Braun KF 47 plus - Reviews

koffieautomaat
Soorten koffie
koffie

Nicolien49 02-12-2014 Product paar dagen in bezit

Deze gehad in het zwart, nadat deze na 8 jaar kapot ging een KF 560 gekocht, omdat ik het model leuker vond. Maar de koffie smaakte nergens naar, dus toch maar weer de KF 47 gehaald in het wit dit keer. En de koffie is heerlijk, zoals vanouds.

JonnieMar 01-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Deze braun blijft onze favoriet. na flink wat geworstel met andere merken blijven we nu toch bij de braun. dit apparaat hebben we nu vanaf 2007 al in gebruik en door mijn eigen fout moeten we nu een nieuwe kopen. Het wordt zeker weer een Braun.
kan lekt niet, stop werkt erg goed, water goed bij te vullen, filter en kan zo in de afwasmachine, speciale stand voor klein aantal kopjes. voor de gewone filtermaling liefhebbers is dit een top apparaat voor een betaalbare prijs.

naamjenneke 30-04-2012 Product jaar of meer in bezit

De koffiezet lekte al na 5 jaar en kon niet herstelt worden. Ik koop er geen meer en zet koffie met een koffiefilter rechtstreeks op de thermos en 3 keer kokend water erop...klaar! en achteraf geen afwas!

Tante Stien 09-10-2011 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat! Gaat al 8 jaar mee en daarvoor ook al 6 jaar een andere. Lekkere koffie, snel, goed heet.
Je moet natuurlijk wel goede koffie gebruiken.