Inventum KZ618 zwart, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KZ618 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Bertus 27-05-2022

Super Koffiezetter voor Camping!

Op de camping ging ons koffiezetapparaat stuk. Na kort onderzoek op internet vonden we de Inventum KZ 618. Met een vermogen van 900 Watt ook goed bruikbaar op de camping. Koffie is erg goed die het apparaat zet. Gemakkelijk in gebruik en een RVS warmhoud kan erbij die ook nog eens NIET knoeit. Een TOP apparaat voor ons we zijn er erg blij mee, de KZ 618 zorgt mede voor een perfect verblijf op de camping.

Pluspunten

• Warmhoud kan die niet knoeit
  • Vermogen van 900Watt
  • Werkt snel en prima koffie!
  • Prijs kwaliteit verhouding is prima

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Afke 23-03-2021

Lekkere hete koffie uit dit koffiezetapparaat van Inventum.

Met dit koffiezetapparaat zet je heerlijke hete koffie die lang warm blijft in de thermoskan.
Mijn man heeft hetzelfde apparaat gekocht voor op zijn werk, zodat hij daar ook kan genieten van een oer-Hollands bakkie koffie geleverd door Inventum!

C Janse 25-06-2020

goed koffiezetapparaat

Wij hebben dit koffiezetapparaat gekocht omdat we regelmatig kamperen. Het heeft veel voordelen. Hij is maar 900 watt, dus prima geschikt voor de camping. De thermoskan is ook handig je hoeft niet steeds naar binnen voor de koffiepot. Hoe meer kopjes er gezet worden hoe langer de koffie warm blijft. Prima apparaat

Pluspunten

• Gaat vanzelf uit. Dus kun je het nooit vergeten.
  • lage wattage en leuk design

D. Th. Jaarsma 14-04-2020

Inventum koffiezetapparaat KZ 618

Ik heb het product gekocht omdat ons oude koffiezetapparaat kapot ging, en de naam Inventum al genoeg is om te weten dat je kwaliteit in huis haalt.
Na het zetten van de eerste koffie was iedereen direct van dit feit overtuigd. Een heerlijke bak koffie uit een prachtig apparaat, dat niet de duurste is. Ik raad het iedereen aan, en ik ben kritisch!

Pluspunten

• is snel
  • warme koffie
  • mooi design
  • warmhoudplaatje én thermoskan

Minpunten

• iets te kort snoertje

Anja van Loon 10-01-2019

Miskoop

Slecht product. Koffie is lauw en gauw bitter. Voorverwarmen met heet water helpt ook niet en de kan lekt aan alle kanten. Nu 3 maanden in gebruik en vanochtend na grote erfenis een andere gekocht. Kortom wat mij betreft : mijn miskoop van het jaar 2018!

Minpunten

• Lauwe koffie
  • Kan lekt

wil vuijst 04-11-2017

koffiezet apperaat

top koffie en blijft 1 uur heet in de Termoskan
nu alles van Inventum aanschaffen
een dikke 10 van mij

Lisa 20-11-2016

gemakkelijke bediening, lekkere koffie

Ik heb dit apparaat gekocht op aanraden van een andere gebruiker van een Inventum koffiezetapparaat met isoleerkan. Inderdaad: de koffie wordt niet meer bitter, zoals in een glazen kan. Nooit bij stilgestaan. Ben er erg blij mee en beveel dit apparaat zeker aan!