De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg MFF01BLEU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

s***********@g******** 04-11-2023
Geschreven voor: Smeg MFF01BLEU

Wij gebruiken hem alleen voor warme schuim,hebben hem nu anderhalf jaar maar de chrome rand van onderstel laat los,weet niet of dit uiteindelijk gevolgen heeft voor het apparaat!Verder tevreden erover

Hermine 01-08-2022

Slechte afwerking SMEG melkopschuimer

Geschreven voor: Smeg MFF01BLEU

De chroomlaag aan de binnenkant van het onderste deel van de SMEG melkopschuimer laat los. Dit is het tweede exemplaar waarbij zich dit voordoet en dat binnen 4 maand.
Aangezien dit de tweede keer is dat we dit constateren, kan het bijna niet anders dan dat jet een frequent voorkomend probleem is!!
Toen we het probleem ontdekten bij ons eerste exemplaar hebben we na heel veel moeite een vervangend exemplaar van de Bijenkorf ontvangen.
We hebben sterk de indruk dat hoe hoger het segment waarin het product en de winkel zich graag presenteren, hoe slechter de service is die wordt geleverd.

Pluspunten

• Werking
  • Kwaliteit schuim
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Afwerking
  • Service

Romige koffie 18-08-2021

Romige koffie.

Geschreven voor: Smeg MFF01BLEU

Wat een fantastisch apparaat, mijn bonuszoon heeft er een, en wij hebben er 14 dagen gebruik van mogen maken, bij thuiskomst ben ik meteen gaan kijken waar ze hem hebben, want ik mis hem nu al👍😀

Latte 05-07-2020
  • Product gekregen

Melkopschuimer smeg

Geschreven voor: Smeg MFF01BLEU

Fantastisch product. Geeft heerlijk melkschuim en is eenvoudig te bedienen. Daarnaast biedt het apparaat nog veel meer mogelijkheden zoals het bereiden van warme chocolademelk en opwarmen van melk zonder schuim. Ziet er ook nog prachtig uit en is mooi afgewerkt. Ben er super blij mee!!!!

Pluspunten

• Heel goed schuim
  • Eenvoudige bediening
  • Meer mogelijkheden
  • Prachtige uitvoering