Senz Sports Loopband - M500 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Senz Sports Loopband - M500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eve 30-03-2023

Top loopband

Geschreven voor: Senz Sports Loopband - M500

Perfect loopband voor in huis. Compact design, neemt vering ruimte in beslag. Stevig doorlopen maar ook joggen. Ik gebruik het onder mijn zit sta bureau om actiever te zijn terwijl ik thuis werk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede kwaliteit

j*******@g******** 30-03-2023

De loopband bevalt goed

Geschreven voor: Senz Sports Loopband - M500

Ik heb deze loopband gekocht om, ook bij slecht weer, toch mijn wandeltraining te kunnen doen.
En daar voldoet deze band prima aan, met zijn max 6km/u kun je niet verwachten dat je hem als run trainer kunt gebruiken. De afwerking en het gebruik gemak zijn goed. De afstandbediening is eenvoudig en intuïtief te gebruiken.
Het is een plus dat er wieltjes onder zitten, waardoor het onder het bed schuiven geen probleem zal zijn. Echter wij hebben een waterbed, met een frame tot op de grond en dan gaat dat niet. Het zou denk ik een goede aanwinst zijn als ook op de kopse kant twee wieltjes zitten zodat je hem wat makkelijker hoogkant kunt zetten en achter de kast kunt schuiven. Kan nu ook wel, maar dan moet je de band wel even tillen. Maar goed, dat is misschien spijkers op laag water zoeken, verder voldoet de band prima.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Doet wat ie moet doen
  • makkelijk onder een bed te schuiven

Xandra 25-03-2023

Prima loopband, simpele bediening

Geschreven voor: Senz Sports Loopband - M500

Ik zocht een loopband die niet te groot is ondat deze in de woonkamer kwam te staan. Prima apparaat, weinig geluid en simpele bediening

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Goede prijs/ kwaliteit verhouding
  • Compact en toch goed om op te lopen

Minpunten

• Moeilijk te lezen gebruiksaanwijzing

s************@g******** 24-03-2023

Top product!

Geschreven voor: Senz Sports Loopband - M500

Super goed product! Ik heb het ca 3 maanden in gebruik en mis het nu al wanneer ik aan een ander buro sta of zit! Ideaal om tóch in beweging te zijn op kantoor. En er zit ook een soort van veiligheid op; 1 x stapte ik mis met mijn voet half op de band en half op de zijkant en hij stopte direct!
Er zit ook een flesje bij voor onderhoud (olie), maar het is mij niet duidelijk waar dat precies moet. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Verrijdbaar
  • Geen steun/handvaten dus ideaal onder een buro
  • Digitaal scherm voor snelheid en stappen
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Zwaar

r**************@l****** 23-03-2023

Goede aankoop, blij mee!

Geschreven voor: Senz Sports Loopband - M500

Gekocht om stappendoel te halen zonder altijd naar buiten te hoeven. Werkt erg goed. Erg blij met de aankoop!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Onderhoudsmanier niet duidelijk beschreven