De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana MM 825 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

petra 26-06-2018
  • Product gekregen

Heerlijk ontspannend en warm matras!

Geschreven voor: Medisana MM 825

Ik had al jaren armklachten, werdt al erger, ik kon heel veel dingen niet meer, krachtverlies en had continue pijn, blijk ik knopen in m'n bovenrug te hebben wat heel erg uitstraalde naar mijn armen. De fysio heeft alle knopen eruit weten te krijgen en doe ik zelf oefeningen en moet ik ontspan momenten pakken, ik kreeg dit matras van iemand die ik dat vertelde en er niks mee deed, ik leg hem op de grond of op de bank, lekker de warmte ook aanzetten en genieten van alle standen, echt een aanrader!

Pluspunten

• veel standen
  • lekker warm dus lang nagenieten
  • makkelijken te gebruiken op de grond/ bank/bed

Elidir 12-09-2015
Geschreven voor: Medisana MM 825

Gekregen, dus niet gekocht. En opgerold weggezet. Sinds kort in gebruik genomen vanwege rugklachten en spierknopen. Twee keer per dag 'even trillen' en langzaam worden de knopen zachter. Zodra de mat stopt met trillen is het zaak even een minuutje te blijven liggen, anders kan je licht duizelig worden bij het overeind komen. Als je 'm koopt - 60 euro o.i.d. - dan heb je eigenlijk vrij goedkoop je fysiotherapeut aan huis. In elk geval, als je tien euro moet bijbetalen bij de fysiotherapeut, of je hebt geen aanvullende verzekering, dan is dit voor je rug zeker een alternatief. Enjoy! Ik geloof overigens niet dat ik een account heb hier... sorry. Mailadres niet vermelden aub.