Philips Café Gaia Collection HD7544

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tierelantijntje 01-08-2017

Snel apparaat, maar slecht isolerende kan

We hebben dit koffiezetapparaat nu een paar jaar. Gekocht omdat ie zelf afslaat en omdat de koffie lekker warm blijft. Dat laatste blijkt niet het geval. Binnen een half uur is de koffie echt lauw en smaakt naar oude koffie. We hebben overwogen om een nieuwe losse kan aan te schaffen, om te kijken of dat scheelt, maar die zijn voor dit apparaat zo duur, dat we net zo goed een nieuw apparaat kunnen kopen. Dat gaan we ook doen, maar geen Philips meer.

Pluspunten

• Slaat zelf af
  • Snel

Minpunten

• Isolatiekan isoleert niet

Meegdje 21-11-2016

Prima koffiezetapparaat

Een handig en fijn apparaat. Makkelijk in gebruik. Koffie blijft lang vers en heet in de thermoskan.

docrg 10-04-2013

Prima product, is door de tijd heen alleen beter geworden

Product werkt snel in zijn bereiding.
Heeft na afloop nog wat na geluiden ( stoom ), maar is niet hinderlijk als je dit weet. Tevens levert deze geluiden geen gevaar op.

haliba 09-04-2013

Dit product werkt volledig volgens mijn verwachtingen

Zeer goed in gebruiksgemak, koffie is snel gereed.
Blijft lang warm en ook de smaak blijft goed.
Voordeel van direct in de kan is groot

huismusje 30-03-2013

over het algemeen goed

Dit apparaat is prima te bedienen en de koffie is goed, een min puntje is de thermoskan die is gauw aangeslagen van binnen waardoor ik steeds bruine schilfers krijg omdat ik hem niet goed schoon krijg. Een afwasborstel gaat er bijna niet in dus je kunt hem niet uit boenen. En of je de thermoskan ook in de vaatwasser zou kunnen doen dat weet ik niet, ik heb het in ieder geval niet gedurfd.

Christofeer 23-08-2012

Werkt prima.

Werkt goed. Schenkkan met praktisch werkende sluiting. Filter makkelijk te plaatsen. Goed schoon te houden. Net design.