Braun KF 7120 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
Koffiesterkte instelbaar
Ingebouwd display

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Harry 25-10-2017

Ziet er mooi uit .

Door de jaren heen heb ik al vele Senseo's gekocht maar omdat die binnen een jaar stuk gingen was ik die echt zat ook al vind ik die koffie heerlijk . Zaterdag jl. ging er wéér een stuk en toen besloot ik om weer een gewone koffiezetter te kopen .
Helaas koos ik voor deze Braun, staat mooi in de hoek van het aanrecht maar om er koffie en water in te doen moet ik hem verschuiven omdat anders de klep niet open kan .
De koffie smaakt ook niet lekker maar dat komt misschien omdat ik teveel gewend ben aan de smaak van Senseo .
Gekocht bij de plaatselijke EP . Thuis gekomen zag ik dat de (plastic) verpakking gescheurd was, dus waarschijnlijk kocht ik een gebruikte .

Pluspunten

• Mooi Apparaat

Minpunten

• Te hoog voor onder het (mijn) keukenkastje

Lieke 26-08-2017

Heerlijke koffie voor een betaalbare prijs

Na wat speurwerk bij dit koffiezet-apparaat uitgekomen. Het apparaat zet heerlijke koffie (de koffie lijkt met dezelfde bonen iets sterker dan de koffie die uit mijn oude, goedkope machine kwam). Ik heb na 3 weken gebruik tot op heden nog niet gemorst met de kan (op internet wordt bij dit apparaat wel een geklaagd over het snel morsen met de kan bij het vullen van het apparaat met water). Een aanrader, zeker gelet op de prijs. Ook qua design mag hij er zeker zijn in de keuken.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Betaalbaar
  • Duitse degelijkheid

Minpunten

• Geen thermoskan