Inventum MN207S - Reviews

Inhoud
20 liter
Uitvoering
magnetron (solo)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN207S op Kieskeurig.nl.

marcel 30-07-2018

knetteren en brand

Geschreven voor: Inventum MN207S

1 ste was na 3 maanden kapot begon te knetteren terug naar winkel duurde 2 maanden zelf maar gebeld waar hij bleef kreeg ik een nieuwe mee
1 jaar in gebruik begon het zelfde weer knetteren als een gek en jawel vloog in brand binnen in
wat een K*T apparaat
2 splinter nieuwe magnetrons kapot in nog geen 2 jaar slecht slecht slecht

nevrs 27-12-2014

Hij zit goed uit makkelijk en compact. Hij is makkelijk schoon te maken en bovendien gebruik vriendelijk ook ben heel blij

Iris 23-08-2018

Fijne magnetron met duidelijke en goed bereikbare functies

Geschreven voor: Inventum MN207S

Voor in mijn studio zocht ik naast mijn oven nog een eenvoudige magnetron. Een combimagnetron is veel duurder en niet mijn ding, maar deze compacte magnetron met uitgebreide basisfuncties is precies wat ik zocht. De magnetron ziet er netjes uit en de verticale handgreep aan de deur vind ik prettig. De magnetron is niet verschrikkelijk veel groter dan de binnenruimte. De basisfuncties zoals instellen van vermogen/tijd en ontdooien zijn makkelijk bereikbaar onder de duidelijk gelabelde knoppen zonder onhandige symbooltjes en de extra programma's zijn ook goed bereikbaar, zeker na het bekijken van de duidelijke, summiere handleiding. Een leuke toevoeging vind ik het kunnen bekijken van de klok tijdens het gebruik van de magnetron. Het enige wat ik zou kunnen aanmerken is dat het weergeven van het vermogen niet in Watt, maar in percentage van het maximale vermogen is. Dit heb ik niet eerder gezien P100 komt dus overeen met 800W en P30 met 240W, bijvoorbeeld. Dit is voor mij verder geen enkel probleem, maar vond ik wel even apart. Al met al ben ik heel blij met deze magnetron

Pluspunten

• Basisfuncties goed bereikbaar
  • Makkelijke bediening
  • Geen onnodige of onduidelijke knoppen
  • Mooi en strak vormgegeven, niet onnodig groot

Travelnaut 31-12-2014

Als een fabrikant 5 jaar garantie geeft op haar producten hoef ik niet lang na te denken over de aanschaf. Mooi apparaat, goed en degelijk afgewerkt. Goed schoon te houden. Erg simpel te bedienen.

Peter H 31-08-2018

Mooi design, doet wat een magnetron moet doen.

Geschreven voor: Inventum MN207S

Een mooi design, eenvoudig te bedienen, handige voorkeuze mogelijkheden met 2 ontdooistanden en voordelig geprijsd.

Pluspunten

• design
  • mogelijkheden
  • prijs
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• vermogen word in % aangegeven ipv watt

John 24-05-2018

Magnetron MN207S

Geschreven voor: Inventum MN207S

Mooi apparaat, doet wat het moet doen, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een simpele bediening.

Huub 22-02-2018

Inventum MN207S: Bovenin warm, onderin koud

Geschreven voor: Inventum MN207S

In mijn koffie verkeerd zijn de melkeiwitten bovenin verbrand terwijl de koffie onderin het glas nog te koud is om te drinken. Ik heb dit probleem met mijn vorige magnetrons eenvoudig kunnen tegengaan door de koffie op een lager vermogen langer te verwarmen. Met dit apparaat is dit geen remedie. Nog meer poespas, als gebruikmaking van een lepel in het glas en het plaatsen van het glas uit het midden, het verwarmingsproces te onderbreken en de koffie uit de magnetron te halen en te roeren om daarna het proces nogmaals uit te voeren, lossen mijn ontevredenheid niet op.

