De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KZ618 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 29-10-2023

KZ618 Koffiezetapparaat - Gemengde ervaringen

Geschreven voor: Inventum KZ618

ik wil mijn ervarig graag delen. Het is een fijn apparaat maar niet altijd even handig

Pluspunten

• Nederlands product
  • niet te groot en past op het aanrecht

Minpunten

• Lastig inschenken
  • Timer is niet handig gedaan.

e********@h********** 21-07-2023

Inventum koffiezetter 1 liter thermoskan

Geschreven voor: Inventum KZ618

Goede prijs kwaliteit, gemakkelijk in onderhoud en compakt om mee op reis te nemen in de caravan. Houd goed warm een paar uur en houd de smaak goed vast!

w***********@q********** 16-01-2023

een fijn apparaat

Geschreven voor: Inventum KZ618

een mooi en prachtig apparaat . Een sierraat in de keuken. Heerlijk om mee te nemen als wij buiten koffie drinken. warme koffie en makkelijk. en een mooie prijs.

p***********@g******** 29-12-2022
Geschreven voor: Inventum KZ618

Volgens de verkoopster was de Inventum KZ618 een apparaat met thermoskan. Achteraf blijkt het een kan met warmhoudplaat te zijn. Wij zijn gewend om aan tafel koffie te drinken en de thermoskan op de tafel te plaatsen (om niet elke keer naar de keuken te moeten lopen voor een nieuw bakkie). Met deze kan gaat dat niet want de bodem van deze kan kan is gloeiend heet. Geen idee waarom men dit een thermoskan noemt!
Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 02-01-2023

Beste p**7,

De KZ618 heeft inderdaad een warmhoudplaat in het apparaat, daarom wordt de onderkant van de kan warm. De kan is ook echt een thermoskan. De koffie blijft er langere tijd warm in. U kunt de kan dus wel meenemen naar de tafel. Als de onderkant te heet is, dan kunt u er een onderzetter onder gebruiken zodat uw tafel niet beschadigd. Hopelijk helpt deze reactie.

Team Inventum

j********@l****** 19-10-2022
Geschreven voor: Inventum KZ618

ik heb hem net gekocht ..omdat ik van verschillende kennissen hoorde dat inventum beter is dan philips en mijn koffie apparaat lekte ik nu voor inventum heb gekozen ook vanwege de vormgeving en we gaan het beleven hoe de koffie smaakt

Bertus 27-05-2022

Super Koffiezetter voor Camping!

Geschreven voor: Inventum KZ618

Op de camping ging ons koffiezetapparaat stuk. Na kort onderzoek op internet vonden we de Inventum KZ 618. Met een vermogen van 900 Watt ook goed bruikbaar op de camping. Koffie is erg goed die het apparaat zet. Gemakkelijk in gebruik en een RVS warmhoud kan erbij die ook nog eens NIET knoeit. Een TOP apparaat voor ons we zijn er erg blij mee, de KZ 618 zorgt mede voor een perfect verblijf op de camping.

Pluspunten

• Warmhoud kan die niet knoeit
  • Vermogen van 900Watt
  • Werkt snel en prima koffie!
  • Prijs kwaliteit verhouding is prima

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Afke 23-03-2021

Lekkere hete koffie uit dit koffiezetapparaat van Inventum.

Geschreven voor: Inventum KZ618

Met dit koffiezetapparaat zet je heerlijke hete koffie die lang warm blijft in de thermoskan.
Mijn man heeft hetzelfde apparaat gekocht voor op zijn werk, zodat hij daar ook kan genieten van een oer-Hollands bakkie koffie geleverd door Inventum!

C Janse 25-06-2020

goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Inventum KZ618

Wij hebben dit koffiezetapparaat gekocht omdat we regelmatig kamperen. Het heeft veel voordelen. Hij is maar 900 watt, dus prima geschikt voor de camping. De thermoskan is ook handig je hoeft niet steeds naar binnen voor de koffiepot. Hoe meer kopjes er gezet worden hoe langer de koffie warm blijft. Prima apparaat

Pluspunten

• Gaat vanzelf uit. Dus kun je het nooit vergeten.
  • lage wattage en leuk design

Minpunten

• geen
  • geen

D. Th. Jaarsma 14-04-2020

Inventum koffiezetapparaat KZ 618

Geschreven voor: Inventum KZ618

Ik heb het product gekocht omdat ons oude koffiezetapparaat kapot ging, en de naam Inventum al genoeg is om te weten dat je kwaliteit in huis haalt.
Na het zetten van de eerste koffie was iedereen direct van dit feit overtuigd. Een heerlijke bak koffie uit een prachtig apparaat, dat niet de duurste is. Ik raad het iedereen aan, en ik ben kritisch!

Pluspunten

• is snel
  • warme koffie
  • mooi design
  • warmhoudplaatje én thermoskan

Minpunten

• iets te kort snoertje

Anja van Loon 10-01-2019

Miskoop

Geschreven voor: Inventum KZ618

Slecht product. Koffie is lauw en gauw bitter. Voorverwarmen met heet water helpt ook niet en de kan lekt aan alle kanten. Nu 3 maanden in gebruik en vanochtend na grote erfenis een andere gekocht. Kortom wat mij betreft : mijn miskoop van het jaar 2018!

Minpunten

• Lauwe koffie
  • Kan lekt

wil vuijst 04-11-2017

koffiezet apperaat

top koffie en blijft 1 uur heet in de Termoskan
nu alles van Inventum aanschaffen
een dikke 10 van mij

Lisa 20-11-2016

gemakkelijke bediening, lekkere koffie

Geschreven voor: Inventum KZ618

Ik heb dit apparaat gekocht op aanraden van een andere gebruiker van een Inventum koffiezetapparaat met isoleerkan. Inderdaad: de koffie wordt niet meer bitter, zoals in een glazen kan. Nooit bij stilgestaan. Ben er erg blij mee en beveel dit apparaat zeker aan!