Krups Koffiezetapparaat ProAroma zwart F30908 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Koffiezetapparaat ProAroma zwart F30908 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Bee 07-06-2022

Eindelijk een gewoon koffiezetapparaat

Eindelijk een degelijk, compact en eenvoudig koffiezetapparaat. Mijn moeder van 90 heeft geen behoefte aan tijdklokken, waterzuiveringsopties, variabele koffiesterkte en wat er zoal meer aan opties verkrijgbaar zijn. Ze wil gewoon een apparaat dat een lekkere warme pot koffie zet. Klep open en water erin, filterzakje erin, koffie erin, aanzetten en binnen 10 minuten klaar. Was nog een hele opgave om zo'n apparaat te vinden. En dan ook nog zonder flitsende hoogglans, kleurtjes of geborsteld staal. Ook de prijs was nog enigszins redelijk. Ze is er dan ook heel blij mee.

Pluspunten

• Koffie is goed warm en lekker
  • Zeer compact apparaat
  • Eenvoudig te bedienen
  • Geen overbodige extra's

Minpunten

• Nog geen gevonden

de boey a 20-11-2018

ontgooheld

In vergelijking tot onze vorige koffiezet van krups, is genoemd toestel een miskoop.
Niet voldoende warm, afsluitdeksel een ramp, inhoud te klein. slechts 1,25 Liter. Dit was wel vermeld.

Minpunten

• niet voldoende warm
  • afsluitdeksel is heel onhandig
  • prijs via zalando 20 Euro goedkoper

krups 15-12-2016

Knoeikan, slaat veel te snel af, onhandige deksel

Een kopje koffie inschenken gaat nog wel, maar thermoskan vullen zonder (veel) knoeien, is schier onmogelijk. Het plaatsen van het deksel op de kan gaat erg onhandig. De grootste ergenis is het feit dat het apparaat heel snel uit gaat, met lauwe koffie als gevolg.
Kortom een echte afrader.

Pluspunten

• voordelig
  • direct na zetten goede hete koffie

Minpunten

• automatische afslag veel te snel
  • onhandige knoeikan
  • bevestiging deksel

Esther 02-06-2016

Degelijk apparaat

Ik ben tevreden met de krups. Ik herken het nadruppel probleem niet. De kan schenkt prima en heb nog geen druppel op hoeven ruimen. Het apparaat is solide en van een degelijke kwaliteit, iets wat ik miste bij de Philips producten toen ik in de winkel de apparaten kon vast houden. Ik heb de krups uiteindelijk ook in een winkel gekocht en niet via internet. Pluspunt: het warmhoudplaatje is donker van kleur. Water is goed bij te vullen.
Minpunt: de verdeling begint inderdaad bij 4 koppen. Voor minder koppen kun je beter met je koffiebeker water bijvullen.

Reinout01 15-08-2015

je moet gokken met het water. 2 Kopjes water kan je namelijk niet aflezen in reservoir-venster, ook de maatverdeling op de kan begint pas bij 4 kopjes.
De deksel op de kan is van een uitermate onhandig ontwerp, voorzichtig schenken is hierbij het devies. Anders wordt het een knoeiboel.
Kortom de vorige modellen van Krups waren veel beter doordacht.

Esther 02-06-2016

Ik herken het nadruppel probleem niet. De kan schenkt prima en heb nog geen druppel op hoeven ruimen. Het apparaat is solide en degelijke kwaliteit, iets wat ik miste bij de philips producten toen ik in de winkel de apparaten kon vast houden. Ik heb de krups uiteindelijk ook in een einkel gekocht en niet via internet.

Anoniem 22-03-2015

In mooi strak, zwart uitgevoerd koffiezetapparaat met druppelstop. Handig dat hij na 30 minuten automatisch uit gaat, want een mens vergeet wel eens wat. Ook handig: de met een druk op de knop uitzwaaiende filterhouder waardoor je tijdens inscheppen van de koffie de soms wel eens geknoeide schepjes (je stoot wel eens tegen iets aan...) niet zo gauw in het waterreservoir ziet verdwijnen. Vreselijk onhandig is de glaskan met deksel die tijdens het overgieten in thermoskan of koffiebeker ervoor zorgt dat je behoorlijk wat koffie knoeit. Ik had het vrij snel redelijk onder controle maar heb af en toe ook wel eens een misser, maar mijn man blijft problemen ondervinden! Ik weet zeker dat als we met deze wetenschap nu een nieuw apparaat zouden kopen, dit echt niet onze keus zou worden...

Anoniem 04-01-2016

Als aanvulling op mijn eigen review, hier van 22-03-2015 wil ik nog kwijt dat nu, 04-01-2016 nog altijd niet tevreden zijn. De zool van het apparaat wordt, ondanks goed afnemen met een vochtig schoon doekje, vreselijk lelijk. Nog geen jaar oud en ziet er niet meer uit!!! De totaalscore die eerder bij mijn review verscheen is verre van de realiteit en zou nu een 4 of een 5 zijn... Nooit meer Krups, wat een teleurstelling;-(