Van Hoewijk 22-05-2015
  • Product half jaar in bezit

compacte magnetron, grijze kleur, pas in iedere keuken.
prima prijs/kwaliteit.
makkelijk te bedienen, redelikk stil

H. Otten 04-08-2020

Eenvoudige, degelijke magnetron

Geschreven voor: Inventum MN207S

Een goede en betaalbare magnetron, zonder al te veel toeters en bellen. Een apparaat dat gewoon z'n werk doet en er ook nog eens best mooi uitziet. In ieder geval mooier dan menig wit, plastic microgolf apparaat

Pluspunten

• Betaalbasr
  • Strak design

zwiers 01-07-2020

mooi strak model

Geschreven voor: Inventum MN207S

Ik heb het gekocht omdat ik een mooi model vond en het alleen nodig ben voor opwarmen en ontdooien en ook nog voor een mooie prijs

Pluspunten

• compact
  • stijlvol
  • makkelijke bediening

wilma 20-06-2020

compact, goed schoon te maken,werkt goed, garantie 5 jaar.

Geschreven voor: Inventum MN207S

mooi compacte magnetron, werkt goed, tot op seconde in te stellen, makkelijk schoon te houden, beschrijving en bediening in het Nederlands, 5 jaar garantie.

Max 02-05-2020

Makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Inventum MN207S

Geen ingewikkelde programma's zoals mijn vorige magnetron, waar ik toch bijna nooit gebruik van maakte. Eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• Eenvoudig in bediening.
  • niet zwaar, dus makkelijk te verplaatsen.

Minpunten

• verglijd wel snel bij het schoonmaken.

Marianne 26-04-2020

Simpel maar mooi

Geschreven voor: Inventum MN207S

Mooi design voor een leuke prijs. Doet gewoon wat hij moet doen. Kookfuncties voor mij niet nodig. Gebruik is simpel. Alleen het felrode klokje had van mij niet gehoeven.

• Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• klokje te fel en niet nodig

RM 24-03-2020

Inventum MN207S Magnetron.

Geschreven voor: Inventum MN207S

Opnieuw een no-nonsense kwaliteits product van Inventum. We waren op zoek naar een functionele, niet al te grote en goede magnetron, die er ook nog eens goed uitziet. De MN207S van Inventum voldoet ruimschoots hieraan. 5 jaar garantie na registratie via de Inventum website! Er gaat bovendien niets boven een product van eigen bodem. Zeker een aanrader.

h bruijn 12-03-2020

magnetron heeft geen drukknop maar ik kan open trekken

Geschreven voor: Inventum MN207S

het is een mooie kleur magnetron en werkt naar behoren en wat ik handig vind is dat ik de deur niet hoef open te drukken

Pluspunten

• maak goed warm
  • en ontdooi goed

Eric 16-02-2020

Magnetron MN 207S

Geschreven voor: Inventum MN207S

Ik beoordeel deze product goed.Hij is makkelijk in het gebruik .En met zijn 800 watt vermogen is het eten makkelijk warm te maken.Met de 5 magnetron standen en ontdooifunctie vind ik dit een geweldig apparaat.

Anne 16-02-2020

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Inventum MN207S

Ideaal voor wie een voordelige magnetron zoekt om alleen op te warmen. Mooi design, digitale display en met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Daisy 20-12-2019

Klein met grote afmetingen!

Geschreven voor: Inventum MN207S

Wilde een simpel/goedkoop apparaat maar de mogelijkheden zijn groot . Afmetingen buitenkant zijn klein dus makkelijk in een hoekje weg te zetten, van binnen is hij echter "enorm" een bord van 25 cm past er in.

Pluspunten

• Afmetingen
  • prijs

J. Mesa 18-12-2019

Schitterend product, voor een mooie prijs

Geschreven voor: Inventum MN207S

De magnetron zat keurig verpakt in de doos. De installatie was een fluitje van een cent en super eenvoudig in gebruik. De mogelijkheden zijn beperkt, maar meer functies heb ik niet nodig. Als alleenstaande kook ik vaak extra en vries dan de helft in. Met deze magnetron tover ik dan supersnel een top maaltijd op tafel. Voor de dagen dat ik minder tijd heb, is dit de uitkomst. En dat voor een zacht prijsje!!

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • zeer eenvoudige installatie
  • makkelijk in het gebruik
  • prima prijs-kwaliteitverhouding

Roos Rheden 02-12-2019

Simpele rechttoe-rechtaan magnetron

Geschreven voor: Inventum MN207S

We zochten een simpele magnetron met eenvoudige bediening. Deze van Inventum voldeed aan onze eisen waaronder een duidelijke Nederlandstalige handleiding.

Pluspunten

• simpel
  • eenvoudig in gebruik
  • helder display