Philips Original HD6553 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6553 op Kieskeurig.nl.

AlleyNL 30-07-2018

Schuimlaag ontbreekt en smaak is minder

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Dit is de 4e Senseo original (nu HD6553/80). Twee zijn er nog in gebruik en geven nog prima koffie mét een prachtige schuimlaag. Héérlijk. Deze laatste aankoop doet het op zich prima, alleen de schuimlaag ontbreekt en smaak minder. Vandaar 3* i.p.v. 5*.

007bont 22-07-2018

Goed product voor zyn geld.

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Zeer hete koffie van deze senseo,ik heb er een groter reservoir voor het water,dit is myn derde senseo al.

Eric 28-06-2019

Wisselende kwaliteit

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Dit is onze derde Senseo maar ook de laatste. De ene keer heb je een goede bak koffie ( we gebruiken D.E. Pads extra dark) en de andere keer is hij niet te hachelen. En ik houdt niet van producten met wisselende kwaliteiten. En de druppel was afgelopen week. We hadden een vakantieappartement waar een vrij nieuwe Senseo aanwezig was. De boiler warmde niet op, alleen maar koude koffie. Klaar mee met Senseo

Minpunten

• Onregelmatige kwaliteit

Aad 10-04-2019

DE SENSEO VOOR 1 MAN, DIE TEGEN EEN STERKE KOP KOFFIE KAN

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Mijn eerdere Senseo, liet het ná 12 jaren trouwe dienst afweten. Deze, een rode, is nu vervangen door een zilver/grijze. Dit nieuwe exemplaar levert, naar mijn mening, een sterker en warmer 'koppie leut'.

Pluspunten

• warmer water
  • pads worden voor 100% gebruikt

Georges 23-12-2018

Kliederboel

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Na het zetten van 1 of 2 koppen koffie druppelt er nog een forse hoeveelheid water op de pad die dan kliedernat wordt en bij verwijderen een flink druppel spoor achterlaat.

Koffie smaakt wel goed

Pluspunten

• Simpel
  • Met extra groot reservoir meer kopjes

Minpunten

• Nadruppelen op en naast pad
  • Hierdoor meer onderhoud.
  • Schimmelvormingvachter reservoir

Georzie 23-12-2018

Flink nadruppelen bij openen klep

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Nadat het kopje koffie smaakvol is gezet en je wilt een volgende kopje "zetten" dan lopen er tiental druppels uit de 45 gaten plaat uit het deksel op de gebruikt pad in de padhouder.
Het wordt een kliederboel deze pad te verwijderen, een druppelspoor naar de groene bak tot gevolg.

HarryK46 24-03-2018

Snelle en gemakkelijke manier om een lekker kopje koffie te

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Al onze tweede Senseo koffiezetter! Apparaat werkt snel, maar de hoeveelheid koffie in de - originele DE-kopjes - is te veel, de kopjes zijn tot aan de rand gevuld, er kan nauwelijks melk bij.

MoniL 21-03-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Dit is mijn 3e senseo inmiddels. Ik blijf het een geweldig apparaat vinden en de koffie is zooooo lekker !!

Snoopy01 20-02-2018

Voldoet precies aan de gestelde wensen

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Wij hadden een wat ouder type Senseo. Deze heeft een betere waterverdeling, waardoor de koffie beter is dan het vorige type.
Maakt ook niet meer zoveel geluid.
Dus ''gewoon'tevreden.

Indalo 20-02-2018

Plastice Rotzooi HD 6553

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Lekkere koffie en mooie kleur apparaat.
Beslist geen vervanger voor de HD 7842.
Iets te veel water in het reservoir en je hebt water onder het apparaat staan, dus maximaal
3 kopjes zetten.

Edwards 01-12-2017

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Prima product!!!! Ben er erg blij mee.De koffie smaakt perfect en heeft een heerlijke creme laagje.
Super mooie apparaat Warmt snel en in een nummer van tijd heerlijke kop(Jes) koffie.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Lekker crèmelaag
  • Fijn apparaat

Koffieleutje86 30-11-2017

een verrassend lekker bakkie leut

een heerlijk bakkie leut
een hele verbetering qua smaak door de extra gaatjes.
Daardoor is de smaak een stuk beter geworden omdat de koffiepad nu beter word benut
dan onze oude Senseo van 10 jaar terug

Pluspunten

• lekkere smaak
  • geruisloos

Minpunten

• kort snoer
  • saai design

Anoniem 30-11-2017

koffie zetten was nog nooit zo gemakkelijk

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Al enige tijd Senseo-liefhebber. Met dit toestel kan je nu door 2keer indrukken een straffere koffie zetten. Is leuk bij het ontbijt of als je gasten hebt die wel een sterkere koffie lusten. Mooi elegant ontwerp en de nieuwe blauwe kleur is prachtig, doet mij een beetje denken aan een Volkswagen busje en staat erg mooi in onze keuken. Het waterreservoir mocht wat groter zijn. Je kan er 4 kleine tasjes mee zetten. Met pad-systeem kan je verschillende smaken en sterktes gebruiken. Handig in onderhoud, makkelijk om te poetsen. Prijs/kwaliteit een enorme goede deal. Mijn vorige Senseo-toestellen (andere generatie) presteerden niet meer optimaal na een 2-tal jaar, ik heb hier opnieuw een beetje schrik voor, maar ik heb er goede hoop op.

Romi1982 29-11-2017

Zeer smaakvolle koffie!!

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Voor mij blijft dit Senseo koffiezetapparaat een goede aankoop! Ben er altijd al zeer tevreden van geweest! Heb vroeger zo een apparaat gehad, dan een ander apparaat van Senseo aangekocht en nu terug dit apparaat en ik moet zeggen dat het er echt wel op vooruitgegaan is!

Elma12 27-11-2017

Vol smaak

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Fijne apparaat in gebruik. De koffie smaakt goed en heeft een lekkere cremelaagje.
Mooie design wel een kleine water reservoir. Warmt redelijk snel op en zet in snelle tijd een lekkere warme kop koffie.

marcat32 27-11-2017

lekkere sterke bak koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Wij zijn erg tevreden over deze vernieuwde senseo. Ik dronk hier voor eigenlijk geen senseo. Maar nu met de knop om sterkere koffie te maken wel. Lekker met opgeschuimde melk.

Enige nadeel is dat het een tijdje kost voor hij opgewarmd is. Gelukkig hoeft hij dan niet meer op te warmen tussen de kopjes koffie door.

Altsax 26-11-2017

handig, lekker en snel

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Zeer tevreden over de kwaliteit en hoeveelheid van de koffie. Is bovendien warm genoeg.
Vorige toestel heeft 10 jaar dienst gedaan, dus ik heb er alle vertrouwen in.

Koffiepraat 25-11-2017
  • Product gekregen

Fijne basic Senseo, met net iets extra's

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Het uiterlijk is basic, maar creme laagje is net iets lekkerder. Snel 1 of 2 heerlijke kopjes koffie.

Pluspunten

• Creme laag
  • Snel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Basic uiterlijk

natje62 25-11-2017

Topproduct

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Ik ben zeer tevreden van dit toestel. Ik heb de blauwe gekozen, het is een prachtig kleur en gebruiksvriendelijk.

Avc1ram 24-11-2017

Onmisbaar

Geschreven voor: Philips Original HD6553

Eenvoudig toestel, met een zeer gemakkelijk gebruik, waardoor je snel een heerlijke tas koffie hebt. Reservoir had wat groter mogen zijn, maar het stoort niet.