Inventum MN207S - Reviews

Inhoud
20 liter
Uitvoering
magnetron (solo)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

nevrs 27-12-2014

Hij zit goed uit makkelijk en compact. Hij is makkelijk schoon te maken en bovendien gebruik vriendelijk ook ben heel blij

Travelnaut 31-12-2014

Als een fabrikant 5 jaar garantie geeft op haar producten hoef ik niet lang na te denken over de aanschaf. Mooi apparaat, goed en degelijk afgewerkt. Goed schoon te houden. Erg simpel te bedienen.

Peter H 31-08-2018

Mooi design, doet wat een magnetron moet doen.

Een mooi design, eenvoudig te bedienen, handige voorkeuze mogelijkheden met 2 ontdooistanden en voordelig geprijsd.

Pluspunten

• design
  • mogelijkheden
  • prijs
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• vermogen word in % aangegeven ipv watt

marcel 30-07-2018

knetteren en brand

1 ste was na 3 maanden kapot begon te knetteren terug naar winkel duurde 2 maanden zelf maar gebeld waar hij bleef kreeg ik een nieuwe mee
1 jaar in gebruik begon het zelfde weer knetteren als een gek en jawel vloog in brand binnen in
wat een K*T apparaat
2 splinter nieuwe magnetrons kapot in nog geen 2 jaar slecht slecht slecht

John 24-05-2018

Magnetron MN207S

Mooi apparaat, doet wat het moet doen, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een simpele bediening.

Huub 22-02-2018

Inventum MN207S: Bovenin warm, onderin koud

In mijn koffie verkeerd zijn de melkeiwitten bovenin verbrand terwijl de koffie onderin het glas nog te koud is om te drinken. Ik heb dit probleem met mijn vorige magnetrons eenvoudig kunnen tegengaan door de koffie op een lager vermogen langer te verwarmen. Met dit apparaat is dit geen remedie. Nog meer poespas, als gebruikmaking van een lepel in het glas en het plaatsen van het glas uit het midden, het verwarmingsproces te onderbreken en de koffie uit de magnetron te halen en te roeren om daarna het proces nogmaals uit te voeren, lossen mijn ontevredenheid niet op.

Van Hoewijk 22-05-2015
  • Product half jaar in bezit

compacte magnetron, grijze kleur, pas in iedere keuken.
prima prijs/kwaliteit.
makkelijk te bedienen, redelikk stil

Krijnen 30-08-2018

Duidelijk en secuur

Het product doet wat hij moet doen als magnetron. Werkt goed en is niet al te groot, De tijd is zeer secuur in te stellen wat fijn is, want soms is een paar seconde al snel teveel.

Pluspunten

• Grootte
  • Secuur

Minpunten

• Misschien het design

Iris 23-08-2018

Fijne magnetron met duidelijke en goed bereikbare functies

Voor in mijn studio zocht ik naast mijn oven nog een eenvoudige magnetron. Een combimagnetron is veel duurder en niet mijn ding, maar deze compacte magnetron met uitgebreide basisfuncties is precies wat ik zocht. De magnetron ziet er netjes uit en de verticale handgreep aan de deur vind ik prettig. De magnetron is niet verschrikkelijk veel groter dan de binnenruimte. De basisfuncties zoals instellen van vermogen/tijd en ontdooien zijn makkelijk bereikbaar onder de duidelijk gelabelde knoppen zonder onhandige symbooltjes en de extra programma's zijn ook goed bereikbaar, zeker na het bekijken van de duidelijke, summiere handleiding. Een leuke toevoeging vind ik het kunnen bekijken van de klok tijdens het gebruik van de magnetron. Het enige wat ik zou kunnen aanmerken is dat het weergeven van het vermogen niet in Watt, maar in percentage van het maximale vermogen is. Dit heb ik niet eerder gezien P100 komt dus overeen met 800W en P30 met 240W, bijvoorbeeld. Dit is voor mij verder geen enkel probleem, maar vond ik wel even apart. Al met al ben ik heel blij met deze magnetron

Pluspunten

• Basisfuncties goed bereikbaar
  • Makkelijke bediening
  • Geen onnodige of onduidelijke knoppen
  • Mooi en strak vormgegeven, niet onnodig groot

Harry 09-01-2018

Perfecte magnetron!

Doet wat ie moet doen. Geen frutsels. Makkelijke bediening. Makkelijk schoon te houden. We hadden geen combi nodig, vandaar!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Uitstekende werking

Koolen 17-11-2015

Onze combimagnetron had het begeven dus opzoek naar een nieuwe. Geen combi meer nodig. Zeer degelijke en mooi magnetron. Prijs/kwaliteit is top!