Philips Daily Collection HD7462 - Reviews

koffie

6,4

EBK 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Niet doen

Deze koffiezetapparaat zet veel te hete koffie waardoor het aangebrand smaakt. Ook is de verhouding koffie / water lastig, je hebt veel te snel veel te sterke koffie. Het aflezen van de hoeveelheid water is heel onhandig, je ziet alleen maar 3, 6 of ... kopjes en daartussen moet je gokken. Ook blijft het gedeelte waar je de filter in doet en het water reservoir na het zetten van de koffie heel erg nat.

Minpunten

• Veel te heet
  • blijft veel vocht achter
  • slecht afleesvenster
  • aangebrande smaak

MarkV01 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Koffie zetten gaat prima, ik haalde er prima koffie uit. Er zit een kleine indicator bij het waterreservoir waar je kunt zien hoeveel water er in zit. Bij het sluiten van de klep draait de heetwatertoevoer vanzelf boven het koffiefilter; slim bedacht! Nog een slimmigheidje: wanneer je de kan onder het filter vandaan haalt stopt de koffietoevoer direct en wordt hervat bij terugplaatsen van de kan. Ik vond 1 duidelijk minpunt: er staat nergens in de gebruiksaanwijzing of op het apparaat welke koffiefilters je moet gebruiken! Met filterzakjes nr. 2 of een maatje groter gaat dat prima.

Plus: zet goede koffie (ik gebruikte Douwe Egberts Aroma Variaties Select nr.4), ziet er netjes uit en goed gemaakt uit
Min: geen aanduiding over de te gebruiken filterzakjes.
Oordeel: goede koffiezetter, geen poespas.
Cijfer: 7

Wolf36 03-07-2015 Product maand in bezit

7,6
Goed product. Mooi apparaat voor op het aanrecht. Zowel voor twee kopjes koffie als voor een volle kan. Makkelijk te reinigen.
Goede prijs voor mooi apparaat.

twinsma 26-06-2015 Product paar weken in bezit

6,8
lekker hete koffie... loopt snel door. Zit er gewoon mooi uit.
Alleen je kunt niet goed zien hoeveel water je er in hebt gedaan.... en de 30 minuten timer vind ik heel vervelend. en smeert veel bij volle kan.

jvdbo22 21-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb dit apparaat cadeau gekregen en ben er erg tevreden over.
Het is een goedkoop apparaat, maar dat zie je er niet aan af - het is degelijk en werkt goed.

Het aflezen van de hoeveelheid water in het apparaat is anders dan je gewend bent, maar dat is een kwestie van wennen.

Al met al een fijn en goed koffiezetapparaat.