ETNA KIF260ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF260ZT op Kieskeurig.nl.

9,1

Joepie 16-10-2021

Bevindingen aankoop en vervanging

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Kookplaat is gekozen vanwege de mogelijkheid om de 4 platen apart te bedienen of 1x2 platen gezamelijk voor bv. een braadslee of iets dergelijks.
Verder kwam de inbouwmaat en het vergelijkbaar vermogen met onze huidige gasplaat overeen.
Prijs, kwaliteit en garantie voorwaarden (upgrade naar 5 jaar) waren ook prima.
Keuze van gas naar stroomvoorziening (via zonnepanelen) was een vereiste.

Naar onze mening een optimale aankoop!

• Kwaliteit
  • Garantie uitbreiding
  • Bedieningseenvoud

Minpunten

• Geen bijbehorende aansluitkabel

a**a@g**l.com 02-10-2021

ZEKER EEN AANRADER

5 JAAR GARANTIE IS BELANGRIJK VOOR EEN INDUCTIE KOOKTOESTEL
WERKING IS PERFECT OOK HET AANSLUITEN 380 VOLT DUIDELIJK AANGEGEVEN.
COMPLEET GELEVERD MET AFDICHTINGS RUBBER TEGEN VOCHT.
ZEER KRACHTIG EN EEN MOOI DESIGN
ZEER VEEL POSITIEVE REVIEWS
EEN PERFECTE PRIJS VOOR DEZE INDUCTIE KOOKPLAAT

Pluspunten

• KWALITEIT
  • GOEDKOOP
  • FUNCTIONEEL
  • VEEL AANSLUITMOGELIJKHEDEN

Minpunten

• GEEN

Officiele reactie van Atag 04-10-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor uw review. Wat fijn dat u zo enthousiast bent over de functionaliteit en kwaliteit van de inductiekookplaat. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Cath 29-08-2021

Prijs - kwaliteit super!

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

De kookplaat is voor ons prijs kwaliteit ideaal. Ik heb zelf ook een voorkeur voor merken die in België of Nederland worden gemaakt. Alles staat goed omgeschreven in de details zodat je geen verkeerde aankoop doet. Ik ben ook heel verrast om 3 jaar extra garantie te ontvangen op mijn kookplaat.

Pluspunten

• Nederlands merk
  • Heel ergonomisch

Minpunten

• Signaal wanneer het overkookt is er niet

Officiele reactie van Atag 30-08-2021

Beste Cath,

​Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met uw kookplaat. Wij wensen u nog jaren kookplezier toe!

Marijke Webcareteam Etna

d**r@g**l.com 29-07-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

De kookplaat van Etna bevalt uitstekend en is van die kwaliteit die wij van Etna gewend zijn. Klein verbeterpunt is de plaatjes van de kookzone, die mogen iets duidelijker.

Officiele reactie van Atag 30-07-2021

Beste d**r@g**l.com,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. Wij streven ernaar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Wij wensen je veel gemak van deze kookplaat toe.

Niki Webcareteam ETNA

Kevin 19-07-2021

Moderne kookplaat met veel opties voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

De kookplaat ziet er modern uit en er zijn veel verschillende opties voor een goede prijs.

Pluspunten

• Veel verschillende functies
  • Strak design
  • Snel opwarmen
  • Prijs - Kwaliteit verhouding
  • Gecombineerde kookzone

Minpunten

• Stand-by blijft branden

Officiele reactie van Atag 20-07-2021

Beste Kevin,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KIF260ZT aan je wensen voldoet.

Frank 15-06-2021

Snelle opwarming

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Alleenstaand en gepensioneerd, ben ik overgestapt van gas naar inductie. Ik kon hem kopen voor een aantrekkelijke prijs en heb de kookplaat zelf aangesloten met behulp van het ETNA instructie filmpje. De razendsnelle opwarming en extra functies zoals de boostfunctie en kookwekker, die selectief voor elke zone is in te stellen, had ik al snel door. Een goede verlichting boven de kookplaat is wel gewenst om het bedieningspaneel goed te kunnen zien. Kortom een blije gebruiker.

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Boostfunctie
  • selectieve kookwekker

Minpunten

• Matige afleesbaarheid bedieningspaneel

Officiele reactie van Atag 16-06-2021

Beste Frank,

Het doet ons goed om te lezen dat je zo positief bent over de verschillende functies en het gebruiksgemak van de KIF260ZT. Erg fijn; weer een mooie review van een blije gebruiker. Bedankt hiervoor.

