en soort. Schuim koelt vrij snel af. Grootste nadeel vind ik de grootte van het apparaat voor wat het doet. Wel handig als je heel vaak melkschuim maakt of (choco)melk wil opwarmen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk te gebruiken
  • Schuimt redelijk (hangt af van melkmerk/soort)

Minpunten

• schuim eruit scheppen mag niet met metalen lepel
  • Schuim vrij snel koud
  • Niet altijd makkelijk te schenken
  • Groot apparaat voor niet heel veel functies

Eric 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak is prima

Geeft mooi dik schuim, maakt melk eenvoudig warm en is eenvoudig te reinigen. Het snoer is wat aan de korte kant.

Pluspunten

• Mooi stevig schuim
  • Melk is snel warm
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Snoer mag langer

Elsbeth 30-12-2016 Product paar weken in bezit

een fijne melkopschuimer

Mooie vorm melkopschuimer. Vooral maakt hij hele mooie fijne schuim. Opwarmen van chocomelk is ook heel makkelijk en lekker. Een aanrader.

melkopschuimer 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

melkopschuimer

Gemakkelijk in gebruik en schoon te maken.
Super stevige melkschuim en lekker, ook chocolademelk is in een handomdraai gemaakt zonder klontjes,super.