ETNA KIF260ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF260ZT op Kieskeurig.nl.

9,1

Frank 15-06-2021

Snelle opwarming

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Alleenstaand en gepensioneerd, ben ik overgestapt van gas naar inductie. Ik kon hem kopen voor een aantrekkelijke prijs en heb de kookplaat zelf aangesloten met behulp van het ETNA instructie filmpje. De razendsnelle opwarming en extra functies zoals de boostfunctie en kookwekker, die selectief voor elke zone is in te stellen, had ik al snel door. Een goede verlichting boven de kookplaat is wel gewenst om het bedieningspaneel goed te kunnen zien. Kortom een blije gebruiker.

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Boostfunctie
  • selectieve kookwekker

Minpunten

• Matige afleesbaarheid bedieningspaneel

Officiele reactie van Atag 16-06-2021

Beste Frank,

Het doet ons goed om te lezen dat je zo positief bent over de verschillende functies en het gebruiksgemak van de KIF260ZT. Erg fijn; weer een mooie review van een blije gebruiker. Bedankt hiervoor.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Hans - Eindhoven 27-05-2021

Kookplaat met veel handige mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Heb deze inductiekookplaat gekozen als vervanging van mijn 30 jaar oude keramische kookplaat. Supersnel gewend aan de bediening, maar daarvoor moet je wel even de beknopte en desondanks zeer duidelijke gebruiksaanwijzing doorlezen om de vele mogelijkheden te leren kennen. Toch zijn er slechts een paar toetsen voor nodig, eenvoud is het kenmerk van het ware!
Bijzonder handig zijn de standen "doorkoken" [voorkomt overkoken] en "chocolade smelten" waarmee je eenvoudig sausjes en dranken warm kunt houden zonder aanbranden of [over]koken.
Kortom een fantastische kookplaat met veel mogelijkheden en eenvoudige bediening met maar liefst 5 jaar fabrieksgarantie.

Officiele reactie van Atag 28-05-2021

Beste Hans,

Wat een mooie enthousiaste review. Hartelijk dank hiervoor. “Een fantastische kookplaat”, kijk dat lezen wij uiteraard graag. Op onze site kan je de apparatuur registeren voor een verlengde garantie van 3 jaar deze komt dan bovenop de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Evert 05-05-2021

Mooie en functionele kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Oude inductiekookplaat was aan vervanging toe. Voor deze Etna gekozen vanwege multifunctionaliteit zoals boostfunctie, speciale standen en combineren van kookzones. Daarnaast zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Combineren van kookzones

Officiele reactie van Atag 06-05-2021

Beste Evert,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven.
Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.

Ik wens je veel kookplezier toe.

Groet Heidi

Roelof 17-03-2021

Mooie degelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Deze inductie kookplaat doet precies wat de fabrikant beloofd. De boostfunctie werkt prima alsook de speciale standen zoals blijvend koken, chocola smelten zonder aanbranden enz.
Al met al een mooi produkt voor een redelijke prijs.
Enige nadeel is dat de glasplaatranden niet zijn afgeschermd met een aluminium strip zodat de glasplaat aan de randen kan beschadigen en het glas kan doorscheuren.

Pluspunten

• bediendingsgemak
  • makkelijk schoonmaken
  • boostfunctie
  • speciale standen voor oa frituren

Minpunten

• oppassen voor randbeschadiging van het glas

Officiele reactie van Atag 18-03-2021

Beste Roelof,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Dirk 31-01-2021

best tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

werkt perfect en heef zelfs een chocolade smeltfunctie wat voor ons erg handig is, ook de boostfunctie werkt zeer goed.
super artikel dat zeker de moeite waard is ivm prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Dirk,
Bedankt dat u voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de boost- en chocolade smeltfunctie. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam

Marry 15-10-2020

Vraag

Prachtige kookplaat
Simpele bediening.
Mijn vraag is blijft het aan / uit lampje altijd branden ?
Is mij niet duidelijk geworden uit de handleiding.

Pluspunten

• Voldoet aan alle eisen

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Marry,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is inderdaad zo dat het aan/uit ledje blijft branden. Je kan dit zien als een soort stand-by stand. Wij wensen je nog veel kookplezier met deze inductiekookplaat.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

RENE VAN NOORDENNE 23-07-2020

MAKKELIJKE BEDIENING, GOED IN GEBRUIK

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

KAN NIETS ANDERS ZEGGEN DAN EEN FANTASTICH APPARAAT, GEEN PROBLEMEN IN GEBRUIK, MAKKELIJK TE BEDIENEN. dOOR DE NIEUWE INBOUWTECHNIEK MAKKELIJK TE VERWIJDEREN MOCHT DIT NODIG ZIJN. sIMPELWEG EEN AANRADER

Pluspunten

• MAKKELIJK IN GEBRUIK
  • EENVOUDIGE BEDIENING

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste Rene,

Onze excuses voor de late reactie door onvoorziene omstandigheden zien wij je beoordeling nu pas. We willen je bedanken voor je mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductie zo goed bevalt. Wij wens je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Hans M. Roeper 08-07-2020

Na 50 jaar op gas, nu Inductie van ETNA!

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Mooie betaalbare kookplaat die echt alles heeft! Nog dezelfde avond er op gekookt. Echt alles zit er op! Boost functie, ingebouwde kookwekker, H zichtbaar als de plaat nog heet is. Twee delen combineren tot één lange kookplaat. Handig voor o.a. de nieuwe grillplaat! Goede leesbare handleiding, en nog veel meer. Design is ook top. Geen rand er langs, geen facet geslepen randen, gewoon, zoals wij mooi vinden, lekker strak. En.. als je hem even registreert, 5 jaar garantie. Wij kunnen wel weer even voort met deze mooie aanwinst.

Hans & Renée Roeper

Pluspunten

• Bridge kookzone (2 zones worden 1)
  • Ingebouwde kookwekker
  • Boost functie
  • Hitte verklikker
  • Kookduur instelbaar

Minpunten

• Géén!

Officiele reactie van Atag 09-07-2020

Beste Hans & Renée,

Wat een mooie beoordeling ! Vriendelijk bedankt dat je hiervoor de moeite hebt genomen en de aanvullende uitleg is erg behulpzaam .Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Claudia Webcare team ETNA.

conny 07-07-2020

mooie plaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wij zijn van keramisch naar inductie gegaan, en ik heb spijt dan wij dat niet eerder gedaan hebben, de plaat is veel sneller met bv eieren koken dan de keramische... ik moest in het begin wennen dat hij geluid maakt met koken, want een keramische is geluidloos, maar het is niet storend.. wij hebben hem nog maar kort in het gebruik dus ik heb nog niet de andere functies gebruikt, zoals de wekker bv. Maar ik vind het nu al een top product...

Pluspunten

• snel op warmte
  • kookwekker
  • je kan ook een langwerpige pan gebruiken

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 08-07-2020

Beste Conny, Wat een mooie review score, een 10! Fijn dat de inductiekookplaat KIF260ZT van ETNA snel is. Wij wensen u veel kookplezier! Groet Chantal Webcareteam ETNA

fisaro 26-06-2020

Prachtige kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wij hebben deze kookplaat aangeschaft omdat we af wilde van onze gasplaat. Installatie was zo geregeld en onze keuken ziet er gelijk stuk mooier uit. De bediening van de plaat is makkelijk en de boos functie is super handig.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Je hebt nieuwe pannen nodig.

Officiele reactie van Atag 29-06-2020

Beste Fisaro, Bedankt voor je mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het strakke design en dat de inductiekookplaat KIF260ZT makkelijk te bedienen is. Wens u veel kookplezier!! Groet Chantal webcareteam Etna

Melissen 20-06-2020

Chique uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Wat een prachtige kookplaat in de keuken!! Na vijf jaar op gas koken, had ik het helemaal gehad. De warmteverdeling lukte nooit en veel warmteverlies. Nu inductie.. het is echt een genoegen om op te koken. Een middagje vlees laten sudderen, kan gewoon zonder er naar om te kijken, door de lage stand, die je in kunt stellen. Hij is ook heel eenvoudig te bedienen. Dat je twee kookzones kunt combineren voor een grote pan is ook heel fijn.

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Melissen,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Het fijn te lezen dat deze inductiekookplaat van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je dan ook veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Bergmans 14-06-2020

Goede inductie kookplaat voor een redelijke prijs.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Fijne kookplaat voor een redelijke prijs. Boost functie werkt op alle 4 de platen. Kookpot detectie werk perfect.
Extra functies alleen beschikbaar op rechter platen.
Om het vermogen aan te passen moet je steeds opnieuw de betreffende plaat selecteren en dan vermogen aanpassen.
Plaat selectie blijft steeds maar 5 sec actief. Daarna moet je weer opnieuw de plaat selecteren dat is wat jammer.

Pluspunten

• Boost functie.
  • Extra functies
  • 5 Jaar Garantie na registratie.

Minpunten

• Om de 5sec plaat opnieuw selecteren.

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste heer/mevrouw Bergmans, Dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je deze kookplaat aanbeveelt. De geselecteerde zone van de KIF260ZT zal enige tijd actief zijn om het vermogen aan te passen. Ik wens jullie veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Chantal webcareteam ETNA

Nick 17-05-2020

Etna KIF260zt aanbeveler!!

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

We zijn recent over gestapt op inductie koken. Etna kwam hierbij erg positief naar voren. Ook in winkels werd er met grote glimlach over dit merk gesproken. Uiteindelijk de keuze gemaakt om maximaal €400 uit te willen geven.
Hiermee de KIF260ZT uitgekozen.
Bomvol met handige functies en een grote flexibele zone.

Nogmaals echt een aanrader!

Pluspunten

• Grote flexibele zone
  • Strak design

Minpunten

• Kinderslot functie wat onduidelijk

Officiele reactie van Atag 19-05-2020

Beste Nick,

Bedankt voor deze mooie review en score; een 10 daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt en je zo tevreden bent over de KIF260ZT.
Heel veel kookplezier!

C. De Bree 05-05-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Mooie inductieplaat, goede bediening en fijne flexzone en helemaal niet duur. Super blij! Eerst een keramische plaat gehad en na goede recenties gelezen te hebben, deze inductie kookplaat gekocht. Wat een verschil, water kookt supersnel en vlees is zo gebakken zonder dat al het vocht eruit loopt. Echt zeer tevreden met deze aankoop, met drie jaar extra garantie.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooi vorm gegeven

Minpunten

• Niet

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste C. De Bree,

Wat leuk om te lezen dat je na grondig onderzoek hebt gekozen voor de KIF260ZT en dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review. Heel veel kookplezier!

Brouwer 25-03-2020

goede inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

deze inductie kookplaat is makkelijk zelf te plaatsen door middel van een duidelijke beschrijving makkelijk te bedienen een fijne kookplaat

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • bijna geruisloos

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste heer/mevrouw Brouwer,
Wat een mooie review en waardering. Bedankt, hier zijn wij heel erg blij mee.
Heel veel kookplezier.

Henry 12-03-2020

fantastisch inductie voor het geld

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Naar tijden te hebben vergeleken is mijn keuze op deze gevallen.
Waarom zal jullie denken...
-makkelijk omwisselen keramisch kookplaat...ongeveer zelfde formaat
-grill pan en 2 andere warmte bronnen of 4 warmte bronnen
-boost functie
-vertrouwen in product omdat er 5 jaar garantie opzit

Pluspunten

• mooi design
  • gebruik gemak
  • geschikt voor grill pan :)
  • waar voor je geld
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• rubber scheurt snel tijdens aanbrengen.
  • installatie. lastig om klepje los te maken
  • bediening paneel soms lauw/warm

Officiele reactie van Atag 13-03-2020

Beste Henry, allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Bedankt voor je feedback. Uw minpunten geven aan dat er nog ruimte voor verbetering is. Ik zal uw feedback binnen de afdelingen communiceren. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Ad van den Beemt 08-03-2020

Pareltje in je keuken

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Op advies van mijn keukenadviseur Gebr. Smits uit Veldhoven heb ik deze inductieplaat gekocht en in laten bouwen. Nu al - na slechts enkele dagen in gebruik - ben ik supertrots met deze aankoop. De eenvoud en het gemak waarmee je kookt en - niet te vergeten - het apparaat schoonmaakt, is telkens weer een bevestiging van de keuze voor deze kookplaat.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Simpel schoon te maken
  • Pareltje in je keuken
  • Prijs/prestatieverhouding uitstekend

Officiele reactie van Atag 09-03-2020

Beste Ad, bedankt voor je mooie review en super om te lezen dat het als een 'pareltje in de keuken' wordt gezien. Denk je aan de registratie via internet voor de verlengde garantie? https://www.etna.nl/service/productregistratie/ .We wensen je nog heel veel kookplezier. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Jettyv 14-01-2020

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Ruime kookplaat, toch onopvallend en ruimtebesparend in de keuken, smelt vlekkeloos samen met het aanrecht. Uiterlijk krijgt van mij absoluut een 10. Staat mooi bij alles en is gemakkelijk schoon te houden. Herkent de pannen moeiteloos. Inhoud van pannen wordt snel heet (indien gewenst). Bedieningspaneel reageert zoals bedoeld op iedere bewuste aanraking. Veel opties voor iedere manier van koken en toch eenvoudig in gebruik. Nog geen negatieve punten ondervonden.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Gemakkelijke montage
  • Instructie video YT

Minpunten

• Geen snoer en perilex stekker

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste Jetty,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen en fijn te lezen dat de KIF260ZT inductiekookplaat van ETNA je goed bevalt. Wij wensen je veel kookplezier toe!
Groet, Alice Webcareteam ETNA

Michael 28-05-2019

Prima inductiekookplaat met vele functies en strakke design.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Prima inductiekookplaat met goede prijs\kwaliteits-verhouding. Vele functies (o.a koppelen 2 zones, bak-, warmhoud-, chocolade smelt- en bakfunctie). Daarnaast nog kook\wekker alarm, timer, pauzeren en slot. Mooie\strakke vormgeving . Volledig touch met grote, rode digitale display. Gemakkelijk, snel en simpel schoon te maken. Jammer dat er geen perilex kabel wordt meegeleverd. Daarnaast, naar mij mening, zijn de display symbolen op het glasplaat iets te klein en vaag weergegeven. Als je dan hoge pannen aan de voorzijde plaats, valt een deel van deze symbolen in schaduw.

Na registratie apparaat op Etna.nl, 3 jaar extra garantie erbij gekregen, zonder bijbetaling (in totaal dus 5 jaar).

Had voor mezelf een budget van € 300,- vastgesteld ter vervanging van grotendeels defecte ATAG-inductiekookplaat (na bijna 15 jaar). Uiteindelijk na een paar dagen prijzen vergelijken op Internet, gekocht bij Bemmel & Kroon. Na korting en zelf afhalen € 299,35 afgerekend. Elders op internet op dat moment te koop voor minimaal € 349,-. Tevens nog € 25,- retour i.v.m. lopende cashback-actie Etna, voor het schrijven van een review. Mooie deal!

Pluspunten

• Prijs\kwaliteit en vele mogelijkheden.
  • Mooie en strak design. Volledig touch.
  • Gebruiksvriendelijk. Koppelfunctie voor 2 zones.
  • Simpel en snel schoon te maken.
  • Opvallende, grote, rode digitale display.

Minpunten

• Geen perilex kabel meegeleverd.
  • Symbolen display glasplaat iets te klein\vaag.
  • Hoge pannen voorzijde, display valt in schaduw.

Officiele reactie van Atag 29-05-2019

Beste Michael,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Voor uw positief kritische opmerkingen zeggen wij u hartelijk dank en zullen deze ter harte nemen.

Vriendelijke groet,
Heidi van webcareteam ETNA