Hans - Eindhoven 27-05-2021

Kookplaat met veel handige mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Heb deze inductiekookplaat gekozen als vervanging van mijn 30 jaar oude keramische kookplaat. Supersnel gewend aan de bediening, maar daarvoor moet je wel even de beknopte en desondanks zeer duidelijke gebruiksaanwijzing doorlezen om de vele mogelijkheden te leren kennen. Toch zijn er slechts een paar toetsen voor nodig, eenvoud is het kenmerk van het ware!
Bijzonder handig zijn de standen "doorkoken" [voorkomt overkoken] en "chocolade smelten" waarmee je eenvoudig sausjes en dranken warm kunt houden zonder aanbranden of [over]koken.
Kortom een fantastische kookplaat met veel mogelijkheden en eenvoudige bediening met maar liefst 5 jaar fabrieksgarantie.

Officiele reactie van Atag 28-05-2021

Beste Hans,

Wat een mooie enthousiaste review. Hartelijk dank hiervoor. “Een fantastische kookplaat”, kijk dat lezen wij uiteraard graag. Op onze site kan je de apparatuur registeren voor een verlengde garantie van 3 jaar deze komt dan bovenop de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.

Evert 05-05-2021

Mooie en functionele kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Oude inductiekookplaat was aan vervanging toe. Voor deze Etna gekozen vanwege multifunctionaliteit zoals boostfunctie, speciale standen en combineren van kookzones. Daarnaast zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Combineren van kookzones

Officiele reactie van Atag 06-05-2021

Beste Evert,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven.
Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.

Ik wens je veel kookplezier toe.

Groet Heidi

Roelof 17-03-2021

Mooie degelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Deze inductie kookplaat doet precies wat de fabrikant beloofd. De boostfunctie werkt prima alsook de speciale standen zoals blijvend koken, chocola smelten zonder aanbranden enz.
Al met al een mooi produkt voor een redelijke prijs.
Enige nadeel is dat de glasplaatranden niet zijn afgeschermd met een aluminium strip zodat de glasplaat aan de randen kan beschadigen en het glas kan doorscheuren.

Pluspunten

• bediendingsgemak
  • makkelijk schoonmaken
  • boostfunctie
  • speciale standen voor oa frituren

Minpunten

• oppassen voor randbeschadiging van het glas

Officiele reactie van Atag 18-03-2021

Beste Roelof,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Dirk 31-01-2021

best tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

werkt perfect en heef zelfs een chocolade smeltfunctie wat voor ons erg handig is, ook de boostfunctie werkt zeer goed.
super artikel dat zeker de moeite waard is ivm prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Dirk,
Bedankt dat u voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de boost- en chocolade smeltfunctie. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam

Marry 15-10-2020

Vraag

Prachtige kookplaat
Simpele bediening.
Mijn vraag is blijft het aan / uit lampje altijd branden ?
Is mij niet duidelijk geworden uit de handleiding.

Pluspunten

• Voldoet aan alle eisen

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Marry,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is inderdaad zo dat het aan/uit ledje blijft branden. Je kan dit zien als een soort stand-by stand. Wij wensen je nog veel kookplezier met deze inductiekookplaat.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

RENE VAN NOORDENNE 23-07-2020

MAKKELIJKE BEDIENING, GOED IN GEBRUIK

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

KAN NIETS ANDERS ZEGGEN DAN EEN FANTASTICH APPARAAT, GEEN PROBLEMEN IN GEBRUIK, MAKKELIJK TE BEDIENEN. dOOR DE NIEUWE INBOUWTECHNIEK MAKKELIJK TE VERWIJDEREN MOCHT DIT NODIG ZIJN. sIMPELWEG EEN AANRADER

Pluspunten

• MAKKELIJK IN GEBRUIK
  • EENVOUDIGE BEDIENING

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Rene,

Onze excuses voor de late reactie door onvoorziene omstandigheden zien wij je beoordeling nu pas. We willen je bedanken voor je mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductie zo goed bevalt. Wij wens je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Hans M. Roeper 08-07-2020

Na 50 jaar op gas, nu Inductie van ETNA!

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Mooie betaalbare kookplaat die echt alles heeft! Nog dezelfde avond er op gekookt. Echt alles zit er op! Boost functie, ingebouwde kookwekker, H zichtbaar als de plaat nog heet is. Twee delen combineren tot één lange kookplaat. Handig voor o.a. de nieuwe grillplaat! Goede leesbare handleiding, en nog veel meer. Design is ook top. Geen rand er langs, geen facet geslepen randen, gewoon, zoals wij mooi vinden, lekker strak. En.. als je hem even registreert, 5 jaar garantie. Wij kunnen wel weer even voort met deze mooie aanwinst.

Hans & Renée Roeper

Pluspunten

• Bridge kookzone (2 zones worden 1)
  • Ingebouwde kookwekker
  • Boost functie
  • Hitte verklikker
  • Kookduur instelbaar

Minpunten

• Géén!

Officiele reactie van Atag 09-07-2020

Beste Hans & Renée,

Wat een mooie beoordeling ! Vriendelijk bedankt dat je hiervoor de moeite hebt genomen en de aanvullende uitleg is erg behulpzaam .Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Claudia Webcare team ETNA.

conny 07-07-2020

mooie plaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wij zijn van keramisch naar inductie gegaan, en ik heb spijt dan wij dat niet eerder gedaan hebben, de plaat is veel sneller met bv eieren koken dan de keramische... ik moest in het begin wennen dat hij geluid maakt met koken, want een keramische is geluidloos, maar het is niet storend.. wij hebben hem nog maar kort in het gebruik dus ik heb nog niet de andere functies gebruikt, zoals de wekker bv. Maar ik vind het nu al een top product...

Pluspunten

• snel op warmte
  • kookwekker
  • je kan ook een langwerpige pan gebruiken

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 08-07-2020

Beste Conny, Wat een mooie review score, een 10! Fijn dat de inductiekookplaat KIF260ZT van ETNA snel is. Wij wensen u veel kookplezier! Groet Chantal Webcareteam ETNA

fisaro 26-06-2020

Prachtige kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wij hebben deze kookplaat aangeschaft omdat we af wilde van onze gasplaat. Installatie was zo geregeld en onze keuken ziet er gelijk stuk mooier uit. De bediening van de plaat is makkelijk en de boos functie is super handig.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Je hebt nieuwe pannen nodig.

Officiele reactie van Atag 29-06-2020

Beste Fisaro, Bedankt voor je mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het strakke design en dat de inductiekookplaat KIF260ZT makkelijk te bedienen is. Wens u veel kookplezier!! Groet Chantal webcareteam Etna

Melissen 20-06-2020

Chique uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wat een prachtige kookplaat in de keuken!! Na vijf jaar op gas koken, had ik het helemaal gehad. De warmteverdeling lukte nooit en veel warmteverlies. Nu inductie.. het is echt een genoegen om op te koken. Een middagje vlees laten sudderen, kan gewoon zonder er naar om te kijken, door de lage stand, die je in kunt stellen. Hij is ook heel eenvoudig te bedienen. Dat je twee kookzones kunt combineren voor een grote pan is ook heel fijn.

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Melissen,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Het fijn te lezen dat deze inductiekookplaat van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je dan ook veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Bergmans 14-06-2020

Goede inductie kookplaat voor een redelijke prijs.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Fijne kookplaat voor een redelijke prijs. Boost functie werkt op alle 4 de platen. Kookpot detectie werk perfect.
Extra functies alleen beschikbaar op rechter platen.
Om het vermogen aan te passen moet je steeds opnieuw de betreffende plaat selecteren en dan vermogen aanpassen.
Plaat selectie blijft steeds maar 5 sec actief. Daarna moet je weer opnieuw de plaat selecteren dat is wat jammer.

Pluspunten

• Boost functie.
  • Extra functies
  • 5 Jaar Garantie na registratie.

Minpunten

• Om de 5sec plaat opnieuw selecteren.

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste heer/mevrouw Bergmans, Dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je deze kookplaat aanbeveelt. De geselecteerde zone van de KIF260ZT zal enige tijd actief zijn om het vermogen aan te passen. Ik wens jullie veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Chantal webcareteam ETNA

Nick 17-05-2020

Etna KIF260zt aanbeveler!!

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

We zijn recent over gestapt op inductie koken. Etna kwam hierbij erg positief naar voren. Ook in winkels werd er met grote glimlach over dit merk gesproken. Uiteindelijk de keuze gemaakt om maximaal €400 uit te willen geven.
Hiermee de KIF260ZT uitgekozen.
Bomvol met handige functies en een grote flexibele zone.

Nogmaals echt een aanrader!

Pluspunten

• Grote flexibele zone
  • Strak design

Minpunten

• Kinderslot functie wat onduidelijk

Officiele reactie van Atag 19-05-2020

Beste Nick,

Bedankt voor deze mooie review en score; een 10 daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt en je zo tevreden bent over de KIF260ZT.
Heel veel kookplezier!

C. De Bree 05-05-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Mooie inductieplaat, goede bediening en fijne flexzone en helemaal niet duur. Super blij! Eerst een keramische plaat gehad en na goede recenties gelezen te hebben, deze inductie kookplaat gekocht. Wat een verschil, water kookt supersnel en vlees is zo gebakken zonder dat al het vocht eruit loopt. Echt zeer tevreden met deze aankoop, met drie jaar extra garantie.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooi vorm gegeven

Minpunten

• Niet

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste C. De Bree,

Wat leuk om te lezen dat je na grondig onderzoek hebt gekozen voor de KIF260ZT en dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review. Heel veel kookplezier!

Brouwer 25-03-2020

goede inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

deze inductie kookplaat is makkelijk zelf te plaatsen door middel van een duidelijke beschrijving makkelijk te bedienen een fijne kookplaat

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • bijna geruisloos

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste heer/mevrouw Brouwer,
Wat een mooie review en waardering. Bedankt, hier zijn wij heel erg blij mee.
Heel veel kookplezier.