Philips Original HD6553 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Indalo 20-02-2018

Plastice Rotzooi HD 6553

Lekkere koffie en mooie kleur apparaat.
Beslist geen vervanger voor de HD 7842.
Iets te veel water in het reservoir en je hebt water onder het apparaat staan, dus maximaal
3 kopjes zetten.

Edwards 01-12-2017

Lekkere koffie

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Lekker crèmelaag
  • Fijn apparaat

Koffieleutje86 30-11-2017

een verrassend lekker bakkie leut

een heerlijk bakkie leut
een hele verbetering qua smaak door de extra gaatjes.
Daardoor is de smaak een stuk beter geworden omdat de koffiepad nu beter word benut
dan onze oude Senseo van 10 jaar terug

Pluspunten

• lekkere smaak
  • geruisloos

Minpunten

• kort snoer
  • saai design

Koffieleutje86 30-11-2017

geweldig product

Een heerlijk warm kopje koffie met een goede smaak.
Door de extra gaatjes bovenin word de volledig koffiepad benut en daardoor smaakt deze beter dan onze oude Senseo van 10 jaar oud. Hij is ook een stuk stiller.
Ook kan je precies zien door de schenktuitjes waar je je mok eronder kan zetten

Edwards 30-11-2017

Heerlijke koffie met een crème laagje!

Prima product!!!! Ben er erg blij mee.De koffie smaakt perfect en heeft een heerlijke creme laagje. Super mooie apparaat Warmt snel en in een nummer van tijd heerlijke kop(Jes) koffie.

Elma12 28-11-2017

Prima koffie

Met deze Senseo kan je lekker een sterkere koffie drinken door 2 x op de knop te drukken. De creme laagje is lekker maar verschilt per merk koffie. Handig en makkelijk in gebruik.

Elma12 27-11-2017

Vol smaak

Fijne apparaat in gebruik. De koffie smaakt goed en heeft een lekkere cremelaagje.
Mooie design wel een kleine water reservoir. Warmt redelijk snel op en zet in snelle tijd een lekkere warme kop koffie.

Koffiepraat 25-11-2017
  • Product gekregen

Fijne basic Senseo, met net iets extra's

Het uiterlijk is basic, maar creme laagje is net iets lekkerder. Snel 1 of 2 heerlijke kopjes koffie.

Pluspunten

• Creme laag
  • Snel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Basic uiterlijk

Pauline Lock 23-11-2017

Prettig in gebruik

Dit apparaat biedt de mogelijkheid om sterkere koffie te zetten, erg prettig en lekker! En de koffie is heel snel klaar, sneller dan bij oudere versies (opwarmtijd). Gebruiksgemak is dus nog groter geworden.
Wat leuk zou zijn is als er een opbergmogelijkheid is voor de padhouder die je op dat moment niet gebruikt. Ligt er nu altijd los naast...

Pluspunten

• snel klaar
  • goede smaak

Minpunten

• lekt een beetje langs de zijkant

Simoontje1985 23-11-2017

Mooi koffiezetapparaat

Het apparaat heeft een prachtige kleur rood, echt een mooi design. Ik vind de koffie zeer smakelijk en heeft een mooie schuimlaagje. Het apparaat maakt niet veel lawaai, wat erg prettig is in mijn open keuken. Ook qua sterkte vind ik deze koffie prima. Je kan trouwens zelf kiezen, of sterk en klein kopje of een grotere kop met mildere koffiesmaak.

irizzzbakker 23-11-2017

Super nieuw Senseo apparaat

Mijn 10 jaar oude Senseo apparaat was aan vervanging toe en ik was dan ook heel blij dat ik het nieuwste apparaat van Philips via The Insiders mag reviewen. Ik heb hem tegelijk met mijn oude apparaat aangezet en beide waren wel op hetzelfde tijdstip opgewarmd en ook het inschenken van de koffie duurde even lang. Sowieso was de koffie uit het nieuwe apparaat toch wel iets heter. Maar wat de grootste verbetering was, was de smaak! Je zag het eigenlijk ook al aan de inhoud van de kopjes, het cremelaagje van het nieuwe apparaat was veel donkerder. De smaak van het nieuwe apparaat was veel intenser, veel puurder. Ik heb zelfs het kopje van het oude apparaat niet opgedronken. Nu weet ik pas wat ik al die tijd heb gemist, lekkere koffie!

Pluspunten

• Snel 1 of 2 kopjes lekkere koffie
  • veel variantie in smaken verkrijgbaar

Minpunten

• klein waterreservoir
  • saai design

Irizzz 23-11-2017

Super nieuw Senseo apparaat

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Senseo apparaat. Ons oude apparaat is 10 jaar lang intensief gebruikt en was toe aan vervanging. Ik heb ook nog een vergelijking gedaan. Met allebei de apparaten een kopje koffie gezet. De koffie van het nieuwe apparaat was duidelijk veel lekkerder, ik heb het kopje van het oude apparaat zelfs niet eens opgedronken.

JolandaPauline 23-11-2017

Aanwinst op het aanrecht

Deze Senseo maakt het mogelijk om een bakje koffie wat sterker te zetten, prettig voor iemand voor wie 'dark roast' nog niet sterk genoeg is!
Creme laagje is lekker, maar niet extreem aanwezig.

NikkieH 22-11-2017

Prima koffie

Prima koffie voor een prima prijs. Hij is stiller dan de vorige versie. Natuurlijk is een bonen apparaat lekkerder, maar daar betaal je ook meer voor. Voor de prijs is het prima koffie.

Pluspunten

• Snel een bakkie

Minpunten

• Mag wat meer variatie komen in de pads

NikkieH 22-11-2017

Prima koffie

Prima koffie en apparaat maakt minder geluid dan de oudere versie die ik had. Voor de prijs en de prijs van de koffie die je er in kan doen, prima. Natuurlijk tipt het niet aan een bonen apparaat, maar dat is ook een hele andere prijs categorie

ImaneIbn 21-11-2017

Heerlijke sterke koffie

Erg blij met de nieuwe senseo original waardoor je kunt kiezen voor sterke koffie. Ook een lekkere schuimlaag om het af te maken.
Apparaat is makkelijk in gebruik.

Sabine1984 18-11-2017
  • Product gekregen

Goede koffie met rijke smaak

Wat een heerlijke koffie. Hij is erg rijk van smaak, zeker ten opzichte van de vroegere senseo's! Ook is het creme laagje lekker dik. Hij is snel warm en hij zet makkelijk ook 2 koppen koffie.

Pluspunten

• snel koffie gezet voor 1/2 personen
  • Lekkere rijke smaak

Minpunten

• design is wat saai

Sabine1984 18-11-2017

Geweldig makkelijk product

Wat is deze nieuwe senseo toch heerlijk. Hij maakt weinig herrie, de koffie is snel gezet en wat is het cremelaagje lekker. Ik ben er erg blij mee en merk echt verschil tussen vroeger koffie zetten met de senseo en nu. De smaak is intenser en het creme laagje is dikker. Ik vind wel dat het design wat hipper had gemogen en de kleuren wat stralender

Clausjuh 18-11-2017

Goed product.

Goed product. Makkelijk in gebruik veel smaken verkrijgbaar. Snel 1 of 2 kopjes koffie gezet.
Min met grotere groepen erg lang bezig met koffie zetten.

Pluspunten

• Makke Lijk in gebruik

Minpunten

• Met veel mensen erg lang bezig

Slilo 17-11-2017

Makkelijk in gebruik en fijne koffie

Het is een zeer makkelijk apparaat om te gebruiken. Ideaal dat je nu 2 verschillende sterktes kunt maken. De koffie is heerlijk en snel klaar. Ideaal apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Koffie is snel klaar
  • Meerdere sterkten koffie
  • Neemt weinig ruimte in op het aanrecht
  • Ziet er mooi